wat is beter 10w bulk -> cut of 2x 5w bulk en dan cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is beter 10w bulk -> cut of 2x 5w bulk en dan cut

Ik vroeg me af, zijn er noemenswaardige verschillen tussen 10 weken bulken en dan cutten of 5 weken bulken, dan 3 weken carbcycle cut en dan weer 5 weken door bulken? Als het namelijk hetzelfde is wil ik overwegen om na de 5 weken te gaan cutten. Hoe denken jullie daarover?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Ik vroeg me af, zijn er noemenswaardige verschillen tussen 10 weken bulken en dan cutten of 5 weken bulken, dan 3 weken carbcycle cut en dan weer 5 weken door bulken? Als het namelijk hetzelfde is wil ik overwegen om na de 5 weken te gaan cutten. Hoe denken jullie daarover?
    het voordeel van kortere periodes van bulk/cut is dat je minder kans hebt dat je meta op zijn gat gaat liggen.

Comment

Hmm, daar zit wat in inderdaad, wordt de overgang dan niet ineens te groot? omdat ik van +500 naar mss wel een low carb dag ga. Overigens moet ik mijn carbcycle schema nog maken. T.z.t. zal ik julle hier wel over informeren, want zal wel hulp nodig hebben. Heb alleen nog maar op de normale wijze gecut.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Hmm, daar zit wat in inderdaad, wordt de overgang dan niet ineens te groot? omdat ik van +500 naar mss wel een low carb dag ga. Overigens moet ik mijn carbcycle schema nog maken. T.z.t. zal ik julle hier wel over informeren, want zal wel hulp nodig hebben. Heb alleen nog maar op de normale wijze gecut.
        Low carb heeft weining te maken met de overgang van +500 naar minder. Dit zeg ik omdat ik niet weet hoeveel carbs je nu nuttigt op een dag. Als je gewoon de eerste week de KH beetje bij beetje verminderd zal je lichaam ook beter kunnen wennen. Echter zou ik niet 7 dagen p/w strak gaan cutten. dit ook weer op niet je meta op zijn gat te zetten. Wat bij mij echt super werkt is 4 dagen minus 400 Kcal dan 1x bulk +500 dan 2 dagen onderhoud.

dagen met weinig KH pak ik wat meer vetten. dagen met wat meer KH pak ik minder vetten. Eiwitten hou ik redelijk constant. 2,5x le gewicht.

wat ik zelf wel in de cut doe is Bulk op trainingsdagen, onder houd na je trainingsdagen en cutten op dagen dat ik niets doe.

Comment

Aha okee, ja bij mij gaat constant -500 zitten ook niet super snel. Ik had van de NL kampioen bodybuilding gehoord (deed wat uitsmijter werk bij de slagroom in Tilburg) dat meestal een carb cycle altijd wel goed werkt. Maar ga soiezo ff over 2 weken weer een cut inlassen dan, dan ben ik 5 weken bezig geweest,de kracht grains gaan lekker. Word ook zwaarder dus dat is ook goed. Wil alleen wel redelijk droog blijven, vooral met het oog op de zomer nu, dus lijkt me het idd een goed idee om na 5 weken ff te pauzeren, te cutten en dan weer door te beuken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X