bb1990 aan de if

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Zou ik niet moeten proberen...dan bezwijk ik meteen.
    Ik kan alleen maar op volle maag trainen.
    Ik vroeg me al af waar je bleef.

@bb1990: Slaap je zonder de cafeïne stoot 's avonds laat wel fatsoenlijk?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Ben nou eenmaal niet echt een voorstander van training op een lege maag, tenzij dat cardio is. En ga nou niet vragen waarom want daar heb ik geen wetenschappelijk antwoord op. het is gewoon een voorkeur.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben nou eenmaal niet echt een voorstander van training op een lege maag, tenzij dat cardio is.
        En je laat geen mogelijkheid onbenut te melden dat dat niks voor jou is. Dat bedoelde ik ermee te zeggen .

En ik was helemaal niet van plan te vragen waarom, ook dat heb je namelijk al tig keer verteld .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Trainen op een lege maag tfoee, ik zou er niet aan moeten denken, dat kan ik ook echt niet, heb het een keer gedaan nou ik voelde me misselijk duizelig kreeg niet veel kg's weg, sindsdien train ik met een mooi gevulde maag:P

Comment

@bb1990: Slaap je zonder de cafeïne stoot 's avonds laat wel fatsoenlijk?
            zonder caffeine slaap ik gewoon normaal, dus zonder problemen, met caffeine wordt het al moeilijk, tenminste met 750mg savonds.
            maar ga dat niet meer doen, verspreid het over de dag. sochtend 250mg en na avondeten nog 250mg ofzo, meer niet
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
              zonder caffeine slaap ik gewoon normaal, dus zonder problemen, met caffeine wordt het al moeilijk, tenminste met 750mg savonds.
              maar ga dat niet meer doen, verspreid het over de dag. sochtend 250mg en na avondeten nog 250mg ofzo, meer niet

Jemig. Ik kan dan dus ook echt niet slapen als ik na het avondeten nog eens 250 mg neem.

Comment

En je laat geen mogelijkheid onbenut te melden dat dat niks voor jou is. Dat bedoelde ik ermee te zeggen .

En ik was helemaal niet van plan te vragen waarom, ook dat heb je namelijk al tig keer verteld .
                Tja...ik mag dat toch gewon zeggen of niet soms? Wat de rest doet moet ieder voor zich weten. er zijn hier ook zat mensen die niet graag op lege maag eten. En ik blijf IF vreemd vinden.

Comment

trainen op een lege maag doe ik liever ook niet. Maar als je zorgt genoeg koolhydraten te vreten de dag er voor is je spierglycogeen vol genoeg om goed te kunnen trainen. Maar ja in de ochtend ben ik nog bezig met wakker worden en daarom wil ik niet trainen op dat tijdstip :P

Comment

Tja...ik mag dat toch gewon zeggen of niet soms? Wat de rest doet moet ieder voor zich weten. er zijn hier ook zat mensen die niet graag op lege maag eten. En ik blijf IF vreemd vinden.
                    Never mind Mark. You are not getting my point.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      trainen op een lege maag doe ik liever ook niet. Maar als je zorgt genoeg koolhydraten te vreten de dag er voor is je spierglycogeen vol genoeg om goed te kunnen trainen. Maar ja in de ochtend ben ik nog bezig met wakker worden en daarom wil ik niet trainen op dat tijdstip :P
                      Ik train wel graag s'morgens, maar dat heeft meer te maken met het feit dat het bij ons in de gym dan lekker rustig is

Comment

Never mind Mark. You are not getting my point.
                        Ahhhh je vind me een zeurkous
                        Laat maar zitten dan

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Daar sluit ik me bij aan, behalve dat ik er geen problemen mee heb om sochtends te trainen.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

is het verstandig om cardio te doen?

3x perweek hellinglopen voor 15minuten

en de voeding iets verhogen kwa eiwit

puur om me metabolisme te verhogen, zoals nu is het rustig alleen tijdens training is het hoog.
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X