Buikvet wegtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvet wegtrainen

HI allemaal heb al vernomen dat je niet alleen je buikvet kan wegtrainen maar je vetpercentage geheel omlaag moet zien te krijgen.
    Lees hier veel over voedingschema's en verschillende trainingsschema's.
    Kwam zelf op de volgende site Sixpackabs: Meer spiermassa opbouwen, meer lichaamsvet verbranden - Ontwikkel een sixpack (wasbordje)

Vraag me af is dit echt mogelijk? En staat hier op deze site vermeld dat cardio eigenlijk niet echt hoeft. Zelf echt een hekel aan Cardio dus was wel benieuwd of het zin heeft dit boek aan te schaffen of dat die zoals vele allemaal maar marketing is?

Fitness nou zelf 4 keer in de week dus heb er zeker wel wat voor over. Alleen krijg ik mijn vetpersentage niet echt naar beneden.

Originally posted by Jeroen Budding View Post
    HI allemaal heb al vernomen dat je niet alleen je buikvet kan wegtrainen maar je vetpercentage geheel omlaag moet zien te krijgen.
    Kwam zelf op de volgende site Sixpackabs: Meer spiermassa opbouwen, meer lichaamsvet verbranden - Ontwikkel een sixpack (wasbordje)

Vraag me af is dit echt mogelijk? En staat hier op deze site vermeld dat cardio eigenlijk niet echt hoeft. Zelf echt een hekel aan Cardio dus was wel benieuwd of het zin heeft dit boek aan te schaffen of dat die zoals vele allemaal maar marketing is?

Fitness nou zelf 4 keer in de week dus heb er zeker wel wat voor over. Alleen krijg ik mijn vetpersentage niet echt naar beneden.
    wat is je voedingsschema post het is je Koolhydraten, eiwitten, vetten, je dagelijkske behoefte, je huidige stats je trainingsschema
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Jeroen Budding View Post

zomersticky
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Fullbody krachttraining (zorgen voor goed schema) en 500 kcal onder je kcalbehoefte moeten voldoende zijn.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Voeding is alles bepalend als je je BF wilt laten zakken. Koolhydraat- en kcalinname verlagen zodat je een kcal tekort krijgt van 100 tot 500 kcal per dag. Cardio is dan optioneel om het proces te versnellen. Wat je uiteraard nooit moet doen is je eiwitinname verlagen en je krachttraining skippen. Deze combo is noodzakelijk om spiermassa vast te houden!
          Neem om de 7 of 10 dagen eventueel een junkdag met meer koolhydraten om je mentaal gemotiveerd te houden en om je vetverbranding niet in te laten kakken.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

veel marketing bla bla.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Vet verbranden betekend minder eten dan behoefte. Spiermassa kweken = meer eten.

Samen = onmogelijk.

Oftewel, bullshit.

Comment

uhm niet als je beginner bent of aan het kuren bent
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by CorwinofAmber View Post
                  Vet verbranden betekend minder eten dan behoefte. Spiermassa kweken = meer eten.

Samen = onmogelijk.

Oftewel, bullshit.
                  In je eerste trainingsjaar kun je toch redelijk wat massa gainen in de cut, dus dit klopt niet helemaal.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

vet kwijtraken en spiermassa bijkomen kan inderdaad hormonaal gezien niet op hetzelfde moment.

Alleen vergeten de meesten dat er veel "momenten" in alleen maar 1 dag zijn, laat staan weken of maanden.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      In je eerste trainingsjaar kun je toch redelijk wat massa gainen in de cut, dus dit klopt niet helemaal.
                      Als je goed je eiwitten blijft pakken en na je krachttraining goed cardiod zou je in massa aan kunnen komen terwijl je cut. Ik ben zelf in de cut ook gegroeid.
                      Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X