snel afvallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• snel afvallen

beste mensen,

ik wil beginnen met snel afvallen

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen of welke shake ik moet gebruiken weet ik veel wat dan ook ik heb hier helemaal geen verstand van.
    wat met ik per dag eten als je paar info zilt weten van me waar mijn vetten overal zitten

ik heb op me boven been vet en spier
    op me bil en op me buik vooral me borst

ik weeg 90 kilo
    ben 185 cm lang

wie kan me hierbij helpen

hoor graag snel van jullie afz dehsy

dit is spoed moet voor 15 juni afgeslank zijn wie help me hierbij aub

Comment

Niemand, lees de stickies
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

hoe bedoel je niemand leest dit of helpt me?

Comment

Ben wel benieuwd waarom het een spoedje is. Je zult hooguit 5 kg kunnen verliezen tot dan, mocht je nu alles al op orde hebben, meer niet.

Comment

ow oke dan wil ik alsnog afvallen en mooie buikspier op kunnen zetten wie help me hierbij?

Comment

je gaat 15 juni op vakantie en wilt chickies scoren, am i right?

Ga niks overhaastig doen en begin rustig, neem de tijd voor het cutten en je zult zeker volgend jaar er goed bij lopen.

Ik denk dat je met jou lengt en gewicht, met 5 kg nog geen buikspieren gaat zien. Ik weet je vetpercentage niet, maar dat is een inschatting.

Comment

sticky sticky sticky sticky

Comment

nee ik ga niet op vakantie ik blijf in nederland op 15 juni ben ik 2 jaar samen met mijn verloofde en me vermoofde zeurt dat ik moet afvallen en buikspieren moet maken eenmaal dit wil van mijn vriendin is mijn wet

Comment

ik weet zelf niet wat cutten is ofzow ik weet zelf niet hoeveel ik eet dus ik moet de hele schema hebben wie zou dat voor me kunnen maken

Comment

Originally posted by dehsy View Post
                      ik weet zelf niet wat cutten is ofzow ik weet zelf niet hoeveel ik eet dus ik moet de hele schema hebben wie zou dat voor me kunnen maken
                      Wie dat zou kunnen maken, jij zelf? Vind het trouwens raar dat je voor 15 juni moet afvallen van je vriendin. Neem de tijd jou. Komt allemaal wel goed dan. Tot dan moet ze het maar lekker zonder six-pack doen, neem aan dat er nog wel meer aan je ziet, waarop ze kan "geilen" (hoop ik tenminste).

Comment

Stickies lezen (en regels ook maar meteen):

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums en dan met name: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

en: Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums - Forum regels

/thread
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X