Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
in de tijd dat je niet eet, dus in mijn gval van 2300 tot 1645
dus na die 4 dagen wel?
Als jij vier dagen niks zou eten.
Het is niet zo dat als je vier dagen lang alleen in je window van acht uur eet dat na vier dagen opeens pats boem je metabolisme op zijn gat licht. Als jij in je eetwindow gewoon dat eet wat je moet eten, gaat je metabolisme van het IF-protocol an sich niet op zijn gat. Wat je wel hebt natuurlijk is dat je lichaam zich op een gegeven moment aan kan gaan passen aan de verlaagde kcal-intake in de cut, maar dat is bij iedere vorm van cutten zo en niet IF-gerelateerd.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Het is niet zo dat als je vier dagen lang alleen in je window van acht uur eet dat na vier dagen opeens pats boem je metabolisme op zijn gat licht. Als jij in je eetwindow gewoon dat eet wat je moet eten, gaat je metabolisme van het IF-protocol an sich niet op zijn gat. Wat je wel hebt natuurlijk is dat je lichaam zich op een gegeven moment aan kan gaan passen aan de verlaagde kcal-intake in de cut, maar dat is bij iedere vorm van cutten zo en niet IF-gerelateerd.
ach so, en dat probleem los je dan weer op met een refeed maaltijd/dag om je metabolisme weer op te krikken
ach so, en dat probleem los je dan weer op met een refeed maaltijd/dag om je metabolisme weer op te krikken
bedankt voor je adviezen alvast pinnie
Precies. Maar dan niet op je refeed-dag opeens 's ochtends ook gaan eten, want dan ga je jezelf de volgende dag vervloeken . Wel gewoon binnen je window blijven. Of in ieder geval, dat doe ik want anders heb ik de volgende ochtend weer erge honger en dat is bijzonder irritant.
En no prob.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Precies. Maar dan niet op je refeed-dag opeens 's ochtends ook gaan eten, want dan ga je jezelf de volgende dag vervloeken . Wel gewoon binnen je window blijven. Of in ieder geval, dat doe ik want anders heb ik de volgende ochtend weer erge honger en dat is bijzonder irritant.
En no prob.
ok its clear now
we zullen morgen zien hoe het gaat, neem voor de zekerheid wel wat mee, als ik het nog niet volhou
als ik het niet volhou ga ik elke dag afbouwen tot aan 1645, zit anders niks anders op
Ik heb iedere keer als ik met IF begin ook een paar nachten van slechte slaap, vandaar dat ik het vroeg .
500 mg om half tien savonds
en if geeft me volgens mij wel meer energie, nog steeds niet moe, fucking energiek en geen caffeine gehad vandaag, en normaal had ik soms nog wel eens dat ik bijna inslaap viel achterm e beeldscherm
2. Ach so. Ik train zelf altijd óf op nuchtere maag óf met één maaltijd achter mijn kiezen. Ik zou zelf al meer dan genoeg hebben aan je maaltijd van 17 uur om fatsoenlijk te trainen, maar dat is persoonlijk.
Zou ik niet moeten proberen...dan bezwijk ik meteen.
Ik kan alleen maar op volle maag trainen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment