Aangezien ik afgelopen week voor de zoveelste keer jankend in het pashokje stond ben ik het helemaal zat overgewicht te hebben! M'n vriend accepteert me zoals ik ben en heeft er totaal geen problemen mee, maar ik zit er persoonlijk heel erg mee wat kleding betreft en hoe mensen naar me kijken. Begin juli gaan we op vakantie en dan wil ik graag wat kilo's kwijt zijn.
Ik ben een meisje van 16 jaar, ben circa 160 m en weeg rond de 95 kg...
Ik weet dat als ik ontbijt, ik sowieso 5 kg kwijt kan zijn, en daar begin ik vandaag ook mee. Verder eet ik niet heel raar en zit molligheid in de familie dus maatje 36 zal me nooit passen maar maatje 40 zou al fijn zijn...
Ik doe 2x per week aan volleybaltraining van 1.5 uur en fiets iedere dag naar school en terug, ongeveer 12km op een dag.
Mijn algemene dagschema:
Ontbijt:
Voorheen niets dus... Vanaf vandaag ben ik begonnen met om 07.30u een boterhammetje met een glas melk.
Pauze (10.15u)
2 sneeen brood met hagelslag of kaas en een appel
halve liter water
Pauze (12.15u)
2 sneeen brood met hagelslag of kaas en een appel of crackertje
halve liter water
Tussendoor (meestal rond 15.15u)
crackertjes of fruit met een glas appelsap oid
Avondeten (rond 17u)
2 aardappels
stukje vlees
vaak veel groenten, ik hou wel van de meeste groenten.
's Avonds
glas appelsap oid
soms een koekje, soms een appel, dit verschilt vaak.
Als iemand tips of opmerkingen heeft hoor ik dit graag!
Ik ben een meisje van 16 jaar, ben circa 160 m en weeg rond de 95 kg...
Ik weet dat als ik ontbijt, ik sowieso 5 kg kwijt kan zijn, en daar begin ik vandaag ook mee. Verder eet ik niet heel raar en zit molligheid in de familie dus maatje 36 zal me nooit passen maar maatje 40 zou al fijn zijn...
Ik doe 2x per week aan volleybaltraining van 1.5 uur en fiets iedere dag naar school en terug, ongeveer 12km op een dag.
Mijn algemene dagschema:
Ontbijt:
Voorheen niets dus... Vanaf vandaag ben ik begonnen met om 07.30u een boterhammetje met een glas melk.
Pauze (10.15u)
2 sneeen brood met hagelslag of kaas en een appel
halve liter water
Pauze (12.15u)
2 sneeen brood met hagelslag of kaas en een appel of crackertje
halve liter water
Tussendoor (meestal rond 15.15u)
crackertjes of fruit met een glas appelsap oid
Avondeten (rond 17u)
2 aardappels
stukje vlees
vaak veel groenten, ik hou wel van de meeste groenten.
's Avonds
glas appelsap oid
soms een koekje, soms een appel, dit verschilt vaak.
Als iemand tips of opmerkingen heeft hoor ik dit graag!
Comment