Groene koffie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groene koffie

De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen over groene koffie.
    Zijn er mensen die dit hebben gebruikt, of gebruiken en die hun ervaringen kunnen delen?

Is het goed, slecht of BS?
    Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

nog nooit van gehoord.

Tenzij je hem 2maanden laat staan , komt er zon mooi donzig groen kleedje op maar dat bedoel je waarschijnlijk niet:P
    Mind is everything.

Comment

Extract groene koffiebonen helpt bij afslanken

Bron: EVMI - Nieuws: ‘Extract groene koffiebonen helpt bij afslanken’
      You think BIG
      You get BIG

Comment

koffie vind ik zo ie zo al niet te zuipen, groene koffie lijkt me al helemaal niks.
        Who's the Chef

Comment

Nooit van gehoord.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

ook nooit van gehoord maar klinkt niet lekker...

Comment

Groen zou caffeïnevrij zijn.
              Laat caffeïne nu net de enige reden zijn dat ik af en toe koffie drink.

Groen is toch gewoon ongebrande koffie?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

ongebrand???!!

dan drink je dus gwn bonen met water..... gadverdamme

Comment

Hier heeft u een verzameling van meest gestelde vragen

Green Coffee - Meest gestelde vragen - Green Coffee

Waar is Coffee shape groene koffie van gemaakt ?
                  Coffee Shape groene koffie is gemaakt van een mix tussen groene koffiebonen en koffie arabica voor de smaak en de koffie aroma.

Wat zijn groene bonen?
                  De koffieplant is een kleine plant welke fruit geeft in de vorm van bessen, deze worden een aantal weken gedroogd in de zon totdat het vruchtvlees loslaat van de boon
                  Deze bonen worden dan ongeroosterd verwerkt om de benodige stoffen zoals Kahweol en Cafestol te behouden , welke een ontgiftende werking op de lever hebben , zodat het lichaam zich op de juiste manier kan ontdoen van vervuilende bestanddelen zoals luchtverontreiniging , roken enzz

Hoeveel zakjes zitten er in een doos ?
                  14 zakjes welke goed zijn voor 14 dagen koffiekuur , u hebt namelijk maar 1 zakje per dag nodig met 200 ml water u mag naar eigen smaak melk / suiker of zoetstof toevoegen welke u drinkt 30 minuten voor uw ontbijt , liefst voor 09.00 uur s'ochtends

Hoe werkt Coffee Shape groene koffie ?
                  Coffee Shape groene koffie is gemaakt van 100% groene bonen. In hun ongeroosterde staat hebben groene koffiebonen natuurlijke eigenschappen voor gewichtsverlies welke ontstaan door een exact te volgen extractieproces
                  Het extractieproces activeerd de groene boon .De groene boon vermindert de opname van suiker in het voedsel wat u eet of drinkt , door dit om te zetten naar energie, Van het moment dat de suikers uit uw voedselopname verminderen zal uw opgeslagen vet omgezet worden in energie welke u kunt verbranden, In het kort , groene koffie extract bevordert gewichtsverlies door vet om te zetten naar energie voor uw spieren.

Kunt u mij een meer gedetailleerde uitleg geven hoe dit proces werkt ?
                  Tuurlijk kunnen wij u een gedetallieerde uitleg geven , Als eerste worden er geen extra toevoegingen gebruikt in ons product . De actieve samenstelling in de groene koffieboon , chlorogeen zuur limiteerd de opname van glucose in de dunne darm en helpt het metabolisme .
                  Door het terugdringen van de activiteit van glucose-6-fosfaat ,wordt de vrijlating van glucose in uw lichaam beperkt waardoor het vrijkomen van triglyceriden uit het vetweefsel wordt bevorderd. In combinatie met de andere bestanddelen van de groene koffieboon
                  ( namelijk carnitine, phelonic zuur en caffeoyl 5-quinic zuur ) wordt dit proces mede bevorderd.

Moet ik Coffee Shape afslankende groene koffie gebruiken in combinatie met een juist en gezond dieet en beweging , oefeningen ?
                  Ja de Coffee Shape groene koffie is een gereedschap welke u steunt bij uw gewichtsafname , niet als enigste middel op uw missie naar een gezond en mooi lichaam met het extra gewicht waar u nu vanaf wilt
                  Coffee Shape groene koffie staat beschreven als een gereedschap , waarom

