Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
verminder je suiker,eet minder zout waar door je beter gaat zweten,gebruik alleen olijfolie tijdens het koken
drink veel groene thee waar door je ook meer gaat plassen,
doe cardio en koop een goede fatburner.
ik heb geprobeerd om kleinere porties te eten van 6x in de dag. Ik heb dit nu ongeveer 2 weken geprobeerd wat ik nu merk is dat ik op 1 gewicht blijf. En dat mijn vetpercentage niet daalt. Ik eet nu wat meer en nog steeds vermijd ik zoveel mogelijk verzadigde vetten en suikers. Ik heb wel in de afgelopen tijd heel weing aan cardio gedaan.
Mijn vraag is eet ik nu niet teveel? Eerder begreep ik dat je juist moet afvallen om vet te verbranden.
of is deze eetschema goed en moet ik alleen veel aan cardio doen om dan pas de veranderingen te zien?
Doe je wel aan krachttraining doorzetter of dat ook niet?
Uiteraard is cardio wel heel belangrijk als je vet kwijt wilt, het is de combinatie dieet, krachttraining en cardio die succes oplevert.
Een goed dieet zorgt voor voldoende bouwstoffen, de krachttraining zorgt voor extra spiermassa en spieren verbranden weer vet, de cardio spreekt je vetreserves aan.
Zou overigens niet te snel denken dat je te veel eet omdat je gewicht even stilstaat, vergeet niet dat je lichaam ook moet wennen aan een nieuw en verbeterd voedingspatroon.
Vet verliezen gaat nu eenmaal niet heel erg snel dus wat geduld is wel een vereiste!
De afgelopen periode hebben zich weer niuwe ontwikkelen voorgedaan. Ik bleef afvallen en werd zelfs 58 kg dat ik weer te licht vond en kwam snel bij door meer vet in mijn voeding te nemen. ik werd opnieuw 61 kg met een buikomvang van 81 cm en een vetpercentage van 16,9%.
Shanaise ik zal je advies opvolgen en nu beginnen met krachttraining hopelijk zal dat mijn vetpercentage verlagen en zal ik nog spiermassa kunnen kweken.
Heb je mischien nog wat tips over deze trainingen. Moet ik met weinig gewicht veel setjes doen of met veel gewicht veel setjes? Hoe vaak moet ik met gewichten trainen en hoe vaak moet ik gaan snel lopen?
Wat zijn je uiteindelijke doelstellingen doorzetter? Je wilt afvallen...dat lukt...dan vind je jezelf te licht, ga je weer vetbij eten...beetje jojo effect
Ik zou nu beginnen aan krachttraining, voor het cardioen. Begin eerst met de oefeningen te leren, licht gewicht. Als je dat door hebt, na een paar weken, gewicht omhoog, reps omlaag en groeien. Hoe meer spieren, hoe meer je lichaam verbrand...
Zeker een goed idee, krachttraining. Je kunt je wel blind staren op je gewicht maar dat schiet niet echt op, de spiegel lijkt me toch een stuk belangrijker.
Idd licht beginnen, niets forceren en de bewegingen goed onder de knie krijgen. Zou zelf zorgen dat je van iedere oefeningen drie setjes van iig 10 herhalingen goed kunt volmaken. Je kunt een circuittraining doen, van iedere spiergroep één oefening, of je kunt alle spiergroepen verdelen over twee of drie trainingsdagen, dan voor iedere spiergroep 2 of 3 oefeningen.
Vraag anders eens op je sportschool of ze een beginnersschema voor je hebben, je zal sowieso wat begeleiding nodig hebben om de oefeningen goed te leren uitvoeren.
Enne, vetten toevoegen omdat je vind dat je te licht wordt?
Gewoon wat meer gaan eten maar wel gezond en goed uitgebalanceerd lijkt me een betere taktiek...
Succes iig.
Citaat[/b] (JaapB @ Feb. 10 2005,09:23)]Ik ken wel polonaise, maar Shanaise??
Wat zijn je uiteindelijke doelstellingen doorzetter? Je wilt afvallen...dat lukt...dan vind je jezelf te licht, ga je weer vetbij eten...beetje jojo effect
Ik zou nu beginnen aan krachttraining, voor het cardioen. Begin eerst met de oefeningen te leren, licht gewicht. Als je dat door hebt, na een paar weken, gewicht omhoog, reps omlaag en groeien. Hoe meer spieren, hoe meer je lichaam verbrand...
Succes
sorry moest Shannasse zijn
Ik hoorde van iemand dat je niet op dezelfde dag een cardiotraining en krachttraining in je schema moet plaatsen. klopt dat?
Is idd het beste om dat te verdelen als je de keuze hebt.
Als je daarvoor trainingsdagen tekort komt en het dus toch wilt combineren doe dan de cardio iig ná krachttraining.
ik lees net dat je van 26% komt en nu op 15% staat echt klasse kerel. je doet je naam eer aan. nu nog wat spiertjes kweken waar je op dit moment de ideale vetpercentage voor hebt om ze aan te maken. echt klasse kerel grts
Zeer nette prestatie doorzetter je doet je naam eeraan.
Wij hebben je in het begin eens adviezen gegeven om meer te gaan eten om af te vallen. Heb je dit ook gedaan? En hoe ervaarde je dat? De meeste mensen vinden het een vreemde gedachten om af te vallen en meer te gaan eten..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment