Vetpercentage verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok!

Zal de koolhydraten verminderen en het eiwit en vet wat verhogen.

Zuivel ook verminderen en het beleg aanpassen naar kipfilet. Ook lekker!

Ik heb echter nog een vraag. kan het kwaad dat er elke maaltijd koolhydraten verorbert worden of moet het af en toe 0 zijn? V.b. 4 van de 7/8 maaltijden wel koolhydraten en de andere maaltijden niet.

Ochtend shake erbij, hou het wel met melk omdat ik het met water niet weg krijg.

Shake na het trainen en een broodje een half uur voor fitnes? Of is dat overbodig?

Voor het slapen gaan maakt het mij niet uit wat ik eet. kwark, omelet of vis. Vis liever niet kwa geur =D

Maar heb meerdere malen gelezen dat een x aantal eieren per dag slecht voor je zou zijn en ja idd, je raad het al.. een aantal roepen van niet!

Comment

Originally posted by NorKo View Post
      Ok!

Ik heb echter nog een vraag. kan het kwaad dat er elke maaltijd koolhydraten verorbert worden of moet het af en toe 0 zijn? V.b. 4 van de 7/8 maaltijden wel koolhydraten en de andere maaltijden niet. kh moet je proberen zoveel mogelijk rond om je training te nemen. Dus ongeveer een uur voor t trainen, en een uur tot anderhalf uur na je training. En in de ochtend natuurlijk. In de avond liever vermijden. En 7/8 maaltijden is niet nodig hoor, je kunt ook prima 4 maaltijden per dag nemen. Maar in de cut kan t wel handig zijn om je honger door de dag te stillen aangezien je toch onder je behoefte eet.

Ochtend shake erbij, hou het wel met melk omdat ik het met water niet weg krijg. Geen probleem.

Shake na het trainen en een broodje een half uur voor fitnes? Of is dat overbodig? Ik persoonlijk zou wél een shake na de training doen voor de snelle eiwitten. En een broodje half uur voor t trainen zal vrij weinig toevoegen.

Voor het slapen gaan maakt het mij niet uit wat ik eet. kwark, omelet of vis. Vis liever niet kwa geur =D Kwark is prima(langzame eiwitten', dus gewoon doen. Na een tijdje kan je t misschien verlagen na 250 gram. Maar wacht maar nog ff mee. Beter zou een caseine shake zijn, maar ook dit kan ff wachten.

Maar heb meerdere malen gelezen dat een x aantal eieren per dag slecht voor je zou zijn en ja idd, je raad het al.. een aantal roepen van niet! Wordt nog vaak gedacht, maar dit is al lang achterhaalt. Je kunt prima een aantal eieren per dag nemen.
      .....
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Top!

Zo ga ik er zeker uit komen.

Hoop dat het goed werkt, zie het over 3/4 weken.

bedankt voor de hulp!

Comment

Melk is alleen van belang om te minderen of wat te mijden als je in contest shape wil komen vanaf 8% of &% verder omlaag.
          Het enige wat melk kan doen als nadeel is de huid/onderhuidsweefsel verdikken of stugger maken.

Je wordt er niet dik van.
          Dat snuggere gedoe over die suikers is puur bullshit verder. Er zitten in melk meer vetafbrekers dan vetopbouwers. Dus als je meer en beter vet verbrand door drinken van melk en je bouwt beter spieren op door drinken van melk, waarom zijn er dan idioten die zeggen dat je in de cut geen melk moet drinken.

Je kan ook afraden efedrastackers te nemen of andere afslankdingen,Glen of T3/T4 die zorgen voor extra fatburn.

Jezus wat een sukkels af en toe.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by STED View Post
            ik lees hier vaak dat zuivel het best gemeden kan worden in de cut omdat er veel lactose in zit.
            Dat is omdat ze er geen reet van begrijpen. Lactose is suiker dus moet je het mijden, maar vervolgens nemen ze wel 50gr dextro, wat ook puur suiker is. Of ze nemen 500gr kwark wat weer puur melk is........dus ze lullen maar wat, papagaaien heet dat ook wel.
            Echter, die paar gram in een shake doet niets, helemaal niets, die lactose is geheel en puur afgestemd op de rest van de ingrediënten van de melk en zorgt er voor dat de eiwitten en calcium enz goed worden getransporteerd en opgenomen. Verder niets.
            Dus dat je er dik van wordt is BS van meer dan 20jaar geleden, modernere onderzoeken hebben meermalen aangetoond dat suppletie met melk beter vet verbrand en spieren opbouwt dan sporten zonder melk drinken.

Comment

WASHINGTON - Vrouwen die zuivelproducten eten verbranden meer vet en caloriën na een maaltijd. Daartoe moet dagelijks drie tot vier keer een zuivelproduct worden geconsumeerd.

Dat blijkt uit klinische testen die zijn uitgevoerd door de Amerikaanse Perdue University. De onderzoekers publiceren erover in de American Journal of Clinical Nutricion. 'Vanuit deze studie hebben we een ruwe berekening uitgevoerd. Daaruit blijkt dat wie veel zuivel eet over een jaar mogelijk tien pond vet verliest', zegt Dorothy Teegarden, die het onderzoek leidt bij Perdue.
              Het doel van het onderozek was om het mechanisme in het lichaam te onderzoeken waardoor zuivel en calcium de samenstelling van van het lichaam veranderen. De studie was niet bedoeld om afslankmethoden te vinden.
              ~love what you do, do what you love~

Comment

zal voor mannen dan ook wel gelden toch?

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                  zal voor mannen dan ook wel gelden toch?

Zelf geredeneerd of vraag je het gewoon af, ik kan uit deze quote niet echt de conclusie trekken dat het bij mannen ook zo is.

