Wanneer beginnen we de resultaten zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer beginnen we de resultaten zien?

Hallo
    ik ben 18 jaar oud en ben 1m70 lang en weeg 80 kilo ik ben dus TE DIK:s
    Vorig week ben ik me gaan inschrijven in een fitness centrum en doe al een week 2 uur per dag fitness maar ik ben nog altijd geen gram afgeslankt! Ik let ook op op wat ik eet en drink. Ik begrijp niet waarom dat ik niet vermager
    Ik drink ook omdat het zomer is veel water en eet al lang geen vettige dingens. Ik eet 3 keer per dag en af en toe als ik honger heb eet ik een stuk fruit of iets anders zonder veel kalorien. Ik had eerder ook al dieet gedaan maar ik beweegde niet veel. Deze keer beweeg ik 2 uur per dag. Maar waarom verslank ik nog niet?

- Doe je krachttraining? Zo nee, doen.
    - 2 uur achter elkaar is teveel. Je lichaam gaat o.a. cortisol aanmaken wat spierafbrekend is. Probeer het rond 60-75 minuten te houden, absoluut niet langer dan 1,5 uur.
    - Voedingsschema opstellen is absoluut nodig.
    - Geen 3x per dag eten maar 6x per dag.
    - Maximaal 500 kcal onder je behoefte zitten, als je je metabolisme niet wilt verkloten.
    - Geduld hebben.

2-3x per week KT met fullbody schema. Daarnaast een voedingsschema opstellen en 300-500 kcal onder je behoefte zitten. Cardio is niet nodig. 7000kcal = 1kg lichaamsvet. Tekort van 500 kcal per dag --> 7000:500 = 14 dagen, 2 weken per kg lichaamsvet.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Htc1 View Post
      Hallo
      ik ben 18 jaar oud en ben 1m70 lang en weeg 80 kilo ik ben dus TE DIK:s
      Vorig week ben ik me gaan inschrijven in een fitness centrum en doe al een week 2 uur per dag fitness maar ik ben nog altijd geen gram afgeslankt! Ik let ook op op wat ik eet en drink. Ik begrijp niet waarom dat ik niet vermager
      Ik drink ook omdat het zomer is veel water en eet al lang geen vettige dingens. Ik eet 3 keer per dag en af en toe als ik honger heb eet ik een stuk fruit of iets anders zonder veel kalorien. Ik had eerder ook al dieet gedaan maar ik beweegde niet veel. Deze keer beweeg ik 2 uur per dag. Maar waarom verslank ik nog niet?

Je zal wel al wat vet hebben verbrand, maar de spieren zijn nu iets verzwaard, hebben extra vocht. Dus de weegschaal geeft je nu een vertekend beeld.
      Maar voor echt zichtbaar resultaat moet je wat geduld hebben, lekker trainen en als je eenmaal gewend bent aan de belasting dan ga je de training intensiever maken. Je zpieren zullen groeien en je zal vet verbranden.

Kijk dan niet meer naar de weegschaal maar naar je fysiek en hoe je kleding beter gaan zitten.
      Dat je 80 kilo weegt betekent niet dat je te dik bent. Als je teveel vet hebt ben je te dik.

Dus lekker trainen, vet verbranden en spieren laten groeien. Dan komt alles goed.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

het ligt voornamelijk aan dat jij een beginner bent, dus jij gaat in de eerste weken meer spieren verkrijgen dan iemand die het al paar jaar bezig is. je zult wel wat zijn afgevallen maar je bent ook wat spier aangekomen. als je blijft voor gaan en een goede voedingsschema opstelt dan zul je snel de progressie merken.

Comment

sticky's lezen

btw, welkom

Comment

Ik zal dan meer geduldig zijn
            Bedankt aan iedereen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...