een paar vragen over het afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een paar vragen over het afvallen

Hallo, Ik ben bezig met kracht training en cardio ik ben inmiddels 8 kg afgevallen maar ik wil nog 5 kg afvallen maar op dit moment heb ik het Jojo effect.

als ontbijt eet ik
    2 bruine boterhammen met een plakje belegen kaas en 1 met kipfilet
    dan als tussendoortje eet ik een plak ontbijtkoek
    dan in de middag eet ik 2 bruine boterhammen met gezichtjes worst
    ik drink 2 glazen melk (200 ml per glas ongeveer)
    en anderhalf to 2 liter water

ik begin meestal met 1 uur kracht training (meestal 10 a 20 minuten langer dus 1 uur en 20 minuten)

daarna een half uur cardio op de cross trainer

en daarna een kwartier buikspier oefeningen

mijn vraag is nu zou ik meer moeten eten / drinken om af te vallen of meer kracht training doen? ik heb sticky's gelezen maar als beginner vind ik het allemaal maar moeilijk dus zal het zeer op prijs stellen als iemand mij zou kunnen helpen

antwoord is simpel. het jojo-effect heb je omdat je metabolisme is ingestort. meer eten. gooi ontbijtkoek er uit en neem een volwaardige maaltijd op die momenten. hoeveelheid brood is ook ontzettend weinig.

Comment

Als ik de ontbijt koek weg doe en daar inplaats van 2 boterhammen neem met iets er op en voor het trainen nog een bord brinta is dat verstandig?

Comment

dan kom je nog steeds te kort. je moet gewoon meer eten.

Neem voor het slapen een omelet van 5 hele eieren als het kan. Anders 500gr magere kwark met lading ongezoute nootjes. Of anders lap vlees.

ontbijt melk/brinta en maak er desnoods pap van. geen suiker, maar je kan eventueel fruit versnijden en er door doen voor smaak. Of whey als je dat hebt.

je moet echt bijna 2x zoveel eten als je nu doet in ieder geval.

Comment

bedankt voor de informatie ik ga nu werken aan een beter eetpatroon en verstuur jou een prive bericht (als je dat niet erg vind) om te kijken als het af is of het dan wel goed is

Comment

laat die prive bericht maar achterwege. als je het hier post zullen er ook anderen zijn die advies geven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X