Mijn bf (en die van mijn vriend)?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn bf (en die van mijn vriend)?????

Ik heb een nieuwe vetmeter binnen (fattrack 2) en ik heb nu 2 dagen lang flink veel zitten oefenen (ja ik vind dat soort dingen leuk, ik wil niets voor niets in de toekomst Pt worden).

Ik heb al is eerder met de opleiding voeding & diëtetiek een practicum gedaan waarbij je met een harpenden je bf moest meten. Ik ben niet ervaren, maar ik heb een heel klein beetje kennis.

Ik heb best lang zitten oefenen (iets van 6 bf instructie video's gekeken, boekje door genomen om je meetresultaten te verbeteren etc.)

Allemaal heel leuk en aardig, maar mijn vriend (die ik ingeschat had als 10-12%) kwam op een (über droge) 6,5% uit (borst/heup/been). Via een andere 4-puntsmeting werd dit 8,3% (2 punten op de buik, de umbillicus & de suprailliac). Uiteraard vraag ik jullie aan de hand van zijn foto of dit überhaupt klopt (ik heb 2 x gemeten en 2 x kwam ik op 6,5% uit).

Nu mijn meting:
    21.8%!
    Tricep: 17.2 mm
    heup: 13.4 mm
    been: 23.9 mm

Via de 4puntsmeting van BFL kom ik op 22.9% uit. Tanita gaf 18 dagen geleden 31% aan.

Uiteraard voeg ik ook even foto's van mijzelf toe. Spieren zijn hier aangespannen. Let plz ff niet op mijn overschot aan vel op mijn buik (dit geeft een vertekend beeld).

Mijn vriend zit in de bulk, hij heeft ongeveer een jaar (niet serieus en niet regelmatig) aan krachttraining gedaan. Nu zijn wij (18 dagen nu) serieus bezig en vooral voor mij is een juiste bf meting erg prettig! Misschien ook gewoon leuk om te weten of ik goed heb gemeten

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/GEBRUI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-7.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/GEBRUI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-8.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/GEBRUI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-9.png[/IMG]

Last edited by Katlyn; 29-07-2010, 23:08.

denk procentje of 10-12 je vriend vrouwen geen idee van

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      denk procentje of 10-12 je vriend vrouwen geen idee van
      Dat dacht ik zelf ook, zijn buik is ook duidelijk het minst droog.

Comment

Hopelijk reageert er nog iemand met veel ervaring! Nu eerst even slapen

Comment

onderrug en buik zijn het minst droog bij hem, dit is wel een plek waar vp wordt gemeten dus denk dat hij hoger als 10% zal zitten, gok op een 13%
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

13% denk ik ook ong

bijna zeker
            Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

ik denk dat 13 best wel on point is. Als ik verder nog een tip voor je vriend mag geven. Ga nu nog niet verder cutten naar een heel laag vet%.

Je hebt nog vrij weinig massa, en ik denk dat je er eerder eng, miezerig, ingevallen skinny uit gaat zien als je nu diep gaat cutten (8% of lager). Ik zou eerst nog wat massa erbij pakken. Oja verder die beer afscheren op de voorkant van je lichaam .
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik d8 dat vrouwen altijd al hoger in vet% zaten.....

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  ik denk dat 13 best wel on point is. Als ik verder nog een tip voor je vriend mag geven. Ga nu nog niet verder cutten naar een heel laag vet%.

Je hebt nog vrij weinig massa, en ik denk dat je er eerder eng, miezerig, ingevallen skinny uit gaat zien als je nu diep gaat cutten (8% of lager). Ik zou eerst nog wat massa erbij pakken. Oja verder die beer afscheren op de voorkant van je lichaam .
                  Hij zit in de bulk dus wees maar niet bang haha! Hij heeft verder nooit aan KT gedaan (alleen zware keepertraining tot zijn 18, daarna tot zijn 26e helemaal niets gedaan!). Hij heeft daarna ongeveer een jaar samen met mij gesport, maar meer voor de fun. Hij was nog wat ieliger, met name zijn borstspier is nog onderontwikkeld.

Iig bedankt mannen!

Weet niemand hier de vetpercentages voor een vrouw?

Comment

vetpercentages voor een vrouw heb ik geen kaas van gegeten sorry. Je hebt idd wat overtollig vet op je buik. Lijkt me moeilijk om vanaf te komen aangezien je verder erg slank bent.

Mbt je vriend: persoonlijk lijkt 13% me wat hoog. Zat eerder aan 10-11% te denken. Maar goed is misschien geneuzel in de marge.

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                      Je hebt idd wat overtollig vet op je buik. Lijkt me moeilijk om vanaf te komen aangezien je verder erg slank bent.
                      UD2.0 Katlynn.
                      You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                        UD2.0 Katlynn.

dat betwijfel ik omdat het lijkt alsof het loshangend vel is.

Comment

Er zit net zoveel vet als boven de navel (op de plek waar geen los vel zit), de rest is inderdaad vel helaas. Ik ben sowieso nog niet heel droog op mijn onderlichaam, ik zie op mijn benen ook geen definitie.

UD2 werd door dynobyt pas aangeraden als je als vrouw zijnde de laatste procenten eraf wilt hebben (zeg maar vanaf 22%).

Ik heb extra vet op de billen, onderrug & op de buik.

hier zie je wat percentages bij zowel man als vrouw staan. Erg interessant stukje, ik heb wel is foto's die tijdens een bb-wedstrijd waren gemaakt en de dag erna (junken en dus extra vocht). Dit verschil was immens groot!

Body Fat Pictures and Percentages | Leigh Peele

video!

<embed src="http://blip.tv/play/AdGLbQI" type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="390" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

<embed src="http://blip.tv/play/Ac%2B_IQI" type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="390" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

aan de hand van deze foto's denk ik dat ik toch even betere foto's moet maken even weer een paar non-flexed.

Comment

Die embed werkt niet, hier de 2 links:

http://blip.tv/play/AdGLbQI

http://blip.tv/play/Ac%2B_IQI

Comment

Ps vervelend dat je na zoveel minuten je bericht niet meer kan wijzigen! Ik typ soms zo snel dat ik naast heel veel spelfouten gewoon woorden vergeet!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X