Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eens met ijsblok, ik studeer 'lol' voor diëtist en geloof me..
98% van men klasgenoten wil je geen raad aanvragen.
Onlangs een meisje die bijna afgestudeerd is voor diëtist..
Ze wou afvallen, wat doet ze:
's avonds enkel een fruit salade eten van 5 stukken fruit :s
right.
Dan zit die zelfde persoon tegen mij te zeggen dat eiwitshakes slecht zijn en zo kan ik wel nog een eindje doorgaan.
Ik vraag me eerder af wat iemand die 5 jaar lid is en 1100 posts heeft met een diëtist moet? In die tijd moet je toch wel zoveel kennis hebben opgedaan dat je alleen met een professionele begeleider misschien nog iets toe kan voegen?
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Misschien heeft ie wel een auto ongeluk gehad waarbij hij zijn geheugen is verloren en dat hij uit pure wanhoop gigantisch veel is gaan eten en aangekomen. En dat hij nu dik is en weer af wil vallen.
Ofso
OT: ik ken niemand
"Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Misschien heeft ie wel een auto ongeluk gehad waarbij hij zijn geheugen is verloren en dat hij uit pure wanhoop gigantisch veel is gaan eten en aangekomen. En dat hij nu dik is en weer af wil vallen.
ben op zoek naar een goede sportdietist in nijmegen, hebben jullie tips of kennen jullie toevallig iemand?
gr
wil je in voorbereiding of gewoon een wedstrijd-dieet?
Verkeerde forum zit je dan.
zet je doelen even in een pm naar me. Dan kan ik je wel naar de juiste mensen sturen.
Ik ga al contact opnemen met sibil.. Wou iemand uit de buurt maar die zijn er dus niet.. Ja ik kan m'n eigen schema etc opstellen deed ik in het verleden ook altijd.. Heb een tijd lang een blessure gehad en wil weer back to bussiness
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment