Eerste Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Voedingsschema

Ik heb vandaag wat rondgesnuffeld en een voedingsschema in elkaar gezet.
    Nu ben ik geheel nieuw in dit en heb ik geen idee of het ergens op lijkt.
    Tips zouden meer dan welkom zijn
    Attached Files
    Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Sorry voor dubbelpost maar ik denk dat dit makkelijker werkt
    Attached Files

Comment

Ok, ehm...

Ik ben nu 3 dagen bezig met het schema en het gaat opzich wel goed.
      Alleen 1 klein dingetje, ik vind die kwark niet echt lekker hehe, maar het
      is ook weer niet zo dat ik het smerig vind. Is er een manier om een toch wat meer smaak te geven zonder te veel toevoegingen? Of zeggen jullie gewoon, wees niet zo'n pussy en dooreten?

Comment

Originally posted by Sili View Post
        Of zeggen jullie gewoon, wees niet zo'n pussy en dooreten?
        Ik wil hier wel even op reageren. Je moet niet afgaan op wat een ander zegt maar waar jij je het makkelijkst bij voelt. Als je met tegenzin gaan eten heb je er al snel genoeg van en dan is de motivatie weg. geld voor alles wat je met tegenzin eet.

Er zijn altijd wel mensen die alles "hardcore" vinden maar ja die hou je toch en ruikt een beetje naar stoerdoenerij.

Ik zou er gewoon een beetje kaneel doorheen gooien of zoals ik altijd doe er een shake van maken. Kwark, water,kaneel mengen en drinken. Is beter te doen dan dikke kwark.

Voorheen deed ik er altijd honing doorheen maar daar ben ik van af. Ook ga ik afstappen van de kwark savonds vanwege de lactose (suikers). Ik ben nu aan het cutten dus vandaar.

Comment

Hmm, dit is voor mij ook een cut, en ik dacht dat kwark s'avonds voor het slapengaan juist goed was? of vergis ik me hierin ^^

En thx voor de tip met kaneel, zal het eens uitproberen. Vind kwark opzich niet echt vies ofzo, maar er zijn dingen die ik liever zou eten haha
          Maar ik ben opzich niet zo heel moeiijk met eten. Ik heb een aardig beroerde tijd achter de rug 3 maanden geleden, waar m'n lichaam helemaal kapot was en ik op een gegeven moment totaal geen honger had en op 2 broodjes per dag leefde en dat echt al proppen was. Maja, ik woonde toen ook 4 maanden en in Engeland en was aardig hard aan het zuipen elke dag hehe. Sinds ik terugben in Nederland heb ik er maar weer eens snel verandering in gebracht

Comment

Hmm, dit is voor mij ook een cut, en ik dacht dat kwark s'avonds voor het slapengaan juist goed was? of vergis ik me hierin ^^

En thx voor de tip met kaneel, zal het eens uitproberen. Vind kwark opzich niet echt vies ofzo, maar er zijn dingen die ik liever zou eten haha
            Maar ik ben opzich niet zo heel moeiijk met eten. Ik heb een aardig beroerde tijd achter de rug 3 maanden geleden, waar m'n lichaam helemaal kapot was en ik op een gegeven moment totaal geen honger had en op 2 broodjes per dag leefde en dat echt al proppen was. Maja, ik woonde toen ook 4 maanden en in Engeland en was aardig hard aan het zuipen elke dag hehe. Sinds ik terugben in Nederland heb ik er maar weer eens snel verandering in gebracht
            Goed zo dat je de draad weer gaat oppakken. Maar kwark is zeker niet slecht hoor! zitte langzame eiwitten in dus voor het slapen prima. Ik cut nu met low en high carb daagjes en schrap daarbij ook mijn kwark vanwege de lactose (suikers). het zijn maar procentjes maar elk KH die ik eraf kan knabbelen die pak ik.

Het wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen hoor.

Comment

Hehe dit is echt pas mn eerste voedingsschema, weet niet eens zeker of hij wel goed in elkaar zit qua dingen die ik eet enzo, maar ik probeer het wel gewoon en zie het wel. En ja, ik moest het draad ook wel weer oppakken, ik was voordat ik naar engeland ging best een propje, ik woog iets van 90-95 kilo en dat gewicht waren geen spieren haha. Maar omdat ik daar gewoon 4 maanden lang elke dag feeste en aan de alcohol zat enzo, had ik op een gegeven moment geen honger meer, had een leuk meisje ontmoet dus die lichaamsbeweging zat ook wel goed haha. Maar doordat ik niet meer at ben ik toen rond de 15 kilo afgevallen, en dat is het punt waar ik 2 á 3 maanden geleden zat, en nu die kilo's eraf zijn wil ik ze er niet meer aan hebben. Dus ik dacht dat er nu nog zeker wel wat extras af kan voor de zomer en dat ik uiteindelijk dat weer in spiermassa er aan plak haha.

Comment

Hehe dit is echt pas mn eerste voedingsschema, weet niet eens zeker of hij wel goed in elkaar zit qua dingen die ik eet enzo, maar ik probeer het wel gewoon en zie het wel. En ja, ik moest het draad ook wel weer oppakken, ik was voordat ik naar engeland ging best een propje, ik woog iets van 90-95 kilo en dat gewicht waren geen spieren haha. Maar omdat ik daar gewoon 4 maanden lang elke dag feeste en aan de alcohol zat enzo, had ik op een gegeven moment geen honger meer, had een leuk meisje ontmoet dus die lichaamsbeweging zat ook wel goed haha. Maar doordat ik niet meer at ben ik toen rond de 15 kilo afgevallen, en dat is het punt waar ik 2 á 3 maanden geleden zat, en nu die kilo's eraf zijn wil ik ze er niet meer aan hebben. Dus ik dacht dat er nu nog zeker wel wat extras af kan voor de zomer en dat ik uiteindelijk dat weer in spiermassa er aan plak haha.
                nou veel succes in ieder geval!

Comment

Thanks!

Heb trouwens net bakkie kwark met kaneel geprobeerd, zeker goed te doen! Thanks voor de tip!

- Sili

Comment

Thanks!

Heb trouwens net bakkie kwark met kaneel geprobeerd, zeker goed te doen! Thanks voor de tip!

- Sili
                    weer een tevreden klant!

Comment

Wow, net al een beste shock gekregen hehe. Ik volg schemaatje nu weekje of 3 ofzo.
                      Zag zelf ook al wat verandering in mn lichaam maar het gaat allemaal ff wat sneller dan ik had verwacht hehe. Het schema heeft dus nog nut ook

Toen ik begon zat ik op 17.6% BF. Net weer even gemeten op verschillende sites
                      en ze geven allemaal 14.5%. Das dus al een mooie 3.1% hehe

En ik ben echt net begonnen met een Mitotropin kuurtje (Zit nu 2e dag) en L-arginine.
                      Dus ik hoop wel op de 11% te zitten na 30 dagen. En als dat het geval is, ben ik tevreden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X