Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
door bepaalde hoeveelheden van bepaalde stoffen in te spuiten
3% moet je totaal niet zien als streefdoel neem 8% ofzo en dan sta je echt al mooi droog, en dan heb je buiten een goed dieet en hard trainen helemaal niks nodig
trouwens 3% is mss wel erg laag, geloof dat essentieel vet (dus rond organen enzo) bij mannen op minstens 4% ligt
ik zag zondag bij reportage een vrouw die 2 dagen voor de wedstrijd per dag maar 45 slokjes water dronk meer niet geen eten en drinken enzo 3% is ook echt levens gevaarlijk
door bepaalde hoeveelheden van bepaalde stoffen in te spuiten
3% moet je totaal niet zien als streefdoel neem 8% ofzo en dan sta je echt al mooi droog, en dan heb je buiten een goed dieet en hard trainen helemaal niks nodig
trouwens 3% is mss wel erg laag, geloof dat essentieel vet (dus rond organen enzo) bij mannen op minstens 4% ligt
Hmm ja daar komt het door, het is dat niet wil vloeken maar door zulke mensen krijgt de sport dus een slechte naam.
Niemand wil op 3% BF staan..
Ben je dood lijkt me.
Mannen hebben 3% essentieel vet (fosfolipde, sfingolipiden).
Als je alleen dat overhoudt, gaan er organen die door middel van vet op hun plaats worden gehouden worden los komen te liggen, gaat je lichaam geen insulator meer hebben tegen de kou..
Hmm ja daar komt het door, het is dat niet wil vloeken maar door zulke mensen krijgt de sport dus een slechte naam.
dat is niet wat ik wil zeggen, degene die dat doen om 3% te halen zijn de absolute pro's, en die verdienen wel respect.. iemand die kuurt en niet weet waar ie met bezig is, en weet ik veel zal nooit aan die 3% geraken hoor, en dat zijn degene die de sport een slechte naam geven imo, vollebak kuren als gemiddelde gymrat... zag daarnet nog kerel in gym met duidelijk wat last van roidrage belachelijk gwn
denk gewoon niet dat naturals aan 3% on stage geraken, eerder 5 ofzo?
allesinds, ik weet er het fijne niet van... juist mijn mening
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
3% is erg ongezond, vetten vervullen veel functies binnen het lichaam en zijn dus noodzakelijk. De eerder genoemde 8% is een beter percentage en geeft ook een mooi resultaat wat je ook langer kunt vasthouden.
Ik weet hoe ik moet kutten maar wadafak? Hoe krijgen ze hun vet percentage bij de 3%?
maar wil je daar zelf ook naartoe of ben je er alleen nieuwsgierig naar?
Want mijns inziens moet je dat helemaal niet willen als je niet op een podium hoeft te staan.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
maar wil je daar zelf ook naartoe of ben je er alleen nieuwsgierig naar?
Want mijns inziens moet je dat helemaal niet willen als je niet op een podium hoeft te staan.
idd, 3% mag helemaal je streefdoel niet zijn, zoals enkelen al aanwijzen, erg ongezond om dicht tegen of zelfs onder je essentieel vet% te gaan, zoals gleke mooi uitlegt
8% is echt meer dan goed gnoeg wil je mooi droog staan, goeie definitie zien overal, en wees er maar zeker van dat je daar al werk genoeg aan zal hebben!
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Niets eten nou ook weer niet. Maar ik weet dat greg plitt 2x per dag traint voor de laatste beetjes. 'morgens high rep, 's avond precies het zelfde low rep, of andersom. Kan het even nakijken als je wilt.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment