Beste forumleden, 2 maand geleden had ik een vetpercentage van 15,3%. De maand daarna heb ik me opnieuw laten meten en had dan een vetpercentage van 15%. Door deze kleine daling (maar 0,3% normaal bijna 1 tot 1,5% per maand) dacht ik dat mijn metabolisme aan het vertragen was.
Ik heb vervolgens mijn behoefte opnieuw berekend met het vetpercentage van 15% en kwam uit op een onderhoud van 3411 kcal. Ik heb de maand daarna gecut met een dagelijkse inname van 2600 kcal (ipv 2200 kcal). En mijn vetpercentage is vandaag gestegen naar 16%. De voorbije maand heb ik ook gebruik gemaakt van groene thee extracten en CLA, blijkbaar hielp dit niet veel
Wat kan ik het beste doen?
- Een mini bulk cycle van 2 weken inlassen om de boel weer op gang te
brengen
- ipv een 3 dagen split schema terug overschakelen naar een 3 dagen
fullbody met telkens een dag rust tussen elke training
- 30 minuten cardio inlassen na elke training
- andere opties ... ?
Ik heb vervolgens mijn behoefte opnieuw berekend met het vetpercentage van 15% en kwam uit op een onderhoud van 3411 kcal. Ik heb de maand daarna gecut met een dagelijkse inname van 2600 kcal (ipv 2200 kcal). En mijn vetpercentage is vandaag gestegen naar 16%. De voorbije maand heb ik ook gebruik gemaakt van groene thee extracten en CLA, blijkbaar hielp dit niet veel
Wat kan ik het beste doen?
- Een mini bulk cycle van 2 weken inlassen om de boel weer op gang te
brengen
- ipv een 3 dagen split schema terug overschakelen naar een 3 dagen
fullbody met telkens een dag rust tussen elke training
- 30 minuten cardio inlassen na elke training
- andere opties ... ?
Comment