Originally posted by Viking18
View Post
12 dagen zuipen
Collapse
X
-
Naja, 2% dus, want meer dan 8 drankjes per dag haal ik wel. 12 maanden voor volgende zomer, gaan we daar maar voor
Tnx Ellie, maar wist het eigenlijk stiekem al Vroeg me meer af hoe mensen daar hier erover dachten. Wodka ipv bier bijvoorbeeld omdat beter is, onzin?
Comment
-
Originally posted by kabaffel View Post16 glazen per dag en maar 2kilo aan komen>? in 12 dagen dat vind ik het toch echt wel waard (ik ga zelf binnen kort ook op zuip vakantie 11 dagen)Last edited by Viking18; 22-06-2011, 13:34.
Comment
-
Ik weet niet of het veel uithaalt: de kcal van alcohol zijn koolhydraten. Je zou het (een beetje) kunnen compenseren door minder koolhydraten te eten. Maar dat neemt de andere negatieve bijwerkingen van alcohol natuurlijk niet weg.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postalcohol = spierafbraak + vet gains
vetgains klopt wel, maar dit komt niet zo zeer door de alcohol zelf, maar meer door het eten. Als je eet en je gaat daarna alcohol drinken, dan gaat je lichaam eerst alle alcohol afbreken. Hierdoor kan het voedsel niet goed verteerd meer worden en zal het eerder en meer als vet opgeslagen worden.
Bovenstaand verhaal neemt niet weg dat 12 dagen zuipen dramatisch is voor je progressie Maar dat lijkt me ook geen discussie!
@TS: zorg dat je erg hoog in de eiwitten gaat, goed verspreid over de dag. Minder je carbs zo veel mogelijk. Ga wat hoger in de goede vetten. Verhoog je water intake (zo'n 5/6 liter per dag). Dan houd je de schade nog een beetje beperkt.Failure is your friend
Comment
-
Weet je, eigenlijk is het heel simpel.
Leun achterover en denk na of dit het je waard is.
12 dagen los, zuipen vreten weet ik veel wat nog meer terwijl je nu al die maanden hard ergens voor heb getraind en je best hebt gedaan, is dat het je waard?
Als je antwoord JA is, nou, ga er voor!! En geniet er dan ook flink van want anders is het nog zonde ook."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment