Buikje, buikje, BUIK

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikje, buikje, BUIK

Titel zegt het al, ik begin een buikje te krijgen! Lekker ironisch met mijn gebruikersnaam, maar ten tijde van aanmelding had ik nog een strakke buik! Mijn vraag is dus, hoe kan ik hier vanaf komen? Ik ben destijds gestopt met trainen van de buik omdat ik last kreeg van mijn rug, echt bij de kleinste buikspieroefening was het al raak. Maar ik heb net een aantal crunches gedaan en ik heb geen last van mijn rug meer.

Anyway,
    1. Zijn een stuk of 300 crunches per dag (100ochtend/middag/avond) genoeg om een buikje tegen te gaan?
    2. Als ik het volgende eet: 's ochtends 3 witte broodjes met kaas/ham/pindakaas/boter/hagelslag of dat soort dingen, 's middags hetzelfde, in de namiddag een snack (bijvoorbeeld chocolade) en dan nog gevarieerd avond-eten (ik eet wat de pot schaft). Eet ik dan teveel? Te ongezond? Of is het gewoon goed?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

zomersticky!

Comment

Originally posted by sixpackje View Post
      Titel zegt het al, ik begin een buikje te krijgen! Lekker ironisch met mijn gebruikersnaam, maar ten tijde van aanmelding had ik nog een strakke buik! Mijn vraag is dus, hoe kan ik hier vanaf komen? Ik ben destijds gestopt met trainen van de buik omdat ik last kreeg van mijn rug, echt bij de kleinste buikspieroefening was het al raak. Maar ik heb net een aantal crunches gedaan en ik heb geen last van mijn rug meer.

Anyway,
      1. Zijn een stuk of 300 crunches per dag (100ochtend/middag/avond) genoeg om een buikje tegen te gaan?
      2. Als ik het volgende eet: 's ochtends 3 witte broodjes met kaas/ham/pindakaas/boter/hagelslag of dat soort dingen, 's middags hetzelfde, in de namiddag een snack (bijvoorbeeld chocolade) en dan nog gevarieerd avond-eten (ik eet wat de pot schaft). Eet ik dan teveel? Te ongezond? Of is het gewoon goed?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!
      Gozer, wat denk je zelf?!?!?!?!?! Witbrood? Kaas? Ham? Hagelslag??? Chocolade?

Lees de zomersticky want dit is 3x niks!
      300 crunches?? WTF???

Comment

4 jaar lid en nog niets gelezen hier?
        Ik verwijs je naar de stickies, ga er eens lezen. Dan begrijp je het meteen.

Comment

Tranentrekkend dit.

Aangezien je echt geen andere reacties gaat krijgen dan die al gegeven zijn gaat dit topic dicht.

Succes met stickies lezen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X