dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dieet

Hoi, ik ben aan het afvallen en ben nu 2 weken bezig maar merk geen resultaat. 'sochtends neem ik 2 bruine boterhammen met 1 plakje beleg op iedere boterham en 'smiddags neem ik ook 2 boterhammen met 1 plakje beleg op iedere boterham. 'savonds neem ik ongeveer 3 aardappelen met 1 eetlepel jus, me groente en veel komkommer en tomaat en me vlees dat is het moeilijkste om te laten staan. Na achtuur eet ik niet meer, af en toe een kop boullion. Nu heb ik gelezen dat ik te weinig eet en als je te weinig eet wordt dat ook omgezet in vet heb ik gehoord. Ik drink ongeveer 4/5 liter vocht per dag water en koffie, ik weet het niet meer ik moet op zeker 20 kilo kwijt, dat wil ik zo graag ik moet wel zeggen ik beweeg er weinig bij en ik ben 185cm en 116kg.

gr henk

Crashdieet, stickies lezen zou ik dus zeggen! Je eet veel en veel te weinig.

Comment

Originally posted by kneet View Post
      me vlees dat is het moeilijkste om te laten staan. Na achtuur eet ik niet meer
      Aan je bericht te zien, heb je het advies in je vorige topic niet opgevolgt.
      http://forum.bodynet.nl/even-voorstellen/38998-dieet.html

Als je daar niet voor open staat en/of te lui bent om dat te lezen, waarom zouden we je dan nieuwe tips geven?

Comment

Even uitrekenen in Excel hoeveel koolhydraten eiwitten en vetten (zie stickies) en je behoefte uitrekenen. Daarna weten we meer en kunnen we je helpen.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Wat voo rbeleg doe je op je brood en wat voor vlees eet je?
          En in jus zit ook veel kcal!

Comment

Originally posted by Sinittatjuh View Post
            Wat voo rbeleg doe je op je brood en wat voor vlees eet je?
            En in jus zit ook veel kcal!
            Das erg zoveel kcals, hij eet er juist veel te weinig. Ook met jus erbij. Basis is niet goed en die moet veranderd worden.

Comment

Allereerst henk vind ik dat je wel erg snel een tweede topic aanmaakt na je intro waarbij je advies word gegeven om de stickys te lezen.

Ten tweede zie ik al heel veel dingen in je bericht staan die niet best zijn,

ik noteer er in het rood bij wat ik er van denk

Hoi, ik ben aan het afvallen en ben nu 2 weken bezig maar merk geen resultaat. na 2 weken al zeggen dat je geen resultaat ziet zegt mij dat je weining geduld en weinig dicipline hebt. Je lichaam heeft tijd nodig om te wennen en daarop te reageren. 'sochtends neem ik 2 bruine boterhammen met 1 plakje beleg wat voor een beleg? op iedere boterham en 'smiddags neem ik ook 2 boterhammen met 1 plakje beleg op iedere boterham. waarom weer brood en geen bron van eiwitten? 'savonds neem ik ongeveer 3 aardappelen met 1 eetlepel jus, me groente en veel komkommer en tomaat en me vlees dat is het moeilijkste om te laten staan. als je vlees neemt pak dan iets van mager rund/kalfsvlees/kip Na achtuur eet ik niet meer, waarom niet? af en toe een kop boullion. vol zout. Nu heb ik gelezen dat ik te weinig eet waar heb je dat gelezen? want je kan niet lezen dat je te weining eet dat weet je pas als je zelf iets heb uitgerekend en als je te weinig eet wordt dat ook omgezet in vet heb ik gehoord. wat denk je zelf?.... dus met andere woorden als je een cut fase ingaat (dus minder eten dan je behoefte) ga je vet opslaan? ligt helemaal aan je voeding maar daar mag jij je eerst zelf in gaan verdiepen want dat is niet 1,2,3 opgeschreven. Ik drink ongeveer 4/5 liter vocht per dag water dit is goed en koffie, hou de caffeine in de gaten ik weet het niet meer hoe kan je dat nou zeggen als je nog niets geprobeerd hebt? ik moet op zeker 20 kilo kwijt, waarom? dat wil ik zo graag ik moet wel zeggen ik beweeg er weinig bijtja wat moet ik hier nou op zeggen. Dit forum is voor mensen die juist "bewegen" en hun voeding (althans de meeste dan) in orde hebben en daardoor ook bereiken wat ze willen. en ik ben 185cm en 116kg.

* te weinig vet
              * veels te weining eiwitten
              * te weining beweging en toch willen afvallen is een no go
              *KT gaan doen
              Last edited by The Phoenix; 13-05-2010, 18:36.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X