Afvallen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Elisamaria, elke reis begint met de eerste stap.............al die informatie in het begin kan je redelijk duizelen maar het hoeft niet allemaal op 1 dag, toch?
    Mijn ervaring is dat je met krachttraining (en dan bedoel ik best écht krachttraining en niet een beetje halfwas gedoe wat je vaak ziet op sportscholen bij dames) enorm goed is voor je vetverbranding en het strakker maken van je lichaam. Ik ben nu strakker dan 10 jaar geleden en het is nog een heerlijk sport om te doen ook, heel verslavend.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Helemaal met Beau eens Van stevig trainen krijg je een prachtig stevig lijf. Aan het ijzer dus!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        ga jij nou eerst maar aankomen in plaats van afvallen met je enorme heupen, helpen wij ondertussen dit meisje serieus verder in haar doel, goed?

jij weer

ben jij dat op die foto?zo ja
        je bent zoveel strakker en slanker dan mij hoor.hoelang ben je bezig?vrouwen die zoveel sporten.vind ik echt knap

tips?

Comment

Originally posted by sunamila View Post
          jij weer

je bent zoveel strakker en slanker dan mij hoor.hoelang ben je bezig?vrouwen die zoveel sporten.vind ik echt knap

tips?
          Als je tips vraagt moet je ze ook opvolgen, dus het heeft weinig zin in jouw geval...

Comment

lieve meisjes.....lief zijn voor elkaar he....help en steun elkaar en niet elkaar "afvallen" of aanvallen......

anders geen bbq volgende zomer.......
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by sunamila View Post
              jij weer

tips?
              Yep, dat ben ik.
              Tips heb ik wel voor je, gewoon écht doorzetten en goed eten. Alle begin is moeilijk maar je moet net een spons zijn, alle informatie opzuigen en er daadwerkelijk iets mee doen! Niet dat je dan geen vragen meer hebt, want die heb ik nog genoeg en ik heb ook nog geen perfecte voeding, het kan allemaal nog beter.
              Maar no offense sunamila, je bent al lid van mei 2009 en toen je hier kwam, had je ongeveer hetzelfde misschien als nu:

http://forum.bodynet.nl/afslanken/32...tml#post528366

Wat had je veel kunnen bereiken als je toen al had verder gezocht, geprobeerd, geluisterd en getraint.
              Je hebt vooral doorzettingsvermogen nodig en veel discipline.
              Jij bent een jonge meid, ik ben al een oudere vrouw. Als ik het kan, kan jij het zeker!

We gaan nu erg off topic in elizamaria's topic, dus voor meer vragen, kun je me altijd pben.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by marnop View Post
                lieve meisjes.....lief zijn voor elkaar he....help en steun elkaar en niet elkaar "afvallen" of aanvallen......

anders geen bbq volgende zomer.......
                you cruel man! Wij maar cutten en gij komt met ene BBQ af

Comment

Elisamaria, ik denk dat je je teveel focusseert op het sporten. En onvoldoende aandacht geeft aan juiste voeding. Je schrijft al dat er zoveel te lezen is op dit forum. Ik raad je aan om eerst die stickies te lezen die over voeding gaan en die uitleggen hoe je kunt vaststellen of jouw huidige manier van eten goed is.
                  Juiste voeding heeft vaak een veel grotere invloed op je gewicht en vetpercentage dan sport.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Okee ik heb de stickys en alle links die erbij horen een goed doorgelezen.

Ik heb nu voor mezelf samengesteld ongeveer 190 gr eiwtten, 60 gr onverzadigde vetten, 200 koolydrathen.

Waar ik nu tegen aanloop is dat elke x ik een eiwit rijken maaltijd in het schema wil zetten, ik niet weet hoeveel vetten of koolydrathen er ook in die maaltijd zitten. Dus weet ik ook niet hoeveel ik er dan af moet trekken van het totale aantal koolydrathen en eiwitten. Waardoor ik weer niet meer weet hoeveel ik er nog van mag eten.

