Vetpercentagemeter.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentagemeter.

Hallo,

Ik heb wat rond gezocht naar goede vetpercentagemeters ( huidplooi)
    Maar vroeg me af welke jullie hebben en welke jullie echt zouden adviseren...

groete

http://www.bodystore.nl/vetmeter_sli...uide_c_120.php

Ik heb deze zelf ook en is een fijn dingetje.

Comment

Moet je er geen verstand van hebben om zo'n huidplooimeter juist te kunnen toepassen?
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Moet je er geen verstand van hebben om zo'n huidplooimeter juist te kunnen toepassen?
        is gewoon een kwestie van oefenen. En je moet het door een ander laten uitvoeren want achter je triceps en achterop het schouderblad meten is niet te doen in je eentje.

Comment

Ik zou dat ook weleens echt willen weten door zo'n plooimeting. De laatste keren was het via zo'n weegschaal maar dat is natuurlijk niet betrouwbaar.
          Weet iemand of je dat kunt laten doen? Ik kan wel zo'n ding kopen maar aangezien ik er de ballen verstand van heb, sta ik daar vast mee te klungelen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ik zou dat ook weleens echt willen weten door zo'n plooimeting. De laatste keren was het via zo'n weegschaal maar dat is natuurlijk niet betrouwbaar.
            Weet iemand of je dat kunt laten doen? Ik kan wel zo'n ding kopen maar aangezien ik er de ballen verstand van heb, sta ik daar vast mee te klungelen.
            Heb jij geen fijne vent die je daar bij wilt helpen?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Haha jawel, maar die heeft er niet zoveel verstand van. Ik ook niet, dus dan wordt het een geklungel.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

je kan het altijd vragen bij de sportschool of er daar iemand rondloopt die er verstand van heeft.

en voor resultaten... is het belangrijker dat iemand constant meet (elke keer dezelfde plekken op dezelfde manier) dan dat ze exact weten hoe het moet
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Haha jawel, maar die heeft er niet zoveel verstand van. Ik ook niet, dus dan wordt het een geklungel.
                  Gewoon lekker samen oefenen. Dan komt het vanzelf wel goed.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ziet er goed uit !!

danke

Comment

Hey,

Heb dit ding die phoenix zei zojuist binnen , maar ze hebben het over 4 punts meting, maar je kan toch ook gewoon meer puntsmetingen doen??

Comment

Oh en phoenix , ik neem aan dat iemand al jouw huidplooien meet, of doe je het zelf? :O

Comment

4 en 6 punts zijn geloof ik het meest gangbaar.
                          Moet je gewoon ff op zoeken... genoeg over te vinden. google is your friend

Bij die van mij zaten ze allebei uitgelegd bij de meter.
                          Het is bijna niet te doen om het zelf te meten. Of je moet extreem lenig zijn... en dan nog is het lastig.
                          Gewoon door iemand anders laten doen.
                          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            Gewoon lekker samen oefenen. Dan komt het vanzelf wel goed.
                            *houdt met alle macht opmerking binnen*

Thanks. Ik ga eens op zoek naar zo'n ding.

Comment

Zo'n weegschaal die vetpercentagemeet, ik weet het, niet betrouwbaar. Maar stel je weegt altijd op hetzelfde moment etc, geeft het dan wel vooruitgang weer? Ik weet namelijk niet door wie ik het anders altijd zou moeten laten meten en wil wel mijn vooruitgang kunnen meten ter motivatie

http://www.kijkshop.nl/product/25215...al-bop-18-rvs/

Aan zoiets als deze zat ik zelf te denken
                              Last edited by Viking18; 27-02-2011, 23:33.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X