12 dagen zuipen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viking18 View Post
    Uitgaande van 16 glazen per dag, zou dit 2kg zijn. Naja, jammer dan

Oja, sterk is beter dan bier toch?
    Ik heb de info hier vandaan: Calorieen | Alcoholische Dranken (Bier en Wijn)
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Naja, 2% dus, want meer dan 8 drankjes per dag haal ik wel. 12 maanden voor volgende zomer, gaan we daar maar voor

Tnx Ellie, maar wist het eigenlijk stiekem al Vroeg me meer af hoe mensen daar hier erover dachten. Wodka ipv bier bijvoorbeeld omdat beter is, onzin?

Comment

16 glazen per dag en maar 2kilo aan komen>? in 12 dagen dat vind ik het toch echt wel waard (ik ga zelf binnen kort ook op zuip vakantie 11 dagen)
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Ik heb zo'n zuip-verjaardag gehad. Zowel zondagavond als maandagavond knetterlam van 3 drankjes. Ben zondag op mijn eigen feestje in slaap gevallen, wat erg... Ik kan er echt helemaal niet meer tegen.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
            16 glazen per dag en maar 2kilo aan komen>? in 12 dagen dat vind ik het toch echt wel waard (ik ga zelf binnen kort ook op zuip vakantie 11 dagen)
            Iets meer dan 2 kilo gok ik. Waarschijnlijk verbrand je namelijk overdag ook minder en train je minder intensief (of helemaal niet). Ik ga denk ik voor zo min mogelijk bier, alleen KT maar wel zoals normaal en dan zie ik het wel hoe erg de schade is aan het einde van de rit.
            Last edited by Viking18; 22-06-2011, 13:34.

Comment

100ml wodka = 27 gram vet

100ml bier = 5 gram vet

Aangezien in wodka 8 keer zoveel alcohol zit en maar 5,5 keer zoveel kcal, is wodka dus iets beter dan bier als je even dronken wilt worden

Comment

wacht ff, las ik nou 4% vet! NICE!

Comment

Ik weet niet of het veel uithaalt: de kcal van alcohol zijn koolhydraten. Je zou het (een beetje) kunnen compenseren door minder koolhydraten te eten. Maar dat neemt de andere negatieve bijwerkingen van alcohol natuurlijk niet weg.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik zou niet trainen daar,het is wel eens goed voor de gewrichten en je lichaam zal erna met trainen juist harder groeien gezien de prikkel ineens.Fijne vakantie

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                      wacht ff, las ik nou 4% vet! NICE!
                      Tnx, doel is december 14 a 15%. Hoop echt dat het lukt...

Comment

die 4 % heb je er na je vakantie terug aan . zou het zelf niet kunnen zo lang zou me erg slecht in me vel voelen., een weekend los gaan is voor mij 1x per jaar zat, ook al ben k op vakantie.
                        maar dat is ieders keus! amuzeer je en geniet van de zon en bitche's.

grtzz
                        Beest in opleiding

Comment

Hmm, fuck

Comment

alcohol = spierafbraak + vet gains

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              alcohol = spierafbraak + vet gains
                              overrated. Je gaat niet direct spier afbreken door alcohol. Het probleem ligt hem niet zo zeer in de afbraak, maar meer in de opbouw. Het opbouwproces wordt erg verhinderd.

vetgains klopt wel, maar dit komt niet zo zeer door de alcohol zelf, maar meer door het eten. Als je eet en je gaat daarna alcohol drinken, dan gaat je lichaam eerst alle alcohol afbreken. Hierdoor kan het voedsel niet goed verteerd meer worden en zal het eerder en meer als vet opgeslagen worden.

Bovenstaand verhaal neemt niet weg dat 12 dagen zuipen dramatisch is voor je progressie Maar dat lijkt me ook geen discussie!

@TS: zorg dat je erg hoog in de eiwitten gaat, goed verspreid over de dag. Minder je carbs zo veel mogelijk. Ga wat hoger in de goede vetten. Verhoog je water intake (zo'n 5/6 liter per dag). Dan houd je de schade nog een beetje beperkt.
                              Failure is your friend

Comment

Weet je, eigenlijk is het heel simpel.
                                Leun achterover en denk na of dit het je waard is.
                                12 dagen los, zuipen vreten weet ik veel wat nog meer terwijl je nu al die maanden hard ergens voor heb getraind en je best hebt gedaan, is dat het je waard?
                                Als je antwoord JA is, nou, ga er voor!! En geniet er dan ook flink van want anders is het nog zonde ook.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X