Ik train 3-4x per week, meestal rond anderhalf uur (waarvan een half uur cardio).
Sinds een week probeer ik ook wat op mijn voeding te letten, maar weet niet zeker of ik goed bezig ben.
Heb het zomersticky topic al eens goed doorgelezen, en ben daar al wat wijzer uit geworden, maar zit nog met enkele vragen.
Ik zal even mijn voedingsschema geven:
's morgens: boterham (liefst bruin) met ham/kip en een portie brinta
in de middag (weekdag op school): Enkele boterhammen met ham/kaas/kip
in de middag (weekend): meestal pasta, of boterham met ham/kaas/kip
in de avond: wat vlees en groenten (af en toe eens een blik tonijn met tomaat)
en dat is het.
Is dit de goede manier? Eet ik te weinig of teveel?
Hoe zit het nu eigenlijk met fruit? Sommige mensen vertellen me dat fruit vol suikers zit, en dat het niet goed voor je is als je wil afvallen... Anderen zeggen dan weer dat het wel goed is, ik weet het niet meer
Ik weeg 68kg, ik ben 1,705m groot en heb een vetpercentage schommelend van 8-11% (ik ben niet echt heel mager, vet zit opgehoopt op buikstreek)
Sinds een week probeer ik ook wat op mijn voeding te letten, maar weet niet zeker of ik goed bezig ben.
Heb het zomersticky topic al eens goed doorgelezen, en ben daar al wat wijzer uit geworden, maar zit nog met enkele vragen.
Ik zal even mijn voedingsschema geven:
's morgens: boterham (liefst bruin) met ham/kip en een portie brinta
in de middag (weekdag op school): Enkele boterhammen met ham/kaas/kip
in de middag (weekend): meestal pasta, of boterham met ham/kaas/kip
in de avond: wat vlees en groenten (af en toe eens een blik tonijn met tomaat)
en dat is het.
Is dit de goede manier? Eet ik te weinig of teveel?
Hoe zit het nu eigenlijk met fruit? Sommige mensen vertellen me dat fruit vol suikers zit, en dat het niet goed voor je is als je wil afvallen... Anderen zeggen dan weer dat het wel goed is, ik weet het niet meer
Ik weeg 68kg, ik ben 1,705m groot en heb een vetpercentage schommelend van 8-11% (ik ben niet echt heel mager, vet zit opgehoopt op buikstreek)
Comment