Wat is de beste methode om vet kwijtteraken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is de beste methode om vet kwijtteraken?

Beste mensen,

Ik ben al jaren bezig met vetverbranden. Mijn gewicht is nu 66 kg. 2 maanden geleden was ik nog 72 kg. Mijn vetpercentage is nog steeds te hoog het staat op 26%. Mijn buikomvang is 96cm het is in die 2 maanden dat ik afgevallen ben 2 cm verminderd.

Ik heb een aantal adviezen van mensen gevolgd om zoveel mogelijk vet en suikers te vermijden. ik doe iedere dag 30 minuten aan snelwandelen.

Mijn gewicht is goed, maar mijn vetpercentage is heel moeilijk omlaag te brengen heeft iemand een tip voor mij?

Spiermassa kweken! Snap het niet helemaal hoor, 66 kg. met 26% bf. en buikomvang van 96.... Hoe lang ben je dan???
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zijn idd nogal vage stats zo...
      Ff je lengte erbij vermelden gaat zeker helpen.

Zou ook ff je hele voedingsschema posten, valt vast nog wel wat aan te verbeteren.
      En zeer zeker krachttraining doen en spieren kweken, spieren zijn de beste vetverbrander die er bestaat.

Comment

ik ben 1.70

ik at jaren tevel vet waardoor mijn buikomvang zo groot is en mijn gewicht zo laag. ik eet nu veel gezonder bijna geen vet. ik eet het volgende:

rijst,vruchten,groentes,tonijn,zalm,ei, kwark. Ik haal ook geen junkfood meer wat ik vroeger iedere dag at.

Comment

Mischien een fatburner erbij gebruiken en veel meer cardioen. Elke dag gewoon 45min cardioen en elke keer verschillende hartslagen aanhouden.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

een vraagje, waarom elke keer een verschillende hartslag aanhouden? Heb je dan een betere vetverbranding omwille van dat je lichaam zich niet kan aanpassen aan een bepaalde hartslag (dus geen gewenning) of waarom?

Comment

afwisseling is altijd goed. Gewoon ene keer op 60%dan spreek je de meeste vetcellen aan maar als je bv 45 min op 80% gaat zal je ook meer carbs gaan verbranden maar als je het aan het eind optelt omdat je veel meer calorien verbrand ook meer calorien die van vet afkomen kwijt bent.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

om vet te verbranden, moet je inderdaad in een bepaalde hartslag zitten ( weet niet precies welke)
                maar dat is waarschijnlijk voor iedereen verschillend

ik heb het op de sportschool laten meten door middel van een fietstest, en zo konden ze mijn verzuringspunt vinden.

ik doe nu dus cardio met een hartslag meter

misschien hebben ze bij jou op de sportschool ook wel zoiets.

groetjes corina
                wat niet is, kan nog komen.

Comment

Ik heb mijn omvang van mijn buik weer gemeten en die is nu 89 cm. mijn gewicht is nu 65 kg gisteren was het nog 66kg. ik ben nu in 4 weken tijd 7kg afgevallen. is dat wel goed?

ik eet gewoon normaal. Vandaag heb ik het volgende gegeten:

1 zachte puntje met komkomer
                  1 zachte puntje met jam light
                  2 avondmaaltijd rijst, tongfilit, bonen, paprika en courget
                  1 appel

Ik heb 50 minuten gefiets ik heb niet op mijn tempo of hartslag gelet.

ga ik de goede kant op?

Comment

je eet wel heel erg weinig, zelfs te weinig.
                    heb je al uitgerekend wat je per dag hoort te eten.
                    Zoniet er staan hier genoeg stickies die vertellen hoe dat moet.
                    Te weing eten eten is juist niet goed, je lichaam denkt dat je het aan het uithongeren bent en gaat alles vast proberen te houden.
                    Weinig eten brengt ook je stofwisseling omlaag, en dat kan je beter ook niet hebben.

Heb je al geprobeerd om een poosje 's ochtend cardio op de nuchtere maag te doen.
                    Dus een paar ochtende in de week hardlopen of fietsen. lees
                    deze site is

Succes.
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je moet wel 6 x per dag gezond eten.
                      (er staan veel voedings richtlijnen op de site)

ga je normaal eten en je doet de cardio in je hartslag, dan verbrandt je vet.

maar ga je in 1 keer en veel cario en weinig eten (wat je lichaam niet gewent is) dan sla je vet op.

ik maak het zelf mee, niet sporten en slecht eten, 21 bf
                      ik sport, let op mijn eten en mijn bf 24

en of het goed is of je zoveel bent af gevallen, dat is wat je zelf wil natuurlijk.

misschien heb ik iets gemist, maar ben je een man of vrouw

groetjes corina
                      wat niet is, kan nog komen.

Comment

ik probeer iedere dag een uur rustig te joggen en ik eet meestal 4 maaltijden per dag. het gaat om 2x rijst met vis en groente, 4 boterhammen met kaas of jam light en fruit.

ga ik hiermee wel de goede kant mee op?

Comment

lees een wat onder de noemer DAGENLIJKSE VOEDING
                          hier op het forum
                          er worden tips zat gegeven en je eet nog te weinig

reken ff uit wat je dagenlijkse behoefte is en pas daarop je eet patroon aan.

ik val in de herhaling van andere maar goed het is gewoon zo.

suc6
                          Who's the Chef

Comment

Ik heb mijn voedingsschema aangepast het ziet er nu als volgt uit:

2 boterhammen met kaas
                            1 zachte puntje met komkomer
                            1 zachte puntje met jam light
                            3 avondmaaltijd rijst, vis, bonen, paprika en courget
                            1 appel

ik doe 5 dagen per week aan cardio en dan doe ik het volgende:

1x dag 60 min fietsen
                            3x snel wandelen 90 min.
                            1x joggen 80 min.

In 1,5 maand merk ik de volgende verschillen:

buikomvang van 92 cm naar 85 cm
                            gewicht van 70kg naar 64 kg

Is dit wel gezond? en raak ik echt echt vet kwijt

Ik wil ook nog fatburners erbij gebruiken. Helpen Fatburners echt om vet te verbruiken zo,ja welke? Ik zag op de forum al een topic over fatburners en iemand schreef dat ze de verbranding stimuleren en dat het alleen betekend dat je eeten wort verbrand. klopt dat?

Comment

Is dat alles wat je eet op een dag..

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X