hulp cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp cutschema

ik ben zelf nu succesvol bezig met een cutschema en alles gaat naar wens! nu wil ik echter ook een schema voor een vriend maken.

hij zegt alleen dat hij geen vis en rijst eet. vis niet omdat hij niet lekker vindt en rijst ivm moeilijke stoelgang. mensen tips voor nodige koolhydraten?

lijkt me lastig goed te cutten zonder rijst namelijk. aardappelen zijn toch niet goed in de cut?

geen vis moet nog wel lukken met genoeg eieren, kipfilet, en kwark dacht(hoop) ik zo alleen wel wat eentonig maar ik weet ook geen andere goede eiwitbronnen...

groetjes

misschien iets van pasta ofzo? gewoon droge macaronie oid. Weet niet zeker of het goed is hoor

Comment

Originally posted by STED View Post
      misschien iets van pasta ofzo? gewoon droge macaronie oid. Weet niet zeker of het goed is hoor
      ja meergranen spaghetti is prima. maar om dat zou elke dag te eten...

Comment

Waarom zou hij wel meergranen spaghetti kunnen eten maar geen rijst? Krijgt hij specifiek van rijst last van zijn stoelgang?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Waarom zijn aardappelen niet goed in de cut?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Waarom zijn aardappelen niet goed in de cut?
            dacht gelezen te hebben dat je daar sneller vet van opslaat. (GI-index ofzo?) weet het niet zeker hoor dus correct me if I'm wrong!

http://www.afvallen.be/2008/01/29/my...ijn-dikmakers/

aan andere kant: zie nooit aardappels staan in een cutschema..
            Last edited by Viking18; 24-03-2010, 18:01.

Comment

Gewoon af en toe aardappels eten. Aardappels bevatten vitaminen enzo die niet in rijst zitten..
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                dacht gelezen te hebben dat je daar sneller vet van opslaat. (GI-index ofzo?) weet het niet zeker hoor dus correct me if I'm wrong!

Mythe: ‘aardappels zijn dikmakers’ - Afvallen

Dat komt omdat iedereen te lui is om aardappels te koken
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

en ze zijn niet te lui om rijst te koken?

Comment

Originally posted by STED View Post
                    en ze zijn niet te lui om rijst te koken?
                    Denk niet dat het aan het koken ligt maar aan het schillen.
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post

Mythe: ‘aardappels zijn dikmakers’ - Afvallen

Ik weet niet of ik die site van je moet vertrouwen, ik citeer "Aardappels bevatten van nature geen vetten en maken je dus niet dikker". Een mythe met een mythe weerleggen, right. Het zou best kunnen dat aardappels prima zijn, daar niet van.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Ik weet niet of ik die site van je moet vertrouwen, ik citeer "Aardappels bevatten van nature geen vetten en maken je dus niet dikker". Een mythe met een mythe weerleggen, right. Het zou best kunnen dat aardappels prima zijn, daar niet van.
                        eens. maar zou het ongezond zijn om nooit aardappels te eten btw? (weet dat nu niet belangrijk is maar ik vind ze zelf nooit zo lekker)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X