Daarbij lus ik dus echt geen vis. Ik ga over me nek bij de gedachte aan een vis. Het enige wat ik lus is visticks en kibbeling. En ik snap zelf ook wel dat dat niet gezond is en geen juiste voeding. Ik heb wel meteen visolie pillen gekocht om die toe te voegen. Maar waar kan ik dan het best me onverzadigde vetten uithalen? Extreem veel noten?

Zou iemand misschien een voorbeeld schemaatje voor me kunnen maken?

Comment

Originally posted by Gorecki View Post
                      you cruel man! Wij maar cutten en gij komt met ene BBQ af
                      hahaha, yep ik ben cruel, haha, maar ook wel lief hoor.
                      De bbq is ook alleen voor lieve mensen ......
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Elisamaria View Post
                        Okee ik heb de stickys en alle links die erbij horen een goed doorgelezen.

Ik heb nu voor mezelf samengesteld ongeveer 190 gr eiwtten, 60 gr onverzadigde vetten, 200 koolydrathen.

Waar ik nu tegen aanloop is dat elke x ik een eiwit rijken maaltijd in het schema wil zetten, ik niet weet hoeveel vetten of koolydrathen er ook in die maaltijd zitten. Dus weet ik ook niet hoeveel ik er dan af moet trekken van het totale aantal koolydrathen en eiwitten. Waardoor ik weer niet meer weet hoeveel ik er nog van mag eten.

Daarbij lus ik dus echt geen vis. Ik ga over me nek bij de gedachte aan een vis. Het enige wat ik lus is visticks en kibbeling. En ik snap zelf ook wel dat dat niet gezond is en geen juiste voeding. Ik heb wel meteen visolie pillen gekocht om die toe te voegen. Maar waar kan ik dan het best me onverzadigde vetten uithalen? Extreem veel noten?

Zou iemand misschien een voorbeeld schemaatje voor me kunnen maken?
                        Ga het niet voor je in excel zetten hoor.

9:00(opstaan) 400ml melk 30g whey 60g brinta
                        11:00 4 snedes brood met 2 eieren en 50-100gram kipfilet of kalkoenfilet
                        13:00 2 snedes brood met eetlepel pindakaas en 250ml magere kwark
                        15:30 banaan, water en whey
                        Trainen
                        17:00 na training evt. weer water met whey
                        18:00-19:00 60-100gram pasta, 400 gram groenten en minimaal 200gram kip, kalkoen of mager rundvlees
                        21:00 400mL melk met 60gram pinda's
                        23:00(slapen) 500mL kwark

Hiermee kom je een aardig eind zal misschien iets meer dan 60g vet per dag zijn, dan eet je wat minder pinda's
                        Pindakaas of pinda's ook te vervangen door de visoliecapsules
                        Ga nu zelf maar eens uitrekenen welke voedingswaarden je per dag hebt van dit schema en post dat ff, dan kunnen we nog wat aanpassingen doorvoeren indien nodig

http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/

succes!
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                          Ga het niet voor je in excel zetten hoor.

9:00(opstaan) 400ml melk 30g whey 60g brinta
                          11:00 4 snedes brood met 2 eieren en 50-100gram kipfilet of kalkoenfilet
                          13:00 2 snedes brood met eetlepel pindakaas en 250ml magere kwark
                          Trainen
                          17:00 na training evt. weer water met whey
                          18:00-19:00 60-100gram pasta, 400 gram groenten en minimaal 200gram kip, kalkoen of mager rundvlees
                          21:00 400mL melk met 60gram pinda's

Hiermee kom je een aardig eind zal misschien iets meer dan 60g vet per dag zijn, dan eet je wat minder pinda's
                          Pindakaas of pinda's ook te vervangen door de visoliecapsules
                          Ga nu zelf maar eens uitrekenen welke voedingswaarden je per dag hebt van dit schema en post dat ff, dan kunnen we nog wat aanpassingen doorvoeren indien nodig

Voedingswaarde van voedingsmiddelen

succes!
                          Top dankjewel! Verwachten helemaal niet dat je het ook in excel zou zetten hoor! Maar nu heb ik een iets beter beeld van hoe het moet. Maar nog wel een vraagje, eet ik nu niet veel te veel koolhydraten? Want nu zitten er in het brood toch zoveel dat ik er heel erg overheen ga?

