ik wil van het jo jo effect af

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1. Je eet te weinig
    2. Je verspilt tijd met cardio
    3. buikspier oefeningen zijn nutteloos
    4. Lees zomersticky...HELEMAAL. staat alles in inclusief het jojo effect, hoe je een trainingsschema moet maken, hoe je cardio eventueel moet gebruiken en hoe je een fatsoenlijk eetschema moet maken.. Lees, leer en pas dat toe ongeacht wat.

Comment

Te weinig?
      Ben wel maar 1.52 en heb eigk al die jaren niet aan sport gedaan
      Sinds vorig jaar sit ik er op..
      Toen ik niet deed sporten kwam ik alleen maar aan..
      Maar voor een platte buik moet je toch buikspieren doen ?:Pdus is het toch niet nutteloos

Comment

Originally posted by kleintje-90 View Post
        Maar voor een platte buik moet je toch buikspieren doen ?:P

Nee je moet op je voeding letten, laag vet% krijgen en voldoende spieren krijgen met compound oefeningen zoals squats en deadlifts. Alles valt of staat met voeding dus zorg eerst dat je zomersticky leest, je kcal berekend en een proper eet patroon opzet aan de hand wat er in zomersticky staat.

dus is het toch niet nutteloos
        ja het is en blijft nutteloos. Er heersen wel meer mythes waar mensen in geloven omdat het logisch en aanneembaar klinkt. Maar in feite slaat het nergens op bij de mensen die er wel verstand van hebben zoals wij. Zelfs zogenaamde fitness instructeurs zitten er ontiegelijk vaak naast. Enig idee waarom veel mensen na jaren nog lid zijn zonder enige vooruitgang? Slecht eetpatroon en slechte fitness begeleiding.

Comment

Te weinig?
          Maar voor een platte buik moet je toch buikspieren doen ?:Pdus is het toch niet nutteloos
          ja je eet best weinig. En voor een platte buik hoef je geen buikspieren te doen. Sterker nog, als je die alleen maar zou trainen zal je buik iets dikker worden omdat je buikspieren naar "buiten" groeien en zo dus ook je huid naar voren duwen met het daarin aanwezige vet.

Comment

Een stuk fruit is geen maaltijd.

Je zou is kunnen kijken of je ergens de "eetmeter" kunt downloaden dit is een erg handige tool om te kijken hoeveel voedings waarde je binnen krijgt.

Ben ook bang dat je niet genoeg eet.
            Who's the Chef

Comment

Lees de zomerstickie en de stickie over tienerbodybuilding. Atta en Vincent geven in die 2 stickies alle antwoorden op de simpele vragen die je hier stelt. Het jojo effect komt voort uit onwetendheid over de werking van je stofwisseling. Lees die 2 stickies en je bent gewapend met genoeg kennis om NOOIT meer dik te worden. En dan is het uiteraard aan jou om die kennis ook daadwerkelijk toe te gaan passen
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Te weinig?
                Als je hele slappe buikspieren hebt, is buikspieroefeningen handig. Je buik gaat dan iets bol/slap staan door de verslapping, wat je daarmee kan voorkomen. Let wel, dan moeten ze wel extreem slap zijn, en dan is verdere krachttraining ook wel een goed plan.
                Voor de rest: Het dikke aan de buik komt door vet, en met buikspieroefeningen verbrand je geen plaatselijk vet.

Comment

Ik vind buikspiertrainingen eigenlijk alleen nut hebben als je je onderrug extra wilt verstevigen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

ik vind het 1% effectief vanuit 100%.
                    grote compound oefeningen vind ik veel belangrijker (compound oefeningen zijn oefeningen die meerdere spiergroepen prikkelen zoals deadliften, bench press en squaten.)

je voeding is niet goed, veel fruit en veel brood waardoor veel insuline pieken komen alle maaltijden bevatten veel suikers.
                    sticky's lezen voordat je weer vragen gaat stellen lijkt mij van toepassing
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

heyy
                        ik wens je heel veel succes met je doel
                        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

dankjwel

Comment

TS heb je al een voedingsschema gemaakt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X