NIeuwe start (fase 1) tot aan het einde van het jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NIeuwe start (fase 1) tot aan het einde van het jaar

Hallo bodynetters.

ik ben weer terug van een tijdje weg zijn geweest.
    De laatste keer dat ik hier was had ik nogal wat gewicht en vet verloren en zeker wat spiermassa aangemaakt.
    Nu ben ik 1,5 week terug van vakantie en zie dat ik op de weegschaal 118Kg weeg terwijl ik 1.68m ben.
    Ik kan mijn vetpercentage niet meer meten omdat de abo die had bij de sportschool is verlopen voor de vakantie en die werd betaald door mijn werk.
    Aangezien ik voor die sportschool €55,= per maand moet neerleggen en ik dat niet kan ophoesten met een laag inkomen (uitkering) ben ik op zoek naar een sportschool waar ik wel kan gaan sporten in de buurt.
    Maar mocht ik deze niet gaan tegenkomen wil ik zeker wel naar de 100Kg toe voor het einde van het jaar.
    Dat zodat ik beter in de kledij pas en zeker ook voor mijzelf.

Wie kan mij helpen om een goed uitgebalanceerd voedingsschema te maken en vooral een goed trainingsschema voor thuis zodat ik toch zoveel mogelijk met mijn lichaam bezig ben.

Ik zie graag jullie reacties tegemoet en wellicht met een oog op de reacties van o.a. Marnop (Martin) en Falstyr.
    Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
    Einddoel juni 2014 80Kg

Hmmmmm.
    Dit is een beetje vreemd.
    Jammer dat ik geen reacties krijg.
    Als ik nu in de sportschool zou zijn dan wist ik wel waar ik aan kon beginnen, maar dat zit er jammer genoeg er niet meer in.

Kan ook maar iemand me helpen????
    Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

hey rotvent,...hahahaha welkom terug he.

ik was nog ff aan het nadenken.
      Heb je niet zo'n goedkope fitness keten in de buurt bij jou?
      Maar een voedingschema als je niks doet....je maakt het er niet makkelijker op he maatje.

Wat heb je thuis allemaal waar je mee kan trainen dan?
      Dan lijkt het me handig als je eerst maar een trainingsprogrammatje maakt en dan kijken we verder naar je voeding.
      Weet je nog hoe je voeding de vorige keer was?
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hoi,

De beek in de buurt van nijmegen?
        Zie via Google dat ze hier een fit for free hebben. Die zijn meestal goedkoop om er te sporten. Dacht zo'n 17 euro ofzo per maand.
        Betreft je voedings en trainingsschema help men je er mee nadat je zelf de eerste opzet hebt gemaakt. En geef hier vervolgens info/reactie op.
        Hierbij verwijs ik je naar de sticky's. Zoals zomersticky.
        Gr.

Comment

Zomersticky kent ie wel al(na 3 jaar lid..haha)....Hij kent daarom ook Falstyr en mij ook al wat langer.

Die fit ketens hebben meestal weinig tot geen verstand van voeding en bodybuilding hoor, dus dat kan je wel vergeten.

Comment

Begin maar gewoon met een iets gewijzigde variant op je oude schema, zoalang je nog niet traint de extra's zoals kwark voor het slapen gaan er even uit gooien en die pinda's ook, je mag eventueel wel en klene whey shake met water voor het slapen gaan. Meer heb je niet nodig als je niet traint.

Verder is het gewoon het zelfde verhaal, eiwitten en vetten relatief hoog en KH lekker laag houden.
            Neem als KH bronnen trage KH. De snelle suikers vermijden.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post814391

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Begin maar gewoon met een iets gewijzigde variant op je oude schema, zoalang je nog niet traint de extra's zoals kwark voor het slapen gaan er even uit gooien en die pinda's ook, je mag eventueel wel en klene whey shake met water voor het slapen gaan. Meer heb je niet nodig als je niet traint.

Verder is het gewoon het zelfde verhaal, eiwitten en vetten relatief hoog en KH lekker laag houden.
              Neem als KH bronnen trage KH. De snelle suikers vermijden.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post814391
              Hey Martin,

bedankt voor je reacties.
              Wat betreft training kan ik bij mijn oude sportschool een abo nemen voor 6 maanden waarvan de eerste 3 maanden voor de helft van de prijs is en geen inschrijfkosten.
              Dus, ik doe dat wel en dan ga ik wel over na een goedkope sportschool hier een dorp verder.
              Ik neem nu nog de oude sportschool omdat mijn zus ook nog een abo heeft lopen t/m februari.
              Dat betekent dat ik dan weer flink ga knallen want ik wil tegen het einde van het jaar liefst 100kg wegen.
              Hoop dat je me kunt helpen met een ander schema want wat ik merk is dat ik meer spiermassa had aangemaakt in de vorige maanden en dat ik veel water had verloren, maar nauwelijks vet
              Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X