Na een lange tijd ben ik weer begonnen met cutten, dit keer cut ik wel anders als dat ik het normaal doe. Bij deze cut blijf ik hetzelfde eten als bij de bulk, alleen train ik meer per week en doe er cardio bij om zo een calorie deficit te veroorzaken. Hieronder zie je mijn oude schema en nieuwe
oude schema
maandag: borst/biceps
dinsdag : rug benen
donderdag: schouders triceps
vrijdag: borst/ biceps
nieuwe schema
maandag: rug/benen
dinsdag:borst.biceps en 30 mins LIT
woensdag: schouders/triceps en 30 mins LIT
donderdag: rug/benen
vrijdag: borst biceps en LIT
za en zo HIIT
Ik doe dit schema al een week of drie en ben van 98.8 naar 95 gegaan, daarnaast ben ik in kracht goed vooruit gegaan terwijl ik met mijn oude schema al een tijdje vast zat met hetzelfde gewicht. In de cut gebruik ik nog steeds whey proteine, multivitamine en aminos als extras. Merk vooral aan de broeken dat ik aan het afvallen ben, hoop alleen dat de spierverlies minimaal is. Iemand nog extra tips?
oude schema
maandag: borst/biceps
dinsdag : rug benen
donderdag: schouders triceps
vrijdag: borst/ biceps
nieuwe schema
maandag: rug/benen
dinsdag:borst.biceps en 30 mins LIT
woensdag: schouders/triceps en 30 mins LIT
donderdag: rug/benen
vrijdag: borst biceps en LIT
za en zo HIIT
Ik doe dit schema al een week of drie en ben van 98.8 naar 95 gegaan, daarnaast ben ik in kracht goed vooruit gegaan terwijl ik met mijn oude schema al een tijdje vast zat met hetzelfde gewicht. In de cut gebruik ik nog steeds whey proteine, multivitamine en aminos als extras. Merk vooral aan de broeken dat ik aan het afvallen ben, hoop alleen dat de spierverlies minimaal is. Iemand nog extra tips?
Comment