Ik ben begonnen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga jij eerst maar eens gezond eten. Dit lijkt werkelijk nergens op.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Jadelynn View Post
      Hey
      Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik zal eens proberen uit te leggen hoeveel ik eet en drink enzo.

Ik begin de dag met een halve citroen en een lepeltje olijfolie.
      Dan drink ik 2 grote glazen water er achteraan.
      Dan neem ik een lepel ACAI drinkspul.
      En als ik dan naar de sportschool ga , dan eet ik niet maar train ik op lege maag als ik in de ochtend ga sporten.
      Anders als ik s'avonds ga trainen of niet dan eet ik 2 bruine boterhammen met ham of kaas of surinaamse mango chutney
      Daarna eet ik pas rond 16.00 weer avondeten,
      En ik eet meestal rijst en kip en groenten. Altijd heel veel groenten erbij.
      Ik eet 3 of 4 keer in de week rijst en 1 dag in de week pasta en derest vul ik altijd met aardappels met een stukje vlees of vis en groenten.
      Meestal als ik rijst heb gemaakt die dag blijft er altijd wat over en dat eet ik dan rond half 8/8 uur.
      Als ik pasta heb gegeten , eet ik nog een bordje pasta rond die tijd.
      Als ik aardappels heb gegeten dan bak ik een ei of kook ik een ei en maak ik een broodje gezond ofzo rond die tijd.
      Verder eet ik niet veel... Ik snack maar heel af en toe chocolade of chipies, maar dat is echt erg weinig.
      Ik drink de laatste tijd alleen maar water.
      Verder neem ik bij elke maaltijd een CLA Capsule en 1 keer per dag zo een vezeltablet,

Sinds ik aan de CLA zit is mijn stoelgang erg verandert en nog minder geworden dan dat het al was.
      Plus ik heb er erg last van krampen van gekregen in mijn buik.
      Ik moet zsm visolie halen.. Welke visolie is er het beste mee te combineren?

Ik dacht echt dat de bodypump er was als krachttraining.
      Omdat ik altijd last krijg van spierpijn enzo.
      Maar weer eens fout gedacht.
      Ik heb vandaag mijn benen en billen getraint.
      Heb steeds setjes van 10 gepakt 4 x.
      Morgen pak ik mijn biceps triceps schouders en rug.
      Of appart van elkaar... weet nog niet precies.

In ieder geval bedankt...

Groeten Jeanette
      Wat ik hieruit opmaak is dat je werkelijk geen verstand heb goed/gezond eten en goed trainen, alsof je er nooit iets mee van doen heb gehad, is niet erg, want je moet toch ergens beginnen en alle begin is moeilijk.
      Maar dan lees ik weer een stukje van jou in een ander topic over jeans die moeilijk passen:
      haha heeft mijn vriend ook vaak!
      Vandaag scheurde hij nog uit zn korte broek tijden Dead Liften!
      En gewoon maar doorgaan he!!!hahaha!!
      Tjah hij groeit echt heel snel!
      Nu alweer 100 kilo bijna!
      Dan denk ik, een gast van bijna 100 kilo, deadliften, laat zich niet van de wijs brengen..... klinkt toch alsof hij serieus aan het krachttrainen is.
      Weigert hij jou dan te helpen met een goed schema?, is hij zo met zichzelf in de weer? Of loop je gewoon te BS'en?

Anyway.......lees gewoon de stickys, ook al zeg je dat gedaan te hebben, je heb het klaarblijkelijk niet goed gelezen.

succes..
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

mensen die aan het afvallen zijn die eten dit alleen al bij hun ontbijt wat jij eet....

zomersticky's!!!
        visolie!
        heel veel eten, gaat de eerste week mischien iets meer aankomen omdat je hele lichaam overhoop gehaalt is door zo weinig te eten maar na een weekje gaat het de goede kant op mits je 2x per week kracht training doet.

je mag je lichaam gaan herstellen want dit is crashen!!!
        suc6!
        Calisthenics / Street workout

Comment

Oke bedankt,
          Ben een stuk wijzer,
          Dacht namelijk altijd dat ik te veel at..
          Maar is dus te weinig,
          Mn vriend zei het altijd al tegen mij,
          Maar weigerde hem te geloven omdat ik altijd zo een vol gevoel heb.

En met trainen precies het zelfde verhaal,
          Ben erg koppig namelijk.
          Nu doe ik 3 keer in de week full body krachttraining,
          en doe setjes van 25 x 2.

