Ik vroeg me af, zijn er noemenswaardige verschillen tussen 10 weken bulken en dan cutten of 5 weken bulken, dan 3 weken carbcycle cut en dan weer 5 weken door bulken? Als het namelijk hetzelfde is wil ik overwegen om na de 5 weken te gaan cutten. Hoe denken jullie daarover?
wat is beter 10w bulk -> cut of 2x 5w bulk en dan cut
Collapse
X
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk vroeg me af, zijn er noemenswaardige verschillen tussen 10 weken bulken en dan cutten of 5 weken bulken, dan 3 weken carbcycle cut en dan weer 5 weken door bulken? Als het namelijk hetzelfde is wil ik overwegen om na de 5 weken te gaan cutten. Hoe denken jullie daarover?
-
Hmm, daar zit wat in inderdaad, wordt de overgang dan niet ineens te groot? omdat ik van +500 naar mss wel een low carb dag ga. Overigens moet ik mijn carbcycle schema nog maken. T.z.t. zal ik julle hier wel over informeren, want zal wel hulp nodig hebben. Heb alleen nog maar op de normale wijze gecut.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostHmm, daar zit wat in inderdaad, wordt de overgang dan niet ineens te groot? omdat ik van +500 naar mss wel een low carb dag ga. Overigens moet ik mijn carbcycle schema nog maken. T.z.t. zal ik julle hier wel over informeren, want zal wel hulp nodig hebben. Heb alleen nog maar op de normale wijze gecut.
dagen met weinig KH pak ik wat meer vetten. dagen met wat meer KH pak ik minder vetten. Eiwitten hou ik redelijk constant. 2,5x le gewicht.
wat ik zelf wel in de cut doe is Bulk op trainingsdagen, onder houd na je trainingsdagen en cutten op dagen dat ik niets doe.
Comment
-
Aha okee, ja bij mij gaat constant -500 zitten ook niet super snel. Ik had van de NL kampioen bodybuilding gehoord (deed wat uitsmijter werk bij de slagroom in Tilburg) dat meestal een carb cycle altijd wel goed werkt. Maar ga soiezo ff over 2 weken weer een cut inlassen dan, dan ben ik 5 weken bezig geweest,de kracht grains gaan lekker. Word ook zwaarder dus dat is ook goed. Wil alleen wel redelijk droog blijven, vooral met het oog op de zomer nu, dus lijkt me het idd een goed idee om na 5 weken ff te pauzeren, te cutten en dan weer door te beuken.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment