Gutentag bonjour waddup, heel wat stickys, uren dagen verder.. dacht ik laat ik nu zelf is mn voedingschema opschrijven en om wat persoonlijke advies te vragen. Dus bij deze, hulp is van harte welkom!
07:45
1 sneed volkoren brood met 2 plakjes kipfilet
± 200 ml. magere yoghurt met brinta en 2 plakjes versnipperde kipfilet erdoorheen
1 a 2 glazen halfvolle melk.
1 stacker fatburner & 1 vitamine B complex
10:45
2 sneden brood met in totaal 4 plakjes kipfilet.
12:45
(Op trainingsdagen(dinsdag & vrijdag)na de training rond 16:00 uur 1 sinasappel of 1 appel of 2 mandarijnen voor de snelle aanvulling van de suikers)
16:30
1 blik tonijn
Of
200 gr. rouwkorst met 3 plakjes versnipperde kipfilet erdoorheen.
17:30
Wat de pot schaft.
20:30
Beetje walnoten of wat andere nootjes.
22:30
250 gr. magere kwark met stukje komkommer erdoorheen.
En drink zo’n 2 á 2.5 liter water verdeeld over de dag.
ZONDAG BUNKERDAG!!
Verder voetbal ik 4 a 5 uur per week op redelijk niveau(hoofdklasse), en fiets ik dagelijks 12 km » dus zo’n 60 km per week. Ben van 85 kg naar 79.4 gegaan in zo’n 2 maand, + ben ook aardig wat qua spier aangekomen. Heb sowieso van m’n zelf een vrije stevige bouw en ben ook niet bepaalt dik maar ’t laagje vet moet er simpelweg af.
Stats op dit moment zijn:
175 cm
79.4 kg
Leeftijd: 17 jr.
- buik: 90 cm
- borst: 96 cm
- biceps: 35 cm
- bovenbeen: 61 cm
- kuit: 41 cm
Minstens 2 keer per week krachttranig, al zo’n 4 maand.
Ik wil de sneetje volkoren brood met 2 plakjes kipfilet uit mn ontbijt gaan schaffen, en vervangen door een banaan. En de 2 broodjes van 12:45 vervangen door 250 gr. rijst.
Vraag me af of dit een verbetering is, of zeggen jullie juist van niet doen?
En waarom zijn jullie een tegenstander van fruit in de cut?’t Lijkt mij juist een gezonde manier van je honger stillen op bepaalde momenten.
Doel: droger worden! Hoe kan ik dit ’t beste gaan aanpakken? Commentaar over eetschema is altijd welkom, maar graag wel onderbouwend. En tips zijn sowieso altijd welkom.
Alvast bedankt!
07:45
1 sneed volkoren brood met 2 plakjes kipfilet
± 200 ml. magere yoghurt met brinta en 2 plakjes versnipperde kipfilet erdoorheen
1 a 2 glazen halfvolle melk.
1 stacker fatburner & 1 vitamine B complex
10:45
12:45
(Op trainingsdagen(dinsdag & vrijdag)na de training rond 16:00 uur 1 sinasappel of 1 appel of 2 mandarijnen voor de snelle aanvulling van de suikers)
16:30
1 blik tonijn
Of
200 gr. rouwkorst met 3 plakjes versnipperde kipfilet erdoorheen.
17:30
Wat de pot schaft.
20:30
Beetje walnoten of wat andere nootjes.
22:30
250 gr. magere kwark met stukje komkommer erdoorheen.
En drink zo’n 2 á 2.5 liter water verdeeld over de dag.
ZONDAG BUNKERDAG!!
Verder voetbal ik 4 a 5 uur per week op redelijk niveau(hoofdklasse), en fiets ik dagelijks 12 km » dus zo’n 60 km per week. Ben van 85 kg naar 79.4 gegaan in zo’n 2 maand, + ben ook aardig wat qua spier aangekomen. Heb sowieso van m’n zelf een vrije stevige bouw en ben ook niet bepaalt dik maar ’t laagje vet moet er simpelweg af.
Stats op dit moment zijn:
175 cm
79.4 kg
Leeftijd: 17 jr.
- buik: 90 cm
- borst: 96 cm
- biceps: 35 cm
- bovenbeen: 61 cm
- kuit: 41 cm
Minstens 2 keer per week krachttranig, al zo’n 4 maand.
Ik wil de sneetje volkoren brood met 2 plakjes kipfilet uit mn ontbijt gaan schaffen, en vervangen door een banaan. En de 2 broodjes van 12:45 vervangen door 250 gr. rijst.
Vraag me af of dit een verbetering is, of zeggen jullie juist van niet doen?
En waarom zijn jullie een tegenstander van fruit in de cut?’t Lijkt mij juist een gezonde manier van je honger stillen op bepaalde momenten.
Doel: droger worden! Hoe kan ik dit ’t beste gaan aanpakken? Commentaar over eetschema is altijd welkom, maar graag wel onderbouwend. En tips zijn sowieso altijd welkom.
Alvast bedankt!
Comment