Mijn gewicht is iets gedaald maar niet veel, 93kg nu. Had nochtans de indruk wanneer ik in de spiegel kijk da het juist aan het verbeteren was, meer definitie, abs die er lichtjes doorkomen zonder ze op te spannen.
Vetpercentage stagneert/stijgt :(
Collapse
X
-
Je bent je metabolisme zwaar aan het ontregelen..Een onderhoud van 3400, en dan cutten met zo'n groot verschil in kcal.. Vragen om problemen als je dat zo ineens doet. Bulken? Ga eerst maar weer eens langzaam op onderhoud zitten,en blijf daar maar eens een maand. Ondertussen gewoon door trainen.Dan elke week een 100 kcal zakken tot je op 500 kcal onder onderhoud zit.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostJe bent je metabolisme zwaar aan het ontregelen..Een onderhoud van 3400, en dan cutten met zo'n groot verschil in kcal.. Vragen om problemen als je dat zo ineens doet. Bulken? Ga eerst maar weer eens langzaam op onderhoud zitten,en blijf daar maar eens een maand. Ondertussen gewoon door trainen.Dan elke week een 100 kcal zakken tot je op 500 kcal onder onderhoud zit.
Wat voor problemen ga je dan krijgen? Ik heb hetzelfde gedaan en er is niks aan de hand. Veel vet verloren dat is wat er is gebeurt.
Hij moet zij verhoudingen in kev gaan veranderen. Wat hoger in eiwit hoger in vet en heel erg laag in kh. Of lager in vet hoger in kh hoger in eiwitten.
Gewoon kijken waarmee je weer gaat afvallen. Af en toe reffeed dag kan ook geen kwaad. Of een week helemaal geen kh(is zwaar) kan ook nog weleens helpen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
op zich is er niets mis mee als je een paar dagen 1000 Kcal minder eet dan je onderhoud maar pak dan wel een dikke refeed om je meta niet te verkloten. en een dag of zo per week een goede onderhoud.
@kingsley, ik zou iig je Kcal wat verhogen en rustig een paar daagjes licht bulken. Let welop met suikers want als je lichaam in crisis is zal die sneller vet gaan opslaan om de volgende "crash" te overleven.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Post
@kingsley, ik zou iig je Kcal wat verhogen en rustig een paar daagjes licht bulken. .
Kijk dit is tenminste duidelijk.
Hij vraagt advies en krijgt 3 verschillende antwoorden.
Schiet lekker op voor hem.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Bedankt voor de response iedereen, ik ga toch opteren voor een lichte bulk van 2 weken.
mijn onderhoud nu = 3411 kcal
ik ga licht bulken dus +300kcal = 3700kcal
EW: 93kg * 3 = 279g (1116 kcal)
VT: 150g (1350 kcal)
KH: 3700 kcal -1116 kcal -1350 kcal = 1234 kcal / 4 = 308,5g
ga met deze waarden een bulkschema opstellen, en zal de eerste week zoveel mogelijk suikers vermijden> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking
Comment
-
Heb een bulk schematje in elkaar gezet, laat maar jullie mening weten.
Ik ga volgende week moet ik ook een nieuw trainingsschema gebruiken, ben al 4 weken bezig met dezelfde. welke schemas werken het best bij een bulkschema?
Ik dacht aan:
- 2 dagen split 2 maal per week (dus ma-di, woe rust, do - vrij)
- 3 dagen fullbody (ma-woe-vrij)
Alvast bedanktAttached Files> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Originally posted by Kingsley View PostHeb een bulk schematje in elkaar gezet, laat maar jullie mening weten.
Ik ga volgende week moet ik ook een nieuw trainingsschema gebruiken, ben al 4 weken bezig met dezelfde. welke schemas werken het best bij een bulkschema?
Ik dacht aan:
- 2 dagen split 2 maal per week (dus ma-di, woe rust, do - vrij)
- 3 dagen fullbody (ma-woe-vrij)
Alvast bedankt
Ook zou ik na je training meer KH pakken. 21 gram is wel wat weinig. Je mag je spieren best wat meer geven.
Whey zou ik persoonlijk voor de training pakken. kickt toch pas na 60/90 minuten in. Maar volgens mij pak je het als smaakmaker?
Comment
-
Zalm eet ik meestal pre workout als vervanging van stuk vlees, is meestal 1 maal per week, hangt af van ouders.
Ik groepeer de noten bij elkaar omdat dit dan makkelijker is om bij te houden. Gwn een potje nemen 150g noten erin en gedaan. Zorgt ervoor dat ik minder werk heb later op de dag.
Ik kan eventueel na training nog een banaan erbij nemen vind ik altijd wel lekker. Normaal gezien nam ik whey voor en na training maar omdat ik op deze manier aan teveel EW zat, tegen de 310 g, heb ik de pre shake weggelaten. Ik heb bewust gekozen om de pre-workout shake weg te laten omdat een shake beter werkt na training, net als creatine.> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Originally posted by Kingsley View PostIk heb bewust gekozen om de pre-workout shake weg te laten omdat een shake beter werkt na training, net als creatine.
Comment
-
Ik bedoel idd een whey shake, heb al een paar keer tegengekomen dat dit beter zou zijn na training. met dextro verhoogd het effect nog meer en ook de opname van crea. Het probleem is dat ik de eerste week geen tot zeer weinig simpele suikers tot me wil nemen. Met een vertraagd metabolisme zou het wel eens kunnen dat deze monosachariden rechtstreeks naar de vetcellen gaan, en het is niet de bedoeling dat ik na 2 weken bulk terug op een vetpercentage van 20 zit.> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Originally posted by Kingsley View PostIk bedoel idd een whey shake, heb al een paar keer tegengekomen dat dit beter zou zijn na training. met dextro verhoogd het effect nog meer en ook de opname van crea. Het probleem is dat ik de eerste week geen tot zeer weinig simpele suikers tot me wil nemen. Met een vertraagd metabolisme zou het wel eens kunnen dat deze monosachariden rechtstreeks naar de vetcellen gaan, en het is niet de bedoeling dat ik na 2 weken bulk terug op een vetpercentage van 20 zit.
Nou ben ik toch benieuwd wat hier nog meer voor een reacties op gaan komen van andere leden al zal iedereen zijn eigen theorie de beste vinden of gaan zeggen dat bepaalde dingen feiten zijn!
ff afwachten dus.
Comment
-
Ik heb post-workout er nog een banaan bijgedaan en in men groentenmix nog een lading brocolie (njamie). Ik zal pas vanaf de 2de week wat dextrose erbij nemen voor extra effect. Ik zal snel eens even zoeken in men geschiedenis naar verklaringen voor die post workout whey shake> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
-
Hmm kan blijkbaar nergens dat nogal wetenschappelijk artikel terugvinden waar ik dit gelezen heb, en als ik deze vraag gewoon google kom ik uit op discussies over voor en na, heb wel deze twee links teruggevonden
whey voor training?
Eiwitshakes - Fitnessforum> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-