Afvallen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen!!

Hallo,

Ik weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt, heb ook net pas aangemeld. Weet dus niet of het de bedoeling is dat ik zo een soort vraag post, maar ik ga het gewoon maar doen.

Ben 20 Jaar, weeg 65 kg en 1,72 m.

Ik wil graag afvallen maar weet niet goed waar ik moet beginnen in mijn voeding. Ik sport wel redelijk veel. En ben bereid om op sport gebied veel te doen. Ben ook bereid supplementen aan te schaffen.

Zou iemand me kunnen helpen? Streef gewicht ligt rond de 59/ 60.

thanks!

Lees de dit(klik) eens door, je bent bereid om ervoor te werken zeg je? sport een paar dagen iets minder en steek die tijd in lezen, heel veel lezen! je bent al een aardig eind als je dat topic doorgelezen hebt.
    Ga ook daadwerkelijk doen wat er staat(ookal denk je: een voedingschema is wel heel strikt, dit kan niet in mijn drukke leven) het is voor velen een goed hulpmiddel om een betrouwbare schatting te maken van wat ze nodig hebben aan voedsel per dag

Succes!
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

het is heel belangrijk om kennis op te doen.ik ben ook een beginneling
      kennis is de 1ste stap

good luck

Comment

Welkom op het forum! Met een beetje goede planning zul je al snel merken dat je lichaam sterker en strakker wordt. Je zult in de informatietopics ook snel lezen waarom je je beter niet op lichaamsgewicht kunt focussen maar op vetpercentage en omvang. Ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht als voordat ik begon, maar het scheelt al in kledingmaat
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Hoi Elisa,
          welkom op bodynet.

Wat is veel sporten? En wat doe je dan zoal?
          Focus niet teveel op je gewicht, ik neem aan dat je iets wil doen aan eventueel overtollig vet of omdat kleding niet leker of mooi valt.
          Dat ligt dus niet aan je gewicht, want zwaar ben je helemaal niet.
          Focus op recompositie van je fysiek en de spiermassa. Hiermee zal je heel erg veel vet kwijt raken, je mooie vrouwelijke rondingen en kenmerken zullen nog mooier worden en beter benadrukt en uiteindelijk zal je kleding weer staan zoals je wil.
          Begin lekker een tijdje met een fullbody schemaatje en go for it. Daarnaast zou je wat groepslessen kunen doen zoals bodycombat, kickfun, e.d. voor extra fatburn en aërobe conditie.

In dit topic: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post789039 post nr46, vind je een fullbody schemaatje wat goed werkt.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Welkom en doe wat Mauke zegt. Kennis is echt een groot deel
            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by cage View Post
              Welkom en doe wat Mauke zegt. Kennis is echt een groot deel

Of gewoon vragen aan kenners wat je weten wil.....al die sticky's doorlezen pfffffff
              Heel veel zijn te lui om uitleg te geven en heel veel die het niet weten en doorverwijzen naar de sticky's.....dus ook lui.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Of gewoon vragen aan kenners wat je weten wil.....al die sticky's doorlezen pfffffff
                srs?

Comment

Ja serieus..........

Comment

Ok
                    Last edited by cage; 30-09-2011, 13:15.

Comment

iedereen iedergeval bedankt voor de reacties!

Het gaat inderdaad om kleding die niet mooi valt en vooral vet rond mn buik en heupen. Ik heb dat altijd wel een beetje gehad, maar wil er nu wel is vanaf.

Ben een beetje begonnen met lezen maar het is zoveel informatie! Heb er nu al veel van opgestoken maar vind het gewoon moeilijk om het dan voor mezelf concreet te maken en in een schema te zetten. Zoveel waar je op moet letten dat ik het voor mezelf niet helemaal op een rijtje krijg.

Ik loop 4 x per week hard. 3 x 4 km en 1 x 10 km. Elke keer wil ik een beetje meer lopen.. Maar heb daar nog niet echt resultaten mee behaald. Verder pak ik kickboxen weer op vanaf aankomende maandag. Dat heb ik 2 jaar gedaan, maar heb het inmiddels al vier jaar niet meer gedaan. Vond ik heel jammer, maar had gewoon simpel weg geen tijd. Omdat ik toen ook zonder echte begeleiding intensief heb gekickboxt en toen zomaar ben gestopt heb ik nu best wat plekken op me lijf waar het spier een beetje een slappe plek is geworden, ik weet niet goed hoe je het noemt. Ik vind dat zelf heel jammer en hoop dat het er nu weer een beetje goed uit gaat zien.

Van mezelf ben ik best wel gespierd dus het gaat me ook niet echt om het gewicht. Maar ik wil gewoon graag strak in me vel zitten en me ook een stuk gezonder voelen!

Hopelijk nog reacties..

Ciau

Comment

Iedereen iedergeval bedankt voor de reacties!

Het gaat inderdaad om kleding die niet mooi valt en vooral vet rond mn buik en heupen. Ik heb dat altijd wel een beetje gehad, maar wil er nu wel is vanaf.

Ben een beetje begonnen met lezen maar het is zoveel informatie! Heb er nu al veel van opgestoken maar vind het gewoon moeilijk om het dan voor mezelf concreet te maken en in een schema te zetten. Zoveel waar je op moet letten dat ik het voor mezelf niet helemaal op een rijtje krijg.

Ik loop 4 x per week hard. 3 x 4 km en 1 x 10 km. Elke keer wil ik een beetje meer lopen.. Maar heb daar nog niet echt resultaten mee behaald. Verder pak ik kickboxen weer op vanaf aankomende maandag. Dat heb ik 2 jaar gedaan, maar heb het inmiddels al vier jaar niet meer gedaan. Vond ik heel jammer, maar had gewoon simpel weg geen tijd. Omdat ik toen ook zonder echte begeleiding intensief heb gekickboxt en toen zomaar ben gestopt heb ik nu best wat plekken op me lijf waar het spier een beetje een slappe plek is geworden, ik weet niet goed hoe je het noemt. Ik vind dat zelf heel jammer en hoop dat het er nu weer een beetje goed uit gaat zien.

Van mezelf ben ik best wel gespierd dus het gaat me ook niet echt om het gewicht. Maar ik wil gewoon graag strak in me vel zitten en me ook een stuk gezonder voelen!

Hopelijk nog reacties..

Comment

als je gespierd bent,zit je toch strak?of heb je ook een heup probleem?nou ik wel
                          verschrikkelijk

Comment

Originally posted by sunamila View Post
                            als je gespierd bent,zit je toch strak?of heb je ook een heup probleem?nou ik wel
                            verschrikkelijk

ga jij nou eerst maar aankomen in plaats van afvallen met je enorme heupen, helpen wij ondertussen dit meisje serieus verder in haar doel, goed?
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hey Elisamaria, fijn dat je de weg naar sporten weer hebt teruggevonden. Ikzelf kan je helaas geen raad geven want ben zelf nog maar een beginner, maar ik ga je topic wel volgen!

Het is inderdaad allemaal veel informatie om op te nemen als je er nog niet erg veel van weet. Gewoon elke dag een sticky door ploeteren en dan valt de euro wel Die van mij hangt ook nog ergens midden in de lucht te bengelen, maar met wat doorzettingsvermogen moet dat lukken :-)

Ik zou zeggen; probeer een eerste schematje te maken, post het hier ff en dan kunnen de mensen je verder helpen.

Heel veel succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X