zou ik dit kopen als ik niet alleen van de groene koffie kan afvallen ?
                  Het maakt niet uit wat anderen u vertellen er is geen snelle oplossing voor een gezond gewichtsverliezend onderhoudsprogramma zonder dat u een gezond dieetprogramma volgt en voldoende beweegt of aan sport doet
                  wij zeggen dat onze groene koffie een gereedschap is om uw te steunen in uw gewichtsafname De beste manier om dit te beschrijven is in een praktisch voorbeeld Als we u vragen om een grote tuin vol onkruid volledig met uw eigen handen te verwijderen
                  Dat zou u zeker lukken , maar u zal hier lang over doen en dit zal uiteraard moeilijk en vervelend voor u zijn Maar als we u daarvoor een gereedschap zouden geven , een schop of spade zal het karwei een stuk makkelijker zijn . De coffee Shape is als uw schop!!
                  Het maakt de taak om gewicht te verliezen een stuk gemakkelijker , ja u eet een gezond dieet en beweegt regelmatig maar Coffee Shape kan u helpen om die kilo's op lastige plaatsen kwijt te raken welke u met dieeten en sporten alleen niet kwijt kunt raken

Is Coffee Shape groene koffie geschikt voor mij ?
                  Honderden mensen hebben al succes behaald met onze koffie , maar zoals altijd is het niet geschikt voor iedereen
                  Diegene welke aan een hartziekte lijden ,personen met diabetes 2 , zwangere en borstvoedende vrouwen en personen onder de 16 jaar

Moet ik nu bezorgd zijn ? , ik zie deze beperkingen niet op andere webpagina's met natuurlijke producten.
                  Zoals hiervoor al beschreven dat honderden personen met onze groene koffie al grote gezondheids voordelen behaald hebben , is het noodzakelijk om u te voorzien van informatie t.o.v. geschiktheid , als voorbeeld , u bent zwanger dan zou u onze koffie niet moeten drinken
                  we zijn een bedrijf met verantwoordelijkheden en daarom is het onze taak u eerlijk en open te adviseren hierover , in plaats van dit geheim te houden om toch eventueel te kunnen verkopen , terwijl eigenlijk een verkoop niet gepast is op dat moment
                  we zijn er van bewust dat andere websites verschillende natuurlijke producten verkopen en hierover geen eerlijke uitleg geven of dit product wel geschikt is voor iedereen, wij keuren zulk gedrag af ,voor ons gaat uw gezondheid voor alles
                  Mocht u nog twijfelen of Coffee Shape geschikt is voor u , kunt u dit overzicht uitprinten en laten zien aan u behandelend arts , deze zal bevoegd moeten zijn om u precies te kunnen vertellen of ons product werkelijk geschikt zal zijn voor u in combinatie van een bijpassend dieet en beweging

Wat voor smaak heeft Coffee Shape groene koffie ?
                  Deze kun je vergelijken met die van instant koffie , wel met een unieke smaak door de groene koffiebonen extract, we hebben klanten die normaal liever thee drinken welke toch aangenaam verrast waren over de smaak van deze koffie na deze geproeft te hebben.

Hoe ga ik me voelen als ik Coffee Shape drink ?
                  Vol energie ! Door het drinken van Coffee Shape zal u zich ongetwijfeld energieker voelen , zeker doordat de caffeine in de groene boon u een duurzamer energiepeil oplevert over een langere periode gedurende de dag

Zal ik een dieet gaan volgen terwijl ik de Coffee Shape drink ?
                  Wij raden u niet aan om te blijven dieeten , wel u manier van eten aan te passen Alles draait niet alleen om gewichtsverlies maar ook om gezonder te leven Regelmatig eten en gezonde maaltijden zullen zeker positieve bijdragen leveren aan uw gewichtsafname.

Kan ik een kop Coffee Shape nemen in plaats van een ontbijt ?
                  Nee dus ! , je moet als eerste een kopje Coffee Shape drinken 30 minuten ongeveer voor je ontbijt en voor 09.00 uur s'ochtends , maar zeker niet in plaats van een ontbijtje Je lichaam heeft de energie van voedsel nodig als ondersteuning voor een gezond vetverliezend dieet dit is belangrijk om het juiste type gewicht te verliezen dat wil zeggen: vet in plaats van u spieren.

Moet ik mezelf wegen en meten als ik start met de groene koffie ?
                  Het meten van uw buik , taille , billen , heupen en bovenbenen zijn voor de dames het belangrijkst , voor de heren is dat de buik en de taille , het beste doet u dit wekelijks op hetzelfde tijdstip voor uw ontbijt
                  Dit is belangrijk omdat vaak personen eerst in omvang veranderen dan gewicht te verliezen , het kan zijn dat vet omgezet wordt in spieren en u al centimeters verloren heeft in omvang maar in gewicht nog niets bent veranderd , dit geeft dan een verdraaid beeld .
                  daarom is het mischien belangrijker om te meten dan om te wegen .
                  Weeg uzelf op de eerste dag van uw koffiekuur , we adviseren u dan ook dit het liefst te doen s'ochtends voor uw ontbijt en dit wekelijks te herhalen op dezelfde tijdstippen als de eerste maal , voor uw ontbijt om een eerlijk resultaat te bekomen en zo een stimulans te zijn tijdens u strijd tegen het overgewicht .

