Vermagerd maar overtollig vel enz help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nog kleine tip, fruit is beter dat je dit smorgens/smiddags eet. je haalt er namelijk energie uit, eet je dit savonds zal dit omgezet worden in vet inplaats van energie.. dus beter eet je savonds bijvoorbeeld mager kwark.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Luister smart-ass, ze wil bij het opstellen van een schema een beetje geholpen worden, dus kun jij wel aankomen wat je ook in de zomersticky's kunt vinden maar dat schiet geen ene sodemieter op voor haar.
      Dan laat je haar ook nog even moeilijk doen door inches in centimeters te laten uitrekenen en hoeveel meter een feed is, jezus christus man, waar ben jij in hemelsnaam mee bezig, voel ff aan je voorhoofd, het kan zo veel meer gemakkelijker.

Hooo hoo, SORRY!

ehmm? die info was vrij duidelijk, hoevaak staat er wel niet een soort gelijk topic dat hulp vraagt voor een schemaatje? Dat wat ik poste is gewoon wat je nodig hebt om er 1 op te stellen zoals de meeste hier gedaan hebben, hoevaak snappen mensen de zomersticky niet?... en met die info bij elkaar gespaard te hebben heb ik er ook 1 kunnen maken dus, waarom zij dan niet?
      Naast dat een paar voedingsschema's openen van Bn members om te kijken waar je kev's uit moet halen en klaar...

Lijkt mij niet zo schrikbarend als hoe jij het opvatte denk ik toch

En dus nee, jou vraag over nektomtrek etc is dus echt, en niet het qui pro quo geval uitgaande van je reactie

Comment

@Snuff, kan ook wel wat rustiger.

OT: Zoals al eerder gezegd eet je erg weinig. Te weinig om af te vallen. Dat klinkt wellicht vreemd, maar grote kans dat door je voedingsgewoonte je stofwisseling aardig op zijn gat is gegaan, zeker als je dit patroon al langere tijd zo volgt. Die zul je dus weer aan moeten wakkeren door de hoeveelheid voeding die je binnenkrijgt langzaam op te schroeven.

En krachttraining is mijns inziens sowieso een goed idee.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          @Snuff, kan ook wel wat rustiger.

OT: Zoals al eerder gezegd eet je erg weinig. Te weinig om af te vallen. Dat klinkt wellicht vreemd, maar grote kans dat door je voedingsgewoonte je stofwisseling aardig op zijn gat is gegaan, zeker als je dit patroon al langere tijd zo volgt. Die zul je dus weer aan moeten wakkeren door de hoeveelheid voeding die je binnenkrijgt langzaam op te schroeven.

En krachttraining is mijns inziens sowieso een goed idee.
          Ze wil hulp bij het opstellen van een schema, dus niet dat anderen aankomen met ga maar naar de sticky's en stel maar een schema op. Dan komt MP met precies hetzelfde aan en maakt het voor haar nog even wat moeilijker door te zeggen dat ze maten moet gaan omrekenen. In plaats dat je aan TS vraagt naar wat gegevens zodat je voor haar alvast haar onderhoud en KEV in orde kunt maken denk ik dat ze daar veel meer aan heeft. Ze gaf zelf al aan dat ze alles al had gelezen maar dat ze het niet begreep.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ze wil hulp bij het opstellen van een schema, dus niet dat anderen aankomen met ga maar naar de sticky's en stel maar een schema op. Dan komt MP met precies hetzelfde aan en maakt het voor haar nog even wat moeilijker door te zeggen dat ze maten moet gaan omrekenen. In plaats dat je aan TS vraagt naar wat gegevens zodat je voor haar alvast haar onderhoud en KEV in orde kunt maken denk ik dat ze daar veel meer aan heeft. Ze gaf zelf al aan dat ze alles al had gelezen maar dat ze het niet begreep.
            Je punt is duidelijk Snuff, ik heb het over de manier waarop je dat brengt, dat mag wel wat rustiger. Komt de inhoud nog eens beter over ook.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

kben een meisje van 22j, 1m74 en weeg NU 55-56Kg
              Afvallen? Je weegt toch al veelste te weinig?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X