Vetpercentage stagneert/stijgt :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn gewicht is iets gedaald maar niet veel, 93kg nu. Had nochtans de indruk wanneer ik in de spiegel kijk da het juist aan het verbeteren was, meer definitie, abs die er lichtjes doorkomen zonder ze op te spannen.
    > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
    BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

dan zal je waarschijnlijk al vet aan het verliezen zijn, laat anders een huidplooi meting bij een dietist doen.

Comment

Je bent je metabolisme zwaar aan het ontregelen..Een onderhoud van 3400, en dan cutten met zo'n groot verschil in kcal.. Vragen om problemen als je dat zo ineens doet. Bulken? Ga eerst maar weer eens langzaam op onderhoud zitten,en blijf daar maar eens een maand. Ondertussen gewoon door trainen.Dan elke week een 100 kcal zakken tot je op 500 kcal onder onderhoud zit.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
          Je bent je metabolisme zwaar aan het ontregelen..Een onderhoud van 3400, en dan cutten met zo'n groot verschil in kcal.. Vragen om problemen als je dat zo ineens doet. Bulken? Ga eerst maar weer eens langzaam op onderhoud zitten,en blijf daar maar eens een maand. Ondertussen gewoon door trainen.Dan elke week een 100 kcal zakken tot je op 500 kcal onder onderhoud zit.

Wat voor problemen ga je dan krijgen? Ik heb hetzelfde gedaan en er is niks aan de hand. Veel vet verloren dat is wat er is gebeurt.

Hij moet zij verhoudingen in kev gaan veranderen. Wat hoger in eiwit hoger in vet en heel erg laag in kh. Of lager in vet hoger in kh hoger in eiwitten.
          Gewoon kijken waarmee je weer gaat afvallen. Af en toe reffeed dag kan ook geen kwaad. Of een week helemaal geen kh(is zwaar) kan ook nog weleens helpen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

op zich is er niets mis mee als je een paar dagen 1000 Kcal minder eet dan je onderhoud maar pak dan wel een dikke refeed om je meta niet te verkloten. en een dag of zo per week een goede onderhoud.

@kingsley, ik zou iig je Kcal wat verhogen en rustig een paar daagjes licht bulken. Let welop met suikers want als je lichaam in crisis is zal die sneller vet gaan opslaan om de volgende "crash" te overleven.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post

@kingsley, ik zou iig je Kcal wat verhogen en rustig een paar daagjes licht bulken. .

Kijk dit is tenminste duidelijk.

Hij vraagt advies en krijgt 3 verschillende antwoorden.
              Schiet lekker op voor hem.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Bedankt voor de response iedereen, ik ga toch opteren voor een lichte bulk van 2 weken.

mijn onderhoud nu = 3411 kcal
                ik ga licht bulken dus +300kcal = 3700kcal

EW: 93kg * 3 = 279g (1116 kcal)
                VT: 150g (1350 kcal)
                KH: 3700 kcal -1116 kcal -1350 kcal = 1234 kcal / 4 = 308,5g

ga met deze waarden een bulkschema opstellen, en zal de eerste week zoveel mogelijk suikers vermijden
                > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm

Comment

Heb een bulk schematje in elkaar gezet, laat maar jullie mening weten.
                  Ik ga volgende week moet ik ook een nieuw trainingsschema gebruiken, ben al 4 weken bezig met dezelfde. welke schemas werken het best bij een bulkschema?

Ik dacht aan:
                  - 2 dagen split 2 maal per week (dus ma-di, woe rust, do - vrij)
                  - 3 dagen fullbody (ma-woe-vrij)

Alvast bedankt
                  Attached Files

Comment

Originally posted by Kingsley View Post
                    Heb een bulk schematje in elkaar gezet, laat maar jullie mening weten.
                    Ik ga volgende week moet ik ook een nieuw trainingsschema gebruiken, ben al 4 weken bezig met dezelfde. welke schemas werken het best bij een bulkschema?