Moet ik water drinken tijdens de koffiekuur ?
                  Ja we adviseren u om 2 a 3 liter water per dag te drinken , mede om te helpen u lichaam te ontdoen van afvalstoffen en om het vocht wat u verliest weer terug op peil te brengen , door het drinken van de koffie bestaat er namelijk de kans dat u vaker naar het toilet moet , hierdoor zullen u nieren ook goed gereinigd worden wat u algehele gezondheid ook ten goede komt , dit gaat u terugzien in uw huid welke er ook beter uitgaat zien , mensen met acne zullen hier ook hun voordeel mee doen .
                  Als u een opgestopt gevoel heeft kan het zijn dat u te weinig drinkt gedurende de dag , maak er dan ook werkelijk een gewoonte van om voldoende water te drinken verdeeld over de dag. dit kan een groot verschil geven in het behalen van gewenste resultaten.

Hoeveel cafeine zit er in Coffee Shape ?
                  Deze heeft 32 mg cafeine per kopje van 1 zakje Coffee Shape

Wat zijn de voornaamste ingredienten van Coffee Shape ?
                  Ieder zakje bevat 180 mg speciaal groene koffie extract wat overeenkomt met 4 gr robustakoffie droog zaad

Kan ik Coffee Shape blijven gebruiken ook nadat ik mijn streefgewicht bereikt heb ?
                  Natuurlijk kunt u deze koffie nog blijven drinken , al is het niet nodig dit dagelijks te blijven gebruiken , naar gelang u lichaam dit aangeeft zal het raadzaam zijn om juist 1 tot 3 x per week nog 1 kopje groene koffie te nuttigen.
                  zeker om u te voorzien van energie welke u in deze drukke tijden maar al te vaak van pas zal komen . en de al eerder vermelde eigenschap welke de afvalstoffen uit u lichaam worden ontdaan wat u een gezond uiterlijk bezorgt zowel van buiten als van binnen
                  Uw metabolisme wordt gestimuleerd met als gevolg dat hardnekkig vet geen kans meer krijgt om zich vast te zetten in uw lichaam , zo blijft u het behaalde resultaat behouden zonder het vervelende jojo effect wat vaak voorkomt bij andere manieren om af te vallen met de kans dat u nog meer in gewicht toeneemt dan dat u had voordat men aan een dieetkuur begonnen was , met onze groene koffie bent u gevrijwaard van dit fenomeen.
                  Niet te vergeten het verouderingsproces wordt hiermee tevens tegengegaan .

Kan ik andere dieetprogramma's volgen terwijl ik Coffee Shape gebruik ?
                  We moedigen u juist aan om een gezond eetplan te volgen , veel dieetcentra's en voedingsfirma's stellen uitzonderlijke menu's samen . Aan de hand van de vele getuigenissen die we hebben ontvangen kunnen we stellen dat de combinatie van een bijzonder voedzaam voedingsplan ontworpen door een dieetcentrum in combinatie met Coffee shape duidelijke vooruitgang en resultaat zal geven door het gezonde karakter van gewichtsverlies .
                  Ik gebruik medicijnen op voorschrift van mijn arts kan ik dat combineren met

het drinken van uw Coffee Shape groene koffie ?
                  Als u wilt starten met een dieet om gewicht te verliezen is het verstandig en aan te bevelen om met deze lijst van vragen en tips naar u behandelend arts te gaan en deze uitgeprinte tekst voor te leggen , de arts zal normaal gesproken u kunnen adviseren of het in u persoonlijke situatie gepast is om te beginnen met een dieet en hiermee gewicht te verliezen

Is de Coffee Shape groene koffie laxerend ?
                  Nee de Coffee Shape is niet laxerend , zeker als u spijsvertering in balans wordt gebracht door gezonde voeding en beweging samen met de groene koffie van Coffee Shape .

Comment

Lijkt mij weer een afslank bagger verhaal :S.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Ja, ik ben ook sindskort begonnen met het drinken van koffie,
                      voor caffeïne. Lekker vind ik het niet...

Mocht groene koffie dan zijn voordelen hebben, kan ik dat ook wel naar binnen gooien, als het helpt om mijn doelen te bereiken.

Comment

Groene koffie bevat ook caffeïne

Door het drinken van Coffee Shape zal u zich ongetwijfeld energieker voelen , zeker doordat de caffeine in de groene boon u een duurzamer energiepeil oplevert over een langere periode gedurende de dag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X