En dan nog 1 vraagje, ik eet het liefst de 2 uur voor de training niks tot weinig omdat ik met een volle maag trainen echt heel vervelend vind. Is dit goed of moet ik wel eten voor de training?

bedankt!

Comment

Er is natuurlijk een verschil tussen eten totdat je vol zit en een klein beetje eten. Veel mensen eten een half uur voor de training een kleine koolhydraatbron zodat ze meer energie hebben tijdens de training. Je kunt hierbij denken aan een stuk fruit zoals een banaan of een halve mueslireep. Daar raak je niet echt vol van, maar heb je net dat beetje meer energie.
                            Je laatste grote maaltijd kun je inderdaad het beste 2 à 3 uur van tevoren hebben gehad.
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Beste TS, op goed advies hier een nieuw schema(had je stats niet goed bekeken, oude schema had idd teveel KH)

9:00(opstaan) 400ml melk 30g whey 50g brinta
                              11:00 2 snedes brood met 2 eieren en 50gram kipfilet of kalkoenfilet
                              13:00 250ml magere kwark
                              Trainen
                              18:00-19:00 60gram pasta, 400 gram groenten en minimaal 200gram kip, kalkoen of mager rundvlees
                              21:00 400mL melk met 50gram pinda's

Vlak voor je training jezelf volproppen vind ik zelf ook niet fijn.. doe zelf meestal een banaan voor, tijdens of na de training en eet een paar(2 of 3) uur vantevoren een maaltijd(brood met kip of rijst met kip) tijdens training lekker veel water drinken

Als je er echt veel last van een volle maag hebt zou je ipv die maaltijd vantevoren ook wat sinaasappelsap of appelsap ofzo kunnen aanlengen met water (1/4 sap 3/4 water en dit tijdens je training drinken), dit om duizeligheid te voorkomen.
                              Maar beter is het eerste.

PS: als je savonds traint verschuift je schema natuurlijk zodanig dat je die whey voor of na je training neemt, maar da's logisch!
                              Last edited by Mauke; 02-10-2011, 12:23.
                              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                                Beste TS, op goed advies hier een nieuw schema(had je stats niet goed bekeken, oude schema had idd teveel KH)

9:00(opstaan) 400ml melk 30g whey 50g brinta
                                11:00 2 snedes brood met 2 eieren en 50gram kipfilet of kalkoenfilet
                                13:00 250ml magere kwark
                                Trainen
                                18:00-19:00 60gram pasta, 400 gram groenten en minimaal 200gram kip, kalkoen of mager rundvlees
                                21:00 400mL melk met 50gram pinda's

Vlak voor je training jezelf volproppen vind ik zelf ook niet fijn.. doe zelf meestal een banaan voor, tijdens of na de training en eet een paar(2 of 3) uur vantevoren een maaltijd(brood met kip of rijst met kip) tijdens training lekker veel water drinken

Als je er echt veel last van een volle maag hebt zou je ipv die maaltijd vantevoren ook wat sinaasappelsap of appelsap ofzo kunnen aanlengen met water (1/4 sap 3/4 water en dit tijdens je training drinken), dit om duizeligheid te voorkomen.
                                Maar beter is het eerste.

PS: als je savonds traint verschuift je schema natuurlijk zodanig dat je die whey voor of na je training neemt, maar da's logisch!
                                Wat is dit nou voor een bagger schema kerel?
                                85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X