Bedankt in ieder geval.

ps wat is BS'en?

Comment

Als ik het nou opvul met eiwitshakes?
            2 keer extra per dag?

Schaam me erg dat ik dit aan jullie vraag..
            Maarweet het echt niet hoor..

Comment

Zomersticky lezen, maar nog makkelijker, praat eens met je vriend meid serieus. Zoals possel zegt, 100kg en deadliften betekend dat je iets goed doet. Verder nogmaals lees de zomersticky, je hoeft dit soort vragen niet te stellen als je even 5 minuten de tijd neemt om wat basiskennis op te doen.
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

oke dank je

Comment

BS=bullshit
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    BS=bullshit
                    Gaar...
                    Want hoe kan ik nou BS'en als ik serieus wil afvallen....
                    Train pas sinds kort, Hoefde vroeger nooit te trainen want had al een goed strak lichaam.
                    Maar sinds pas ben ik niet tevreden en dat is na de geboorte van mn kindje.
                    Jullie mannen hebben dat probleem niet.
                    En ik vroeg om raad hier. Niet om antwoorden van dat ik aan het bull shitten ben!

Comment

Gaar...
                      Train pas sinds kort, Hoefde vroeger nooit te trainen want had al een goed strak lichaam.
                      En ik vroeg om raad hier. Niet om antwoorden van dat ik aan het bull shitten ben!
                      "Go get 'em tiger".

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        "Go get 'em tiger".

Comment

ben je al begonnen met een voedingsschema? waarin je de K/E/V hoeveelheden weergeeft?

Comment

Nee..
                            Zou nog geeneens weten hoe,
                            Mijn vriend zegt vul het op met een cracotte met kaas of een boterham met kaas en boter. En dat ik kleine beetjes moet eten,
                            Maar na mn derde maaltijd heb ik geeneens meer honger,
                            Op internet staat dat ik het beste kan opvullen met eiwitshakes,
                            Zo krijg ik een betere stoelgang en voldoende eiwitten binnen.

Gister heb ik 4 x gegeten en een vetarme tonijn salade gemaakt.

Ik moet ook gewoon ontbijten maar vind dat soms zo moeilijk!
                            Vooral vroeg in de ochtend.

Ik train nog steeds 6 keer in de week.
                            Doe nu 3 keer in de week full body krachtraining.
                            en derest cardio, de cardio bestaat gewoon uit de crosstrainer en loopband.
                            En 2 x in de week zumba en dinsdags xco.

Verder merk ik wel dat ik niks af ben gevallen maar wel centimeters kwijt ben geraakt..
                            Mijn conditie is ook verbetert.
                            Maar mijn stoelgang is altijd traag geweest, en nu nog steeds..
                            Ondanks de producten die ik gebruik.
                            Ga over 2 dagen visolie bestellen.

En misschien over een maand aan de Stackers of Fat Diet van Body en fitshop..

Bedankt dat je het vroeg trouwens!

Comment

Je moet gewoon eten in de ochtend of je het nou moeilijk vindt of niet. Verder moet je een eetschema maken en die hier laten zien dan kunnen de experts zeggen wat je goed en fout doet.

Comment

Gaar...
                                Wie heeft hier gezegd dat je aan het bullshitten bent? begrijpend lezen is ook erg lastig soms.....
                                Ik krijg het bijna aan m'n rikketik van de eiwitshake, maar goed, toch maar even in verdediging.

Ik quote mezelf:
                                Originally posted by okidoki71 View Post

Dan denk ik, een gast van bijna 100 kilo, deadliften, laat zich niet van de wijs brengen..... klinkt toch alsof hij serieus aan het krachttrainen is.
                                Weigert hij jou dan te helpen met een goed schema?, is hij zo met zichzelf in de weer? Of loop je gewoon te BS'en?

Anyway.......lees gewoon de stickys, ook al zeg je dat gedaan te hebben, je heb het klaarblijkelijk niet goed gelezen.

succes..
                                Dus ik vroeg of je aan het BS'en was en niet dat je aan het BS'en was, het antwoord op m'n vragen heb je al gegeven, namelijk dat je nogal een koppige meid bent en je vriend een verstandige gast om geen energie te steken in zaken wat toch als verloren beschouwd kan worden.
                                Je hebt het geluk hier op het forum dat sommige gasten hier ook erg koppig kunnen zijn en hun energie graag willen steken om jou hier een handje te helpen.

Succes ermee, en ik hoop dat je je koppigheid kan droppen en beginnen met luisteren en lezen....
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X