Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou eens graag willen weten hoe de mensen hun pwo shake eruit zag die aan het cutten zijn of gecut hebben. En wanneer ze enkel cardio gedaan hebben hoe ziet jullie pwo shake er dan uit.
Ben nu ook bezig met cutten, mijn pwo shake ziet er gewoon hetzelfde uit als anders: 50 gram dextrose met 50 gram whey.
In je cut moet je gewoon een pwo shake nemen, zie hiervoor ook te topics op een ander board (dbb).
Na enkel cardio neem ik niets. Ik heb echt een hekel aan cardio, en met dit hete weer is het helemaal erg. De airco werkt voor geen meter dus ik ga daar niet lopen zweten. Ik let liever goed op mijn voeding, dat doe ik liever dan cardio.
Mijn normale pwo shake is 40gram koolhydraten en 30gram eiwitten, deze drink ik op de training, als ik naar huis rijd eet ik een appel voor de kh en voor de honger te stillen, als ik thuiskom neem ik nog een eiwitshake. Alles bij elkaar is dat toch zo een 500kcal , wat ik op zich wel veel vindt, Ik weet dat je in de cut als ook in de bulk dezelfde pwo shake nodig hebt maar vindt deze kcal ervan zoveel
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment