Buikje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikje

Hey allemaal,

Ik weet niet wat mijn BF is maar ik weet dat ik een beetje te veel vet heb op me buik. Zo zie je natuurlijk niet je buikspieren. (gewicht is nu 58,5 kg)
    Ik at eerst behoorlijk wat ships, koeken en snoep. maar ik ben gestopt HELEMAAL met het eten van die dingen. In plaats daarvan eet ik 2/3 stukken fruit per dag met een glas water erbij. Zal hiervan mijn buikvet wat minder worden ?

Originally posted by FitnessKing View Post
    In plaats daarvan eet ik 2/3 stukken fruit per dag met een glas water erbij.
    dat kan je toch niet menen? of is dit buiten je voedingsschema om?

Comment

Het zal zoiezo afnemen:P maar in fruit zit ook suikers, houd daar rekening mee.

Maar natuurlijk altijd beter dan ships ofzo!

Maar neem niks van me aan, heb er niet veel verstand van:P

Comment

Ja, ik eet als ik uit school kom een appel, met glas water en na training een banaantje (met water). Ik dacht omdat er in ships en al die troep redelijk veel Kcal zitten en dat ik nu dus minder Kcal eet dat het zou helpen :P

Comment

Hey allemaal,

Ik weet niet wat mijn BF is maar ik weet dat ik een beetje te veel vet heb op me buik. Zo zie je natuurlijk niet je buikspieren. (gewicht is nu 58,5 kg)
          Ik at eerst behoorlijk wat ships, koeken en snoep. maar ik ben gestopt HELEMAAL met het eten van die dingen. In plaats daarvan eet ik 2/3 stukken fruit per dag met een glas water erbij. Zal hiervan mijn buikvet wat minder worden ?
          Als jij maar 58,5 kilo weegt zou ik me geen zorgen maken om wat buikvet. Eerst bulken, massa pakken en dan cutten en vet 'eraf eten'.
          Daarbij is fruit geen goede keuze, beter is het om dat fruit te vervangen door groenten.

Comment

Originally posted by Checree View Post
            Het zal zoiezo afnemen:P
            Ja de eerste dagen, daarna raakt je lichaam in de stress, ga je weer meer eten, voila, jojo effect! Dit is niet gezond!

Maar ik wacht even op het antwoord van de TS.,

Comment

en phoenix, 2 stukken fruit is niet alles wat ik eet :P buiten mijn voedingschema om ja.

Comment

Ik dacht omdat er in ships en al die troep redelijk veel Kcal zitten en dat ik nu dus minder Kcal eet dat het zou helpen :P
                Niet helemaal verkeerd gedacht maar wat je nu laat zijn slechte vetten maar als je verder niets binnenkrijgt aan goede Kcal en je weegt maar 58 kilo dan houd ik me hart vast.

Comment

en phoenix, 2 stukken fruit is niet alles wat ik eet :P buiten mijn voedingschema om ja.
                  Dat klinkt al beter.

Comment

ik weeg 58,5 kilogram nu (1,73m lang) maar het vet slaat zich op in me buik.
                    Ik heb behoorlijk dunne armen en me polsen zijn eigenlijk te klein voor een horloge, daarom train ik ook nu mijn armen Groot

Comment

K dan

Comment

ik weeg 58,5 kilogram nu (1,73m lang) maar het vet slaat zich op in me buik.
                        Ik heb behoorlijk dunne armen en me polsen zijn eigenlijk te klein voor een horloge, daarom train ik ook nu mijn armen Groot
                        Met alle respect maar je bent echt te licht. Hoe oud ben je?

Comment

Hehe, je armen Groot trainen!
                          Train je je hele lichaam wel?

Comment

EN OJA, bedankt voor de reacties super

Comment

Te licht?

Ik kijk wel eens op internet, en ze zeggen dat ik een healthy weight heb :P maar ik zeg je het slaat zich echt op in me buik. Ik train al een tijdje aan me buikspieren (onderandere) maar ik zie niks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X