Ik dacht aan:
                    - 2 dagen split 2 maal per week (dus ma-di, woe rust, do - vrij)
                    - 3 dagen fullbody (ma-woe-vrij)

Alvast bedankt
                    marges ziet er niet slecht uit. Ik persoonlijk zou rond 11:00 wat minder groen pakken en iets van een lekker visje erbij doen dan kan je ook wat van de nootjes achterhouden en bijvoorbeeld verdelen over 2 tot 3x per dag.

Ook zou ik na je training meer KH pakken. 21 gram is wel wat weinig. Je mag je spieren best wat meer geven.

Whey zou ik persoonlijk voor de training pakken. kickt toch pas na 60/90 minuten in. Maar volgens mij pak je het als smaakmaker?

Comment

Zalm eet ik meestal pre workout als vervanging van stuk vlees, is meestal 1 maal per week, hangt af van ouders.

Ik groepeer de noten bij elkaar omdat dit dan makkelijker is om bij te houden. Gwn een potje nemen 150g noten erin en gedaan. Zorgt ervoor dat ik minder werk heb later op de dag.

Ik kan eventueel na training nog een banaan erbij nemen vind ik altijd wel lekker. Normaal gezien nam ik whey voor en na training maar omdat ik op deze manier aan teveel EW zat, tegen de 310 g, heb ik de pre shake weggelaten. Ik heb bewust gekozen om de pre-workout shake weg te laten omdat een shake beter werkt na training, net als creatine.

Comment

Ik heb bewust gekozen om de pre-workout shake weg te laten omdat een shake beter werkt na training, net als creatine.
                        Bedoel je dan whey? Ik zou dan juist kiezen voor een shake met een hoog dextro gehalte en dan de volgende maaltijd flink wat KH naar binnen gooien.

Comment

Ik bedoel idd een whey shake, heb al een paar keer tegengekomen dat dit beter zou zijn na training. met dextro verhoogd het effect nog meer en ook de opname van crea. Het probleem is dat ik de eerste week geen tot zeer weinig simpele suikers tot me wil nemen. Met een vertraagd metabolisme zou het wel eens kunnen dat deze monosachariden rechtstreeks naar de vetcellen gaan, en het is niet de bedoeling dat ik na 2 weken bulk terug op een vetpercentage van 20 zit.

Comment

Ik bedoel idd een whey shake, heb al een paar keer tegengekomen dat dit beter zou zijn na training. met dextro verhoogd het effect nog meer en ook de opname van crea. Het probleem is dat ik de eerste week geen tot zeer weinig simpele suikers tot me wil nemen. Met een vertraagd metabolisme zou het wel eens kunnen dat deze monosachariden rechtstreeks naar de vetcellen gaan, en het is niet de bedoeling dat ik na 2 weken bulk terug op een vetpercentage van 20 zit.
                            Ja dat kan ik me voorstellen. maar je hoeft natuurlijk ook geen 200 gram dextro te nemen he! Maar ben je dat hier op BN tegengekomen dat whey na de training beter zou zijn? Het lijkt mij juist beter als ik na een uur KT al een rijtje eiwitten heb staan wachten.

Nou ben ik toch benieuwd wat hier nog meer voor een reacties op gaan komen van andere leden al zal iedereen zijn eigen theorie de beste vinden of gaan zeggen dat bepaalde dingen feiten zijn!

ff afwachten dus.

Comment

Ik heb post-workout er nog een banaan bijgedaan en in men groentenmix nog een lading brocolie (njamie). Ik zal pas vanaf de 2de week wat dextrose erbij nemen voor extra effect. Ik zal snel eens even zoeken in men geschiedenis naar verklaringen voor die post workout whey shake

Comment

Hmm kan blijkbaar nergens dat nogal wetenschappelijk artikel terugvinden waar ik dit gelezen heb, en als ik deze vraag gewoon google kom ik uit op discussies over voor en na, heb wel deze twee links teruggevonden

whey voor training?
                                Eiwitshakes - Fitnessforum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X