Hoe kom ik van mij laatste los vel af?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe kom ik van mij laatste los vel af?

Hallo,

Ben 19 jaar en rond de 16 kilo afgevallen vorig jaar en sindsdien zit ik 3/4 keer per week in de sportschool. Begin al best resultaten te zien en me buikspieren beginnen ook beetje door te komen. Alleen erger me best wel aan mijn laaste beetje los vel onder de navel zegmaar. Het is niet veel maar ik wil het gewoon strak hebben.

Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd zoals veel onderbuikspieren trainen, cardio, visoliecapsules etc. alleen heb nog niet het gewenste resultaat.

Nu las ik iets over HGH? Of zijn er mensen die betere ervaring hebben met ditzelfde probleem? En is misschien een AAS kuurtje een oplossing?

Hoop op reacties

Mvg Eric

Laatste stukje gaat meer tijd in zitten dan die eerste paar kilootjes.
    Als het goed is verdwijnt het langzaam maar het zal helaas niet snel gaan.

Aan ghg of AAS kuur moet je niet gaan denken, gewoon nog jaartje keihard trainen en kijk het resultaat.
    het is er ook niet binnen een paar maanden opgekomen ;-) dus verwacht dan ook niet dat het snel weg is (je lichaam moet zich aanpassen).
    Calisthenics / Street workout

Comment

Dat laaste beetje los vel moet met de tijd wel weg gaan,
      als je nog wat zakt in bf%. Duurt alleen wat langer.
      keep the focus going!

Comment

is het los vel of hardnekkig vet op de onderbuik?

-als het vel is. je vel heeft een bepaalde elasticiteit. tot een jaar (of iets langer) nadat je bent afgevallen kan je vel nog wel iets strakker trekken. wat er daarna nog niet strak is zal jammer genoeg niet meer strakker trekken.

vooral tijdens dat jaar is het belangrijk dat je rustig aan afvalt. visoliecapsules nemen, regelmatig smeren met een creme, voldoende drinken, etc.

- Als het vet betreft, dan zul je je vet% nog verder moeten verlagen. eventueel je voeding en training optimaliseren.
        ---------------------

HGH en AAS hebben hier weinig/niets mee te maken
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Okee dank jullie wel voor de reacties, ik ga nog gewoon keihard doortrainen en hopen dat het bijtrekt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X