Ik ben op zoek naar een degelijk loop- dieetschema voor af te vallen.
Loop nu zo'n 20 km per week.
Dit vanaf november 2009 ..
Toen woog ik 82 kg en ben in ong 4 maanden vlot naar 73 kg gegaan.
Nu zou ik graag wat professionele hulp willen want mijn ideale gewicht is (heb het horen zeggen) 68kg.
Maar zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten wegen de laatste loodjes het zwaarst
Ook ben ik volop aan het dieten..
Af en toe nog wel eens een goeie friet met een bicky maar dit gebeurt zelden
Meestal brood, vis, aardappelen, groenten.. en niks anders drinken als water.
Nu is mijn vraag zou het mogelijk zijn dit doel te bereiken voor de zomer
Dus 5 kg afvallen in 1.5 maand ongeveer?
Als ik elke dag 5 km loop en op mijn eten let , zou het te doen zijn denken jullie?
Als iemand een beter idee heeft gelieve het mij te zeggen.. is meer dan welkom !
4x per week loop ik zowieso dus misschien kunnen jullie hieruit een soort schema opmaken? Moet geen perfect schema zijn maar gewoon iets of wat dat ik tenminste weet wat ik doe
Alvast bedankt !
groetjesssss
Loop nu zo'n 20 km per week.
Dit vanaf november 2009 ..
Toen woog ik 82 kg en ben in ong 4 maanden vlot naar 73 kg gegaan.
Nu zou ik graag wat professionele hulp willen want mijn ideale gewicht is (heb het horen zeggen) 68kg.
Maar zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten wegen de laatste loodjes het zwaarst
Ook ben ik volop aan het dieten..
Af en toe nog wel eens een goeie friet met een bicky maar dit gebeurt zelden
Meestal brood, vis, aardappelen, groenten.. en niks anders drinken als water.
Nu is mijn vraag zou het mogelijk zijn dit doel te bereiken voor de zomer
Dus 5 kg afvallen in 1.5 maand ongeveer?
Als ik elke dag 5 km loop en op mijn eten let , zou het te doen zijn denken jullie?
Als iemand een beter idee heeft gelieve het mij te zeggen.. is meer dan welkom !
4x per week loop ik zowieso dus misschien kunnen jullie hieruit een soort schema opmaken? Moet geen perfect schema zijn maar gewoon iets of wat dat ik tenminste weet wat ik doe
Alvast bedankt !
groetjesssss
Comment