ik ben alweer 2 maanden fanatiek bezig met trainen.
daarvoor niet echt fanatiek meer de laatste 2 jaar.
ik heb als doel een stuk droger te worden,en dat is binnen 2 maanden al
aardig aan het lukken.
van mijn buik is al 9 cm vet af,en benen worden harder.
qua voeding zit ik ongeveer 500 k onder behoefte,waardoor ik 8 kg kwijt ben.
volgens mij weinig spiermassa verloren,maar ik wil doorgaan tot mijn abs goed zichtbaar worden,nu alleen de bovenst 2 zijn zichtbaar bij aanspannen.
mijn trainingsschema is als volgt:
woensdag en zondag eerst 3 km joggen,daarna de schuur in om te squatten en dead-lift goed uit te voeren.en buikspieren te folteren.
vrijdag weer 3 km joggen,en bench press te doen.en wederom buikspieren.
ik heb tot nu toe veel baat bij dit schema,het is niet al te lang.
en het zijn de drie basisoefeningen bij uitstek die veel spieren aanspreken.
mijn gedachte hier achter is,als ik vindt dat ik droog genoeg ben,daarna een goed schema in elkaar zetten,met meer oefeningen voor alle spieren,en voeding aanpassen,zodat ik weer massa kan opbouwen.
ik zelf vindt het nu het belangrijkste om wat droger te worden en zo te houden,want je kan wel groot zijn ,maar met zo,n opblaaskrokodil onder je shirt is het ook geen gezicht!
ik zou graag jullie mening en evt commentaar willen horen op wat ik nu aan het doen ben,en evt. verbeteringen hier van.
daarvoor niet echt fanatiek meer de laatste 2 jaar.
ik heb als doel een stuk droger te worden,en dat is binnen 2 maanden al
aardig aan het lukken.
van mijn buik is al 9 cm vet af,en benen worden harder.
qua voeding zit ik ongeveer 500 k onder behoefte,waardoor ik 8 kg kwijt ben.
volgens mij weinig spiermassa verloren,maar ik wil doorgaan tot mijn abs goed zichtbaar worden,nu alleen de bovenst 2 zijn zichtbaar bij aanspannen.
mijn trainingsschema is als volgt:
woensdag en zondag eerst 3 km joggen,daarna de schuur in om te squatten en dead-lift goed uit te voeren.en buikspieren te folteren.
vrijdag weer 3 km joggen,en bench press te doen.en wederom buikspieren.
ik heb tot nu toe veel baat bij dit schema,het is niet al te lang.
en het zijn de drie basisoefeningen bij uitstek die veel spieren aanspreken.
mijn gedachte hier achter is,als ik vindt dat ik droog genoeg ben,daarna een goed schema in elkaar zetten,met meer oefeningen voor alle spieren,en voeding aanpassen,zodat ik weer massa kan opbouwen.
ik zelf vindt het nu het belangrijkste om wat droger te worden en zo te houden,want je kan wel groot zijn ,maar met zo,n opblaaskrokodil onder je shirt is het ook geen gezicht!
ik zou graag jullie mening en evt commentaar willen horen op wat ik nu aan het doen ben,en evt. verbeteringen hier van.
Comment