Matrix cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Matrix cut

Na een lange tijd ben ik weer begonnen met cutten, dit keer cut ik wel anders als dat ik het normaal doe. Bij deze cut blijf ik hetzelfde eten als bij de bulk, alleen train ik meer per week en doe er cardio bij om zo een calorie deficit te veroorzaken. Hieronder zie je mijn oude schema en nieuwe

oude schema

maandag: borst/biceps
    dinsdag : rug benen
    donderdag: schouders triceps
    vrijdag: borst/ biceps

nieuwe schema

maandag: rug/benen
    dinsdag:borst.biceps en 30 mins LIT
    woensdag: schouders/triceps en 30 mins LIT
    donderdag: rug/benen
    vrijdag: borst biceps en LIT
    za en zo HIIT

Ik doe dit schema al een week of drie en ben van 98.8 naar 95 gegaan, daarnaast ben ik in kracht goed vooruit gegaan terwijl ik met mijn oude schema al een tijdje vast zat met hetzelfde gewicht. In de cut gebruik ik nog steeds whey proteine, multivitamine en aminos als extras. Merk vooral aan de broeken dat ik aan het afvallen ben, hoop alleen dat de spierverlies minimaal is. Iemand nog extra tips?
    Every man dies, only a few have ever lived!!

je traint TEveel!

rust is ook belangrijk. je krijgt zo blessures en je houd je spiergroei tegen omdat je spieren niet genoeg tijd krijgen om zich te herstellen!
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Maar je hoort toch ook geen spiergroei te hebben in de cut...... Wil op dit moment mijn vet% omlaag helpen en indien mogelijk spieren behouden.
      Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Originally posted by Matrix View Post
        Maar je hoort toch ook geen spiergroei te hebben in de cut...... Wil op dit moment mijn vet% omlaag helpen en indien mogelijk spieren behouden.

vind wel dat je ongelooflijk veel cardio doet. Je kan ook wat minder gaan eten ipv bulk aanhouden..
        Wat is momenteel je vet% etc?

Comment

Originally posted by Matrix View Post

oude schema

maandag: borst/biceps
          dinsdag : rug benen
          donderdag: schouders triceps
          vrijdag: borst/ biceps
          Waarom kies je ervoor (of koos) om Biceps samen met borst te gaan trainen en schouders samen met triceps?
          pump it up...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X