fat burners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fat burners

Hey iedereen,

ik zou graag beginnen met trainen maar zit met wat overgewicht door toch wel een goed jaartje me volledig te laten gaan. Ik ga nu al 4x in de week gaan lopen (goeie 20min) ben het langzaam aan het opbouwen, maar ik zou toch wat vlugger resultaat willen krijgen. Mijn vraag was of er iemand al ervaring heeft met bepaalde fat burners. Wat zijn ook goeie shakes en dergelijke voor beginnende trainer. Maar voornaamste is om eerst mijn te veel vet weg te krijgen dus als er iemand een goeie fat burner weet

Alvast bedankt!

Groetjes christophe

Heb je een voedingsschema? Zou daar maar eerst is mee gaan beginnen voordat je naar supplementen gaat kijken.

Comment

Sowieso wat Pimpy zegt.

Qua fatburners: mitotropin (hoewel ik alleen de oude formule ken, weet niet hoe de nieuwe is).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja voedingsschema zit wel goed, heb wat raad gekregen van iemand die het al jaar of 6 beoefent, hij zelf heeft geen last gehd van overgewicht dus daar kan hij me niet bij helpen.

Comment

Nou, vertel eens, hoe is dat voedingsschema dan?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

geduld, disipline en doorzettingsvermogen is zo'n beetje het belangrijkst.

Een goed voedingschema is met wat informatie zo gemaakt (op papier), hetzelfde geldt voor een goed trainingschema..

Maar waar de meeste mensen falen is het simpelweg uitvoeren/naleven van het voedingsschema en/of trainingsschema..

5 kilo vet of hoeveel dan ook verlies je niet ff in een weekje.. daarvoor moet je geduld hebben en consistent de juiste dingen eten en de juiste training doen..
            Failure is your friend

Comment

denk eigenlijk ook dat een goed voedingsschema en de juiste oefeningen al voldoende zijn om het vet te verliezen. is het dom om al te beginnen trainen ook? ben echt een leek dus alle hulp is welkom. Als ik mijn cardio doe en ondertussen begin te trainen is dit een goed plan of niet?

groetjes

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Nou, vertel eens, hoe is dat voedingsschema dan?
                voedingsschema staat half en half op papier. momenteel druk met het werk (vol continue) dus dit zal ten laatste maandag volledig in orde zijn hoop ik.

Zal mijn best doen om dit ook eens te posten eenmaal het af is.

Groetjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X