dikke benen en slappe huid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dikke benen en slappe huid

ik heb een vraagje over het fijt dat ik een maandje of 4 aan het joggen ben voor een 45min en dat 3 keer per week.
    mijn boven lichaam is eigelijk heel smal en mijn onderlichaam is te dik .
    dit heb ik eigelijk al heel mijn leven .
    nu ben ik op het punt gekomen dat ik gewoon iets minder eet en dat werkt heel goed en met het lopen ben ik begonnen voor een strakkere huid te krijgen en mijn benen wat slanker en strakker te krijgen .
    nu vraag ik mij af hoe het eigelijk werkt.
    mijn onderbuik voelt al hard aan maar al de rest niet .
    word er eerst je vet spieren en slank je dan af (benen)?
    word je huid langzaam strak en slank tegelijk ?
    en hoe lang duurt het gewoonlijk voor het zichtbaar word?

en ja worden mijn borsten ook strakker door het joggen ?

Comment

Nou hoe het hier werkt: Als eerste zou het fijn zijn als je je eerst voorstelt.

Ten 2e Je valt niet plaatselijk af maar overal over je hele lichaam. Op de plaatsen waar het meeste vet zit zal je minder snel resultaat zien dan op de plekken waar minder vet zit. Je borsten bestaan ook uit vet. Die zullen niet strakker worden daardoor.
      En zet je je gewicht etc er eens bij en wat je eet.. Zo kunnen we je niet echt verder helpen..

Comment

ja, met alle respect.......maar deze informatie is inderdaad wel érg summier.
        Dus: kom maar op met meer info, dan krijg je ook vast meer hulp en feedback.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

wel ik ben dus anja ik ben een, vrouw van 41jaar en meet 1m55 en weeg nu tussen de 45 en 46kg .
          ik snoep door de week niets en alleen in het weekend dan snoep ik wat ik wil omdat je dat anders toch niet kan volhouden .
          savonds rond een uurtje of 7 eet ik mijn eerste maaltijd en das mijn middag eten en dat komt omdat ik met de vaste nacht sta en slaap tot een uurtje of 3 in de namiddag .
          en om 2u snachts dan eet ik een lichte maaltijd en dat zijn meestal crackots als jullie dat kennen .
          ik heb er een klein jaartje over gedaan om een kleine 10kg af te vallen en zou nu mijn lichaam een beetje willen volmaken als ik het zo mag uitspreken.
          doordat mijn verhoudingen nooit hebben geklopt met andere woorden mijn heupen en billen waren altijd veel te dik tegen over mijn lende .
          nu is het al veel beter en begint mooi te worden maar die billen van mij zijn nog steeds te dik en veel te slap net als de rest van mijn lichaam eigelijk.

Comment

Als je afvalt heeft je huid tijd nodig om bij/strak te trekken.
            Verder als je strakker er uit wilt zien moet je KT doen en niet cardio

10kg in een jaar is netjes hoor. Zeker als het (bijna) alleen maar vet is.

Verder zul je veel baat hebben bij het lezen van de stickies (rode topics) in dagelijkse voeding, je onderhoud uitrekenen en een eetschema opstellen (in ieder geval voor door de week)
            Fear is the mind killer

Comment

KT wat is dat voor iets ?

Comment

Originally posted by anjake View Post
                KT wat is dat voor iets ?
                Kracht Training.
                In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

eigelijk heb ik altijd al een slappe huid gehad en ook mijn borsten zijn nooit echt mooi geweest en wil dat nu wel eens veranderen .
                  wat zou het beste zijn voor mijn borsten ? welke oefeningen ?
                  en hoeveel dagen per week ? en zou dat lang duren voor je het bigint te zien ?

Comment

eigelijk heb ik altijd al een slappe huid gehad en ook mijn borsten zijn nooit echt mooi geweest en wil dat nu wel eens veranderen .
                    wat zou het beste zijn voor mijn borsten ? welke oefeningen ?
                    en hoeveel dagen per week ? en zou dat lang duren voor je het bigint te zien ?
                    Sorry hoor, maar nu beginnen met borst training gaat weinig voor je borsten doen. Als je dit vanaf jongs af aan had gedaan en goede bh's etc had gedragen had je ze stevig kunnen houden. ALs dat nu niet het geval is gaat dat ook echt niet meer met oefeningen recht getraind worden.
                    Plastic fantastic
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

oeijoei das niet prettig voor te lezen !

Comment

Aan je borsten kun je helaas weinig veranderen omdat een borst uit weefsel en klieren bestaat. Er loopt wel een spier achter, die de borst ietsje zou kunnen liften. Druk maar met je handpalmen tegen elkaar, dan voel je wat ik bedoel.
                        Misschien zie je ze iets liften. Als dat zo is, dan zou je dit meerdere keren per dag kunnen doen. Verwacht er echter geen wonderen van.

Ik wens je heel veel succes en top dat je 10 kg af bent gevallen en nu lekker sportief bezig bent.
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

in het weekend dan snoep ik wat ik wil omdat je dat anders toch niet kan volhouden .

Hmm, das best zonde. Want misschien snoep je dan wel redelijk teveel en is een hoop van de moeite doordeweek dus voor niets.
                          Als je het echt niet kan laten, kies dan voor éen "zonde" maar hou daarin ook wat maat, denk ik dan.

En over je huid en je borsten: Kracht training helpt echt om de boel weer strakker te krijgen, maar 18 word je natuurlijk nooit meer.
                          Door het trainen zijn mijn borsten weliswaar veel strakker maar ook nog eens kleiner geworden. Maar het lijkt mij stug dat hangborsten weer fier omhoog krijgt, al train je hard.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

dubbel gepost.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X