droger worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• droger worden

ik ben alweer 2 maanden fanatiek bezig met trainen.

daarvoor niet echt fanatiek meer de laatste 2 jaar.

ik heb als doel een stuk droger te worden,en dat is binnen 2 maanden al

aardig aan het lukken.

van mijn buik is al 9 cm vet af,en benen worden harder.

qua voeding zit ik ongeveer 500 k onder behoefte,waardoor ik 8 kg kwijt ben.

volgens mij weinig spiermassa verloren,maar ik wil doorgaan tot mijn abs goed zichtbaar worden,nu alleen de bovenst 2 zijn zichtbaar bij aanspannen.

mijn trainingsschema is als volgt:

woensdag en zondag eerst 3 km joggen,daarna de schuur in om te squatten en dead-lift goed uit te voeren.en buikspieren te folteren.

vrijdag weer 3 km joggen,en bench press te doen.en wederom buikspieren.

ik heb tot nu toe veel baat bij dit schema,het is niet al te lang.

en het zijn de drie basisoefeningen bij uitstek die veel spieren aanspreken.

mijn gedachte hier achter is,als ik vindt dat ik droog genoeg ben,daarna een goed schema in elkaar zetten,met meer oefeningen voor alle spieren,en voeding aanpassen,zodat ik weer massa kan opbouwen.

ik zelf vindt het nu het belangrijkste om wat droger te worden en zo te houden,want je kan wel groot zijn ,maar met zo,n opblaaskrokodil onder je shirt is het ook geen gezicht!

ik zou graag jullie mening en evt commentaar willen horen op wat ik nu aan het doen ben,en evt. verbeteringen hier van.
    hard as ####

ik zelf vindt het nu het belangrijkste om wat droger te worden en zo te houden,want je kan wel groot zijn ,maar met zo,n opblaaskrokodil onder je shirt is het ook geen gezicht!
    Het wordt toch winter, dan heb ik dikke kleding aan. Niemand die het ziet. en als ik dan bij de lente ga cutten, dan ziet iedereen in me zomer me strakke lichaam

Comment

'je doet te weinig aan sport

je bent een beetje aan het joggen buiten, en je doet een paar oefeningen in je schuur. Bedoel, wat verwacht je hier nou serieus mee te bereiken?

Ik zou alles wat intensiever aanpakken, misschien een sportschool opzoeken en een schema ontwikkelen voor jezelf hoe je KT gaat aanpakken. In plaats van joggen als een opa, sprintjes trekken tot je je eten van vanochtend naar boven voelt komen ..

Op dit moment train je echt heel, heel erg soft.

Je zal ook eens je dagelijkse voeding mogen plaatsen, ik kan me ergens voorstellen dat dat ook niet echt helemaal optimaal is
      Last edited by Optimus_Prime; 16-10-2010, 15:43.
      ~love what you do, do what you love~

Comment

tja... met wat bewegen en flink onder je onderhoud eten zal je dat eerste stuk vet best kwijt kunnen raken. Het is als je BF wat lager begint te worden dat het er wat lastiger af wil allemaal.

Dan zul je toch echt wat steviger moeten gaan trainen. -> 3x in de week KT ofzo. misschien nog wat HiiT erna 1 of 2 keer
        Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X