buikje wegkrijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikje wegkrijgen

Beste mensen,

Ik werk al een tijd om af te vallen en dat is me ook aardig gelukt, ik ben dus 15kg in een " redelijk " korte tijd afgevallen.

Op dit moment heb ik nog wel een buikje over maar mijn benen vind ik dus alweer te dun. Dit komt denk ik zelf doordat ik intensief ren op de loopband.

Graag zou ik mijn buik plat willen krijgen zonder dat ik echt stokjes als benen ga krijgen en vroeg me af of iemand hier tips voor heeft?

Mijn voeding heb ik al goed uitgewerkt i.v.m stickies etc. dus daar ligt het niet zonodig aan

Alvast bedankt!

benen krachttraining gaan doen. Je mist gewoon spiermassa wat nu meer zichtbaar wordt door het minder vet.
    Fear is the mind killer

Comment

dat klinkt idd wel logisch, maar ik heb al " best" gespierde benen want ik ga ook naar de sportschool
      Het gaat er eigk meer om datk mijn buik niet weg krijg wat ik ook doe, en mijn vel is ook al aardig uitgerekt van toen ik nog een stuk meer woog dus zou het misschien daar aan kunnen liggen?

Comment

tja... vel heeft gewoon tijd nodig om bij te trekken. En eerste stuk vet verbranden gaat redelijk makkelijk.
        Hoe lager je komt hoe moeilijker het er af wil.
        Maar ook daarvoor -> ga krachttrainen.
        Verder had jij het erover dat je bang was dat je spillebeentjes zou kregen. Dus benen KT is dan de oplossing.
        Fear is the mind killer

Comment

Tijd.... vel heeft veel tijd nodig om terug strak te worden :-) zit niks anders op dan gewoon wachten ! Je kan wel eventueel telkens na een training lotion smeren bv van Nivea of andere producten, ikzelf doe het na het trainen om striemen beetje te voorkomen maar dat is door de pump hehe

Comment

Originally posted by Cranky5 View Post
            dat klinkt idd wel logisch, maar ik heb al " best" gespierde benen want ik ga ook naar de sportschool
            Wat doe je in die sportschool aan benentraining en hoe vaak doe je dat?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Wat hoger in je goede vetten gaan zitten. En even een tijdje op onderhoud kan ook geen kwaad.
              Weet niet hoe snel je die 15kg bent afgevallen, maar de kans dat jouw vel het niet kan bijhouden (en dus nog moet bijtrekken) is niet klein.

Gek dat je bij voorbaad al zegt dat het niet aan je voeding kan liggen. Heb jij je voeding al gepost? Er zijn namelijk altijd wel verbeterpunten, en een platte buik krijg je grotendeels in de keuken. Meer dan op de sportschool.

En gespierde benen. Ach, het is niet zo dat je ineens bodybuilders-benen krijgt als je wat meer je benen traint. Het vet wat er ook nog op zit, ga je echt niet ineens omzetten in spiermassa. Die massa komt er gewoon bij. Dus ik zie het probleem niet zo.

Comment

Bedankt voor alle tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X