slow carb dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Magere en halfvolle melk is prma om te drinken als je droog wil worden, geen probleem.
    kwark voor het slapen is idd bagger, heb je geen reet aan. Beter een goede casseïne nemen.
    Beste opvangen? Wat, hoezo, wat bedoel je? Je neemt toch al in de ochtend en na de training een whey shake? Tenminste als je in de tijd dat je hier op BN lid bent wat gelezen hebt wel iig. Je weet dan dat je die nodig hebt voor jouw doelen(of iig dat ze het makkelijker maken je doelen te bereiken)
    kan je kwark wel overdag eten dan? want ik zie niet in waarom melk dan wel goed zou zijn en kwark niet. dat je kwark niet voor het slapen moet eten vindt ik begrijpelijk als ik jou onderbouwing lees maar dan zou je het wel overdag moeten kunnen eten.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      kan je kwark wel overdag eten dan? want ik zie niet in waarom melk dan wel goed zou zijn en kwark niet. dat je kwark niet voor het slapen moet eten vindt ik begrijpelijk als ik jou onderbouwing lees maar dan zou je het wel overdag moeten kunnen eten.
      Je kan overdag wel wat kwark eten als je dat echt nodig vindt, maar beter is uit normale voeding de betere eiwitten te gebruiken.

Mek daar zitten nog veel andere dingen in die in de kwark kapot zijn gegaan.
      Zoals vitamines, IGF1, GH, en nog wat dingetjes. Ennehhh de eiwitten zijn meestal nog in tact in melk.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik blijf hier bijleren, geven hier mensen ook les =D

Comment

waarom splits je dat eigenlijk op in whey en caseïne? heb dat al regelmatig gelezen...

en is dat dan bvb 25gr+15gr poeder of eiwitten?
          want ik heb al eens gelezen dat je altijd verlies hebt, dat je bvb maar tot 80%opneemt van je eiwitten

Comment

uhm ,er word hier zoveel aangegeven dat kwark goed is.
            Ik eet 250gr kwark per dag.de rest vul ik aan met sojamelk eitjes en kip.

nu even uitzoekn waar ik caiseine kan vinden hier in belgie?en extra info zoeken

Comment

Originally posted by leek View Post
              waarom splits je dat eigenlijk op in whey en caseïne? heb dat al regelmatig gelezen...

en is dat dan bvb 25gr+15gr poeder of eiwitten?
              want ik heb al eens gelezen dat je altijd verlies hebt, dat je bvb maar tot 80%opneemt van je eiwitten

Mij is verteld dat je maar 60% opneemt van whey, maar ik denk dan dat dat gaat over de goedkopere merken. De betere merken, vaak de flink dure potten isolate en hydrolisaat, hebben denk ik een veel hogere opname waarde. Ik merk wel verschil in herstel bij de ene of de andere wehy bijvoorbeeld.

Waarom casseïne met whey? Omdat ze beiden een eigen aminospectrum heben en alkaar dan aanvullen. De eiwit is dan completer. De afgifte is wat hoger en de iets hogere piek duurt lekker lang. Geeft imo ook betere/hogere afgifte van GH.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by sunamila View Post
                uhm ,er word hier zoveel aangegeven dat kwark goed is.
                Ik eet 250gr kwark per dag.de rest vul ik aan met sojamelk eitjes en kip.

nu even uitzoekn waar ik caiseine kan vinden hier in belgie?en extra info zoeken
                via internet bestellen.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Mij is verteld dat je maar 60% opneemt van whey, maar ik denk dan dat dat gaat over de goedkopere merken. De betere merken, vaak de flink dure potten isolate en hydrolisaat, hebben denk ik een veel hogere opname waarde. Ik merk wel verschil in herstel bij de ene of de andere wehy bijvoorbeeld.

Waarom casseïne met whey? Omdat ze beiden een eigen aminospectrum heben en alkaar dan aanvullen. De eiwit is dan completer. De afgifte is wat hoger en de iets hogere piek duurt lekker lang. Geeft imo ook betere/hogere afgifte van GH.
                  Ja ik had zoiets gelezen dat het kon verschillen... dus uitkijken naar isolate en hydrolisaat

ik heb gewoon de whey shake van revoluties qua leucine valine en lysine zit die goed in verhouden, heb ik hier ook al gevonden op het forum...

voorbeeld, ik heb nodig 30gr eiwitten dus ik neem 40gr whey voor aan die 30gr te geraken nu die 30gram wordt maar voor 60% benut
                  dus neem ik nog geen 20gr eiwitten op hoe vang ik dat dan op? regelmatiger eten nu zit er altijd 3uur tussen omdat je maar 30gr eiwit/3uur kan verteren
                  (heb ik hier ook gelezen)
                  alvast bedankt voor de uitleg!

Comment

even voorstellen

dag mensen hierzow myn naam is getano 37j
                    kom vaak op dee site en eidelyk een keer regristreet
                    ben 173l op het ogenblik76.5 kilo ben nu met het slowcarb dieet bezig
                    moet zeggen als je je strak aan het dieet hout super resultaat
                    Attached Files

Comment

In plaats van dat je een eigen topic maakt, pak je maar een random topic van iemand anders?
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

ik eet altijd kwark voor het slapen?
                        dus vermijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X