Cut veranderingen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut veranderingen!

Hallo iedereen,

Ik ben nu al bijna 5 weken aan het cutten, de definitie lijkt wel beter te worden, maar ik heb het gevoel dat ik nu op een dood punt zit. Ik heb daarom de vetten iets verlaagt, 25g walnoten is het verschil en dit in Khs omgezet. Ik zat namelijk op 32% vetten ongeveer, dus besloot het iets verlagen. Is dit een goede verandering? Moet ik nog iets anders wijzigen?

Groetjes,
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Ik zou de vetten niet verlagen.
    Als je op een dood punt zit zou je kunnen proberen om op trainingsdagen wat meer te eten (koolhydraten) en op niet-trainingsdagen wat minder (minder koolhydraten maar nog redelijk wat vet).
    Houd je een refeed? Kan ook wel helpen als het allemaal wat trager gaat.
    Veel mogelijkheden dus als het wat trager begint te gaan, probeer het eens uit zou ik zeggen
    @ ketIF

Comment

wat houdt een refeed precies in? Ik kan idd nog wat met die khs op trainingsdagen gaan spelen. Houdt die refeed in dat ik gewoon wat meer moet junken, ofja, bijvoorbeeld in t weeken gewon wat extra avndeten ofzo?

Comment

je kan een aantal dingen doen. je kan 2 weken op onderhoud gaan eten, en dan weer terug gaan cutten. dan zal het cutten weer snel gaan.

je kan ook cardio toevoegen. ikzelf zou dan gaan voor:
        5 min warming up, 15 min hiit, 5 min rust, 15 min steady state. dan kun je het vetverlies weer aan de gang krijgen.

verder kun je wat al gezegd is, meer carbs op dagen dat je traint eten, en minder carbs op dagen dat je rust. (zie carbcycle principe).

succes
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Er zit al wel cardio in, op de 3 trainingsdagen 2x 15min hit en 1x 15min normaal en laatste kwartier knallen. Zaterdags LIT rennen met de laatste kilometer een sprint (totaal 8 kilometer ofzo) Ik zal eens wat met die khs gaan spelen. Ik zal me s even beetje inlezen hoe dat precies moet. Bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X