Comment

En dit geloof ik meteen.....niet dus.
                    Ga maar eens googlen over dat melk ongezond is, kom je ook 100 onderzoeken tegen waarin staat dat melk niet het meest gezonde product is wat er bestaat.

Je moet voor jezelf een afweging maken of je zuivel in je schema wil hebben ja of nee....ik hoef het niet, alleen tijdens de bulk in de ochtend. Als ik aan het cutten ben haal ik mijn proteine ergens anders uit.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik vraag het me gewoon af en eigenlijk ook wel wat zelf geredeneerd.

Als het gaat om de stoffen calcium en zuivel die een bepaald effect bereiken, dan zal dat waarschijnlijk voor beiden sekse gelden?

Comment

ik vraag het me gewoon af en eigenlijk ook wel wat zelf geredeneerd.

Als het gaat om de stoffen calcium en zuivel die een bepaald effect bereiken, dan zal dat waarschijnlijk voor beiden sekse gelden?

Optimus, denk je dat er iemand verder is die de ingrediënten iets interesseert? Ik heb de ingrediënten meermalen opgeschreven, maar tegenstanders zijn nu eenmaal woordblind. Al zou je zeggen dat er ephedrine en cocaïne in zit, dan missen ze nog de inhoud en blijven ze nog steeds beweren dat je er dik van wordt.

De testen:
                        Geldt idd voor beide sexen en is uitgebreid getest op zowel mannen als vrouwen.
                        Deze onderzoeken zijn allen recent en ook zeer zorgvuldig gedaan, in tegenstelling tot vroegere testen. Zelfs dus onderzoeken voor de effecten van melk op sporters hebben ze gedaan.

En bij hogere comsumptie van melk(producten) is de conclusie dat je beter spieren opbouwt en van betere kwaliteit,en dat je meer en beter vet verbrand dan wanneer je geen melk drinkt.

Ik heb ook een tijdje meegelopen met de negatieve geluiden van 20 en meer jaren geleden over melk en kaas e.d. maar er blijkt dat het allemaal bullshit is voor de mens, iig de sportmens die niet afhankelijk is van melk maar het als supplement neemt.

Volgende is echter niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt aangenomen:
                        De reden dat wij hier en in enkele andere europese landen zoveel groter zijn dan veel andere delen van de wereld, waar we enkele eeuwen geleden evenlang waren ligt ook o.a. aan de grote melkconsumptie t.o.v. de volkeren die geen koemelk drinken.(althans, dat wordt aangenomen omdat dat het grootste verschil in voeding is) We groeien dus beter en harder dan zonder de melkconsumptie.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Optimus, denk je dat er iemand verder is die de ingrediënten iets interesseert? Ik heb de ingrediënten meermalen opgeschreven, maar tegenstanders zijn nu eenmaal woordblind. Al zou je zeggen dat er ephedrine en cocaïne in zit, dan missen ze nog de inhoud en blijven ze nog steeds beweren dat je er dik van wordt.

Wie heeft beweert dat je van melk dik word!!
                          Je word dik als je boven je dagelijkse behoefte eet, of dat nou melk,kaas, hamburgers etc is....zolang je niet boven je behoefte eet word je niet dik.
                          Er word beweert dat je zuivel beter kan vermijden in de cut....thats all.

Jij bent er een voorstander van dat is heel erg duidelijk, maar laat de tegenstanders lekker in hun waarden en val ze er niet op aan.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Wie heeft beweert dat je van melk dik word!!
                            Je word dik als je boven je dagelijkse behoefte eet, of dat nou melk,kaas, hamburgers etc is....zolang je niet boven je behoefte eet word je niet dik.
                            Er word beweert dat je zuivel beter kan vermijden in de cut....thats all.

Jij bent er een voorstander van dat is heel erg duidelijk, maar laat de tegenstanders lekker in hun waarden en val ze er niet op aan.

Ik val ze aan op de BS die ze zo graag rondstrooien!
                            Bovendien, mijden in de cut, waar hebben we het over op bodynet, komop zeg. Vanwege die 2 wedstrijdjongens binnen bodynet die in wedstrijdvorm moeten komen met ultra dunne huid?? De ecto wannabee's en beachboys heb ik verder niets mee. Die hebben geen reden voor 5% en dunnere huid.

Je vertelt hier iig wel een goede waarheid, van teveel word je dik! Dat halve litertje of ene litertje per dag wordt niemand dikker van en mijden moet je dus pas vanaf 2,5 liter per dag, want dan pas gaat de gainer zijn gainende werk doen. Daaronder doet het alleen de spieren opbouwen en vet afbreken.
                            Dan krijg je idd teveel binnen en dat moet je idd mijden.

Dus in de cut moet je gewoon geen vetafbrekende middelen mijden. Ik zou niet weten waarom je ze dus zou moeten mijden.
                            Maar op deze manier wordt de discussie een privé offtopic geheel dus ik vind het prima verder.

succes.

verdere discussie over melk graag in nieuw topic.

Comment

Melk bevat melksuikers, suikers are baaaaaaaad, dus haal je het uit je cutschema. Lijkt me redelijk logische conclusie. Zelfde verhaal waarom kwark afgraden wordt als je diep cut.

Of je zo strak wilt cutten is per persoonlijk verschillend. Als ik zou cutten ga ik ook geen 10 suikerklontjes eten per dag dus dan ga ik ook geen liter melk drinken.

Laat iedereen lekker voor zich beslissen of ze wel of niet melk willen drinken, waarom wel/niet is vrij duidelijk dus om er weer eens een elle-lange discussie over te voeren is niet echt nuttige tijdbesteding

En dat is nog afgezien van de softere look die je zou krijgen/krijgt als je zuivel consumeert
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X