bb1990 aan de if

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pinda:

in de tijd dat je niet eet, dus in mijn gval van 2300 tot 1645

dus na die 4 dagen wel?
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      pinda:

in de tijd dat je niet eet, dus in mijn gval van 2300 tot 1645

dus na die 4 dagen wel?
      Als jij vier dagen niks zou eten.

Het is niet zo dat als je vier dagen lang alleen in je window van acht uur eet dat na vier dagen opeens pats boem je metabolisme op zijn gat licht. Als jij in je eetwindow gewoon dat eet wat je moet eten, gaat je metabolisme van het IF-protocol an sich niet op zijn gat. Wat je wel hebt natuurlijk is dat je lichaam zich op een gegeven moment aan kan gaan passen aan de verlaagde kcal-intake in de cut, maar dat is bij iedere vorm van cutten zo en niet IF-gerelateerd.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Als jij vier dagen niks zou eten.

Het is niet zo dat als je vier dagen lang alleen in je window van acht uur eet dat na vier dagen opeens pats boem je metabolisme op zijn gat licht. Als jij in je eetwindow gewoon dat eet wat je moet eten, gaat je metabolisme van het IF-protocol an sich niet op zijn gat. Wat je wel hebt natuurlijk is dat je lichaam zich op een gegeven moment aan kan gaan passen aan de verlaagde kcal-intake in de cut, maar dat is bij iedere vorm van cutten zo en niet IF-gerelateerd.
        ach so, en dat probleem los je dan weer op met een refeed maaltijd/dag om je metabolisme weer op te krikken

bedankt voor je adviezen alvast pinnie
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

ach so, en dat probleem los je dan weer op met een refeed maaltijd/dag om je metabolisme weer op te krikken

bedankt voor je adviezen alvast pinnie

Precies. Maar dan niet op je refeed-dag opeens 's ochtends ook gaan eten, want dan ga je jezelf de volgende dag vervloeken . Wel gewoon binnen je window blijven. Of in ieder geval, dat doe ik want anders heb ik de volgende ochtend weer erge honger en dat is bijzonder irritant.

En no prob.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Precies. Maar dan niet op je refeed-dag opeens 's ochtends ook gaan eten, want dan ga je jezelf de volgende dag vervloeken . Wel gewoon binnen je window blijven. Of in ieder geval, dat doe ik want anders heb ik de volgende ochtend weer erge honger en dat is bijzonder irritant.

En no prob.
            ok its clear now

we zullen morgen zien hoe het gaat, neem voor de zekerheid wel wat mee, als ik het nog niet volhou

als ik het niet volhou ga ik elke dag afbouwen tot aan 1645, zit anders niks anders op
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Vasten= sneller metabolisme zelfs.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ben er nu 2dagen mee bezig en kan nou niet echt zeggen dat ik er moeite mee heb

s'ochtens tegen 9uur krijg ik wat honger, maar dat verdwijnd weer snel, en drink gewoon de hele dag water voor de hongergevoel

denk wel dat ik me eerste maaltijd om 1430 neem, 1645 wordt me tot nu toe wel een beetje te lang zonder voer

maar naar de eerste maaltijd heb je nu een half uur weer honger
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Hoe slaap je? Heb je het sneller koud?

Comment

Hoe slaap je? Heb je het sneller koud?
                    slapen was een drama, heb hooguit 20minuten geslapen vannacht sneller koud nog niet echt

dat niet slapen kon ook door de caffeine komen, was fucking energiek in bed en kn maar niet stilliggen en had het warm
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

slapen was een drama, heb hooguit 20minuten geslapen vannacht sneller koud nog niet echt

dat niet slapen kon ook door de caffeine komen, was fucking energiek in bed en kn maar niet stilliggen en had het warm
                      Wanneer heb je de cafeïne genomen dan?

Ik heb iedere keer als ik met IF begin ook een paar nachten van slechte slaap, vandaar dat ik het vroeg .

Comment

Wanneer heb je de cafeïne genomen dan?

Ik heb iedere keer als ik met IF begin ook een paar nachten van slechte slaap, vandaar dat ik het vroeg .
                        500 mg om half tien savonds

en if geeft me volgens mij wel meer energie, nog steeds niet moe, fucking energiek en geen caffeine gehad vandaag, en normaal had ik soms nog wel eens dat ik bijna inslaap viel achterm e beeldscherm
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

500 mg om half tien savonds

Comment

i know pin
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

update-je

vanochtend gewogen op lege maag en na wc beurt

104,7kg

het was 115kg eind december

heb nu een buikomtrek van 88cm, weet niet wat het was in het begin, maar vorige week was het tog nog wel 90cm

en 88cm heb ik zojuist gemeten, na een shake en 150gr cashewnoten,

dus daar zit ook nog speling in

vanaf volgende week ga ik tabata toevoegen en ga ik weer op onderhoud of 200kcal erboven voor de verandering.

en kracht gaat nog niet achteruit, het wordt eerder meer, dus ga niet uit van spierverlies maar vorrnamelijk vocht en vet
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

2. Ach so. Ik train zelf altijd óf op nuchtere maag óf met één maaltijd achter mijn kiezen. Ik zou zelf al meer dan genoeg hebben aan je maaltijd van 17 uur om fatsoenlijk te trainen, maar dat is persoonlijk.
                                Zou ik niet moeten proberen...dan bezwijk ik meteen.
                                Ik kan alleen maar op volle maag trainen.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X