veloverschot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• veloverschot

vorig jaar woog ik ongeveer 93 kg ( 1.80m en 17 jaar)
    nu ben ik afgevallen ( vorig jaar heel het jaar spinning gedaan)
    heb wel nog steeds wat massa maar heb ook wat vel en hierdoor heb ik het gevoel dat mijn buikspieren er nog steeds niet doorkomen. zelfs als ik redelijk laag zit in BF is het toch niet super super zichtbaar door het vel dat ik er heb ....
    weet iemand hoe ik mijn buikspieren toch beter kan laten doorkomen?

bedankt!

veel buikspieren trainen
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
      veel buikspieren trainen
      ja maar dat helpt precies niet
      zou ik misschien wat meer massa moeten aanzetten maar zorgen dat het droge massa is?

Comment

veloverschot is of te snel te veel afvallen of dat je nog te veel vet hebt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          veloverschot is of te snel te veel afvallen of dat je nog te veel vet hebt.
          ben te snel afgevallen dan denk ik... heb niet veel vet meer...
          wat kan ik er aan doen dan? :s

Comment

Je hebt nog wel teveel vet.
            Verder afvallen en je zult zien dat op een gegeven moment je huid weer strak komt te staan. Ook kun je wanneer je op een laag BF staat met een creme gaan smeren/masseren. Dove pro-age (dacht dat het zo heet) is een goede. Elke dag je huid op je buik goed masseren.
            Maar nu is je BF nog te hoog.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Verder afvallen en je zult zien dat op een gegeven moment je huid weer strak komt te staan. Ook kun je wanneer je op een laag BF staat met een creme gaan smeren/masseren. Dove pro-age (dacht dat het zo heet) is een goede. Elke dag je huid op je buik goed masseren.
              werkt dit echt? dacht dat t een verkooppraatje was.. vriend van me is ook te snel afgevallen en heeft hetzelfde probleem, misschien eens aanraden dan

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                zat op een bepaald moment op 67 kg op 1.80m ..., iedereen zei dat ik veel te mager was en stond ook mager dacht ik, had bijna nergens nog vet, behalve wat vel aan mijn buik...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X