Buikvet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvet

Goedemiddag,

Het welbekende probleem buikvet! (In principe heb ik nergens vet, alleen rond mijn buik/middel)
    Ik ben 21 jaar en heb een slank postuur.

Ik zal even vertellen hoe mijn week eruit ziet:
    Ik heb een kantoorbaan en zit dus 5 dagen per week op een bureaustoel dik te worden, hierbij train ik 3/4 dagen per week (kracht).

Ik eet 's ochtends 1 bruine boterham.
    's middags 4/8 bruine boterhammen.
    's avonds aardappels/ vlees en groente.
    Overdag drink ik op me werk water/limonade.
    Thuis drink ik vaak dubbel fris etc.

Het weekend zondig ik helaas wel vaak biefstuk/stokbrood/sla - pizza (dat soort dingen).
    Ik doe voor de rest niet aan whey shakes etc. (omdat ik het idee heb dat ik hier het buikje van heb gekregen)

Het weekend zondig ik helaas wel vaak biefstuk/stokbrood/sla - pizza (dat soort dingen).

Nu heb ik het idee dat ik niet echt ongezond eet en ook genoeg beweeg.. Kan iemand mij tips geven om het buikvet toch weg te krijgen?

Ik weet dat hier een lange periode overheen gaat maar dat maakt mij niet uit

Iemand die van mij kan vertellen hoe ik bijvoorbeeld mijn eetpatroon kan aanpassen hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Lijkt me sterk dat je een dikkere buik krijgt van whey shakes :P Misschien dat er flink wat gas in die buik komt door de whey waarvan je dikke knetters laat
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

je denkt dat je door whey shakes het buikvet hebt gekregen? En je hebt zeker spiermassa gekregen door dubbelfris en limonade? Toen jij jezelf minuten geleden ging aanmelden kwam er scherm tevoorschijn met 'LEES DIT EERST'. Waarom heb je dat dan niet gedaan? Scheelt weer tijd en en frustrerende reacties van andere leden
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Haha je hebt gelijk, ik heb ook weight gainers gebruikt omdat ik altijd erg smal was!

Comment

Originally posted by kojak View Post
          je denkt dat je door whey shakes het buikvet hebt gekregen? En je hebt zeker spiermassa gekregen door dubbelfris en limonade? Toen jij jezelf minuten geleden ging aanmelden kwam er scherm tevoorschijn met 'LEES DIT EERST'. Waarom heb je dat dan niet gedaan? Scheelt weer tijd en en frustrerende reacties van andere leden
          Was een fout ik bedoelde weight gainers.. (geen scherm gezien trouwens)

Comment

lijkt me beter dat je de stokbrood en pizza er uit gooit en de whey wel neemt.
            Als je een buikje krijgt dan komt dat door eten en drinken van troep die je niet moet hebben en niet door schone eiwitten. Biefstuk en sla wordt je ook niet vet van overigens, dus dat is geen zondigen maar goed eten.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Inderdaad die biefstuk mag er zeker wel wezen

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                Inderdaad die biefstuk mag er zeker wel wezen
                Heerlijk! Ik denk dat ik zo even naar de bio slager fiets en 2 dikke stuken ga halen haha. (Altijd leuk als de studiefinanciering weer binnen is!)
                "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Laat maar jongens, heb even het forum gedeelte gelezen VERPLICHT lezen
                  Deze post mag verwijderd worden..

Supernatural --> ga naar een forum over biefstuk als je niets nuttigs te posten heb!

Comment

Originally posted by Glenn1990 View Post

Supernatural --> ga naar een forum over biefstuk als je niets nuttigs te posten heb!
                    lol waarom val je supernaturel aan als er nog 3 zijn die er voor posten over biefstuk??

Comment

Jij heb helemaal niets zinnigs te posten dus rot jij maar helemaal op hier dan!
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Leuke binnenkomer, direct al zo beginnen tegen de forumleden.
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Snap nie waar dit op slaat hoor .. Beetje sjaggie zeker ?

Comment

Ja inderdaad.. als het je niet aanstaat dan donderstraal je toch een eind op.. hulp vragen en dan zo'n bakkes open trekken dacht het niet vriend.. en biefstuk is focking lekker!

Comment

jongens laat je niet meeslepen.
                              gewoon niet meer reageren.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X