resultaat geboekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• resultaat geboekt

Hallo,

Even een positieve opsteker voor alle harde werkers die maar zitten te wachten op resultaten.
    Ik ben nu zo`n jaar aan een stuk aan het trainen geweest. Twee keer in de week, 1,5 uur per keer, 45min kt, 45 min cardio. Hierdoor ben ik van 86 kilo en 18% bf naar 79 kilo en 10% bf gegaan.
    Ik eet zoveel mogelijk wat ik lekker vind, maar van alles 75% let wel op vet en suikers.
    Wil nu weer wat gaan aankomen in massa. Hiervoor pas ik mijn trainigsschema aan naar 1 uur KT, 0,5 uur cardio en start weer met crea en eiwitten.
    Last edited by He-Man; 06-03-2010, 13:33.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Dus je vetvrije massa is van 70.5 naar 71.1 kg gegaan? Dat is een mooi resultaat: vetverlies zonder spierverlies.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
      Dus je vetvrije massa is van 70.5 naar 71.1 kg gegaan? Dat is een mooi resultaat: vetverlies zonder spierverlies.
      Als jij het zegt Ik weet wel dat het heel geleidelijk gegaan is, in eerste instantie werd ik zelfs zwaarder voordat ik ging afvallen.

Comment

Wat wil je nu zeggen dan? Snap 't niet zo goed.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          In 1 jaar 7,5 kg vet verliezen en maar 600 gram in spiermassa aankomen, vind ik niet zo een denderend resultaat eigenlijk.

Comment

Originally posted by He-Man View Post
            Hallo,

Even een positieve opsteker voor alle harde werkers die maar zitten te wachten op resultaten.
            Ik ben nu zo`n jaar aan een stuk aan het trainen geweest. Twee keer in de week, 1,5 uur per keer, 45min kt, 45 min cardio. Hierdoor ben ik van 86 kilo en 18% bf naar 79 kilo en 10% bf gegaan.
            Ik eet zoveel mogelijk wat ik lekker vind, maar van alles 75% let wel op vet en suikers.
            Wil nu weer wat gaan aankomen in massa. Hiervoor pas ik mijn trainigsschema aan naar 1 uur KT, 0,5 uur cardio en start weer met crea en eiwitten.
            Net als Misterfit, zeg ik dat is niet zo denderend.
            Kan er helemaal geen positieve opsteker in zien, als je daar een jaar voor bezig moet zijn.
            Je let wel, op vet en suikers?

Comment

snap het ook niet echt, ik ben in 1 jaar 3x zoveel (23 kg) vet kwijt geraakt, en mijn vvm is ook nog 2 kilotjes groter geworden.

ik zou gaan kijken waarom je zo weinig resultaat boekt. is je voeding goed afgestemd op je lichaam en jouw doel. zit je training goed inelkaar. is de trainsfrequentie groot genoeg. hoe is de verhouding tussen trainen en rust?

succes
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                snap het ook niet echt, ik ben in 1 jaar 3x zoveel (23 kg) vet kwijt geraakt, en mijn vvm is ook nog 2 kilotjes groter geworden.

ik zou gaan kijken waarom je zo weinig resultaat boekt. is je voeding goed afgestemd op je lichaam en jouw doel. zit je training goed inelkaar. is de trainsfrequentie groot genoeg. hoe is de verhouding tussen trainen en rust?

succes
                Ik vond het zelf een goed resultaat, zeker omdat ik niet het idee heb dat ik hier dagelijks mee bezig ben. Natuurlijk valt er dan van alles aan te verbeteren maar hey, ik train ook maar twee keer in de week.
                En een concreet doel, behalve afvallen en wat strakker worden had ik ook niet voor ogen. Zoals ik heb aangegeven heb ik nu wel een doel, en dat is weer aankomen, maar dan in spiermassa. Hiervoor zal ik de zaken wat serieuzer moeten aanpakken vrees ik, maar ach ik heb hier alle informatie en feedback die ik nodig heb om dit te bereiken

Comment

Je geeft zelf al aan waar het aan ligt, je voeding let je op dat je geen vet/suikers neemt.
                  Gewoon behoefte berekenen en voeding schema maken vind 45min cardio/kracht training wat veel achter elkaar maargoed dat moet je zelf weten.

suc6
                  Calisthenics / Street workout

Comment

als je op voeding let is cardio zelfs verwaarloosbaar tot het punt van nutteloos.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      als je op voeding let is cardio zelfs verwaarloosbaar tot het punt van nutteloos.
                      Aangezien ik me nu wil focussen op wat meer spieren kweken, ga ik de cardio tot het minimum beperken 20 minuten per keer, eens kijken hoe dat uitpakt.
                      Bedankt voor de tip!

Comment

zou ook wat vaker gaan dan 2x in de week

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          zou ook wat vaker gaan dan 2x in de week
                          snap dat je dat zegt, lukt me niet qua tijd.

Comment

Originally posted by He-Man View Post
                            snap dat je dat zegt, lukt me niet qua tijd.
                            Hmmm, heb ook niet de tijd in overvloed maar je moet ergens een keuze maken, als je een doel voor ogen hebt dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, hangt er van af hoe belangrijk dat voor je is. Anderzijds is het misschien niet makkelijk om tijd te maken, weet ik natuurlijk niet in jouw plaats hé. Maar bekijk het eens, plan je trainingen in, 3 keer per week is toch een minimum hoor.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                              Hmmm, heb ook niet de tijd in overvloed maar je moet ergens een keuze maken, als je een doel voor ogen hebt dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, hangt er van af hoe belangrijk dat voor je is. Anderzijds is het misschien niet makkelijk om tijd te maken, weet ik natuurlijk niet in jouw plaats hé. Maar bekijk het eens, plan je trainingen in, 3 keer per week is toch een minimum hoor.
                              hmm, ik dacht dat een keer in de week een spiergroep flink aanpakken ook wel afdoende was. Ik train nu dus 2x ene keer: borst, biceps, benen andere keer: rug, schouders, triceps. Maar ik kan best een thuistraining eraan